Flere medier: Bellingham skifter til Real Madrid

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #13 af Brylle

Real HWL post=161790 skrev:

Bismo post=161789 skrev:

Real HWL post=161783 skrev: ​Så skyd Tchouaméni af til Liverpool for 80mill euro.

For så selv at gå ud og købe en ny CdM med samme profil for 120 mil? Ellers tak. Tchou skal nok blive til en vigtig spiller. 

Han gider sku da ikke være 2. violin i Real. Billingham-Camavinga-Valverde

​Så kan han jo bare slå den ene af eller henvise Valverde til kanten. Ingen siger at han skal være backup

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #14 af Ramos4
Tænker sagtens vi kan få plads til Tchouameni. Der er immervæk mange kampe på en sæson, og bredden må godt bestå af andre end Ceballos.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 2 måneder siden #15 af Fondo_Sur
Kroos og Modric stopper også snart. Det bliver et stort tab, så det er nok normalt, at der bliver overkompenseret lidt. Det ser dog svært ud for min favorit Ceballos.
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Fondo_Sur.

3 år 2 måneder siden #16 af DeLaRed

Ramos4 post=161797 skrev: Tænker sagtens vi kan få plads til Tchouameni. Der er immervæk mange kampe på en sæson, og bredden må godt bestå af andre end Ceballos.

​Jeg retter lige din stave fejl "...bredden maa godt bestaa af ALLE andre end Ceballos" ;-)

Donde está la biblioteca?

3 år 2 måneder siden #17 af DeLaRed

Kiwes post=161782 skrev: ​Nu bliver DeLaRed så glad

​Korrekt, jeg maa dog sige at jeg sidder med nogle ar paa sjaelen efter de seneste 2 somres Mbappe rygter (vi maa ikke glemme hvor sten sikker Mbappe+Real var sidste sommer), saa jeg tager intet for givet foer en spiller bliver praesenteret i Real, men Fran Garcia og Bellingham ville vaere en rigtig god start paa sommeren, en 2-3 nye ansigter mere samt et par vigtige forlaengelser, og saa staar vi pludselig betydeligt staerkere end hvad vi goer lige nu.

3 år 2 måneder siden #18 af Matamoro
Jeg tror at der kommer til at ske en del på transferfronten i form af salg.
Mit gæt er at vi skiller os af med
Tchouameni
Mendy
Rudiger
Brahim
Odriozola
Vallejo
Mariano.

Det skal finansiere købet af Bellinham, en angriber og en højreback. Rafa Marín kommer op i førsteholdstruppen og erstatter Rudiger. Desværre kommer vi nok til at hænge på Hazard et år mere

3 år 2 måneder siden #19 af DeLaRed

Matamoro post=161802 skrev: Jeg tror at der kommer til at ske en del på transferfronten i form af salg.
Mit gæt er at vi skiller os af med
Tchouameni
Mendy
Rudiger
Brahim
Odriozola
Vallejo
Mariano.

Det skal finansiere købet af Bellinham, en angriber og en højreback. Rafa Marín kommer op i førsteholdstruppen og erstatter Rudiger. Desværre kommer vi nok til at hænge på Hazard et år mere

​Jeg vil gerne garantere for at hverken Tchou eller Rudi forlader klubben denne sommer, det kommer simpelhen ikke til at ske. Mendy er ogsaa yderst usansynlig, der er vel ingen grund til fra spillerens side at forlade klubben, og klubben internt har vel heller ikke udtrykt nogen utilfredshed med ham, det er kun fans der gerne vil af med ham, saa der skal komme en klub udefra der kan overtale Mendy selv om at det er bedst for ham at lave et skifte (sikkert med en stor pose penge) ellers bliver han i klubben naeste season.

De andre 4 virker oplagte, Mariano staar uden kontrakt, saa det ville vaere det dummeste at lave en ny kontrakt med ham. Odriozola maa man ogsaa forvente soeger videre. Vallejo's fremtid afhaenger i foerste omgang af om man faar en forlaengelse i hus med Nacho, men ud over det gaar rygterne jo ogsaa paa at han selv gerne vil blive selv om han stort set ikke faar spilletid, saa det er ikke usansynligt at vi skal igennem endnu en season med en af ligaen's daarligste tekniske spillere. Brahim kan sagtens blive solgt videre, om det blir til Milan eller en anden, det er nok foerst noget man afgoere over sommeren i samraad med spilleren, hvis han ikke kommer retur ville det give mening at Arribas faar en plads i bredden, men hvis Brahim kommer burde der nok ligge en udlejning til Arribas.

Vi har penge nok til koeb af Bellingham, det skal vi ikke saelge spillere for at kunne klare og Fran Garcia koster kun 5mio (net) og faar nok en meget lav loen, herudover afhaenger det saa af havd man er villig til at smide for de andre pladser man gerne skulle have forstaerket.

Giver dig dog ret i Hazard, han er jo stort set umulig at komme af med.

3 år 2 måneder siden #20 af Real HWL

Brylle post=161795 skrev:

Bismo post=161789 skrev:

Real HWL post=161783 skrev: ​Så skyd Tchouaméni af til Liverpool for 80mill euro.

For så selv at gå ud og købe en ny CdM med samme profil for 120 mil? Ellers tak. Tchou skal nok blive til en vigtig spiller. 

​Så kan han jo bare slå den ene af eller henvise Valverde til kanten. Ingen siger at han skal være backup

Tchouaméni blev købt ind som afløser for Casemiro. Han spiller jo ikke samme rolle som Valverde. Det er ikke ham han skal slå af. Hvis han skal slå en af så skal det være Camavinga. Og det kommer ikke til at ske. Men lad os se hvad der sker i løbet af næste sæson. Jeg tror han bliver lidt overflødige. Ja man kan agumentere for der er massere af kampe, men altså det er jo ikke de lette hjemme eller ude kampe Tchouaméni gider spille når a-kæden skal spares før en CL semifinale. Så i min verden burde man skyde ham af mens prisen stadigvæk er høj. Og helt ærlig, så er han heller ikke bedre.

3 år 2 måneder siden #21 af DeLaRed
Jeg forstaar slet ikke snakken om at Tchou skulle vaere utilfreds, har jeg misset en eller anden form for nyhed eller er det bare folk der ser spoegelser?

Tchouameni har i hans foerste season i verdens stoerste fodbold klub, som 22/23 aarig, indtil videre spillet 2.450 minutter fordelt paa 42 kampe paa 6er positionen i denne season, og han har vaeret igennem et skades forloeb der har holdt ham ude af spil i ~8 kampe.
Til sammenligning har Camavinga spillet 3.006 paa 51 kampe, men her maa vi ikke glemme at han ikke har vaeret skadet og samtidig ogsaa har skulle daekke baade VB og 8eren.
Der er dermed intet som helst grundlag for at Cama og Tchou ikke ogsaa fremover vil kunne fungere i truppen sammen, og Tchou er endda utrolig vigtig i denne sammenhaeng, da Cama er saa versatil at en hver traener vil glaede sig over at kunne bruge ham paa flere forskellige positioner.

Det ville da vaere helt vanvittigt hvis Thcou var utilfreds med naesten at spille i alle de kampe han har varet klar meldt i en klub som Real, i hans aller foerste season. Forestil jer lige at Casemiro havde vaeret utilfreds efter at have faaet 2.539 minutter i hans foerste season i Madrid og saa bare forladt klubben somm 22 aarig...eller hvad med Fede der i sin gennembruds season "kun" faar 2.714 minutter, gud ske tak og lov for han liiiige gav det en chance mere inden han skiftede os ud med Betis ;-0

Ideen omkring at en spiller som Tchou paa nogen som helst maade er utilfreds er imo fuldkommen vanvittig.

Men bare for lige at understreg hvordan kabalen gaar op i naeste season.
- I vores naturlige 433 skal vi have 3 midtbane spillere, 1 der hovedsageligt tager sig af den defensive del og 2 der skal staa for mere af det offensive spil.
- Tchou og Cama kommer til at kaempe om 6eren, der bliver ikke nogen klar vinder (med mindre der er skader) men derimod et rotations system, der ogsaa muliggoere at Cama bliver brugt som 8er eller VB. Er begge spillere ude af spil, saa er det Kroos eller Bellighma der overtager.
- Fede kan mere permanent blive rykket op paa hoejrekanten (hvor han har spillet sit absolut bedste fodbold i denne season, og score hoveddelen af sine maal fra. Han vil kunne droppe ned paa midtbane naar der er brug for det, men pt er der betydeligt mere brug for ham i offensiven.
- Bellingham, Luka og Kroos skal hovedsageligt deles om spilletiden til de 2 offensive midtbane pladser, og det er noget der kommer baade Luka og Toni til gode, da vi har set hvad der sker med begge spillere naar de spiller for mange minutter i traek.
- Og Ceballos spiller forhaabentlig i Betis, saa ham skal vi ikke tage hoejde for.

Over en 60 kampes season er der per position paa midtbanen over 5.400 minutter at goere godt med, og med 6 spillere (hvoraf baade Fede og Cama kan blive brugt andre steder end paa midtbanen) saa tvivler jeg paa der er nogle af Luka, Toni, Belly, Tchou, Cama og Fede der naeste season kommer til at beklage sig over spilletid, vel og maerke medmindre de falder helt ud a truppen pga manglende niveau, hvilket vi jo har set ske foer, men det tvivler jeg paa er noget nogen af de 6 fodbold spillere gaar og taenker over lige nu.

3 år 2 måneder siden #22 af Lars1991

Real HWL post=161807 skrev:

Bismo post=161789 skrev:

Tchouaméni blev købt ind som afløser for Casemiro. Han spiller jo ikke samme rolle som Valverde. Det er ikke ham han skal slå af. Hvis han skal slå en af så skal det være Camavinga. Og det kommer ikke til at ske. Men lad os se hvad der sker i løbet af næste sæson. Jeg tror han bliver lidt overflødige. Ja man kan agumentere for der er massere af kampe, men altså det er jo ikke de lette hjemme eller ude kampe Tchouaméni gider spille når a-kæden skal spares før en CL semifinale. Så i min verden burde man skyde ham af mens prisen stadigvæk er høj. Og helt ærlig, så er han heller ikke bedre.

Det kan han jo godt indirekte. Han kan presse Cama op på 8'eren og Valverde ud af holdet hvis de 3 bedst præsterende er Bellingham, Cama og ham selv.

Også lidt sjovt at i den ene tråd sidder folk (ikke nødvendigvis dig) og råber op om mere bredde, og så snart vi ser ud til at få 4 verdensklasse spillere til 3 pladser, så skal den ene ud :D
Tchouaméni er verdensklasse efter min mening, og det så vi i efteråret og til VM for Frankrig. Og så skal man ikke undervurdere hvor meget et brændt straffespark i en tabt VM-finale + lidt skadesproblemer kan påvirke en ung spiller.. faktisk hvem som helst, men da især en ung spiller. Han skal nok finde sin form igen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #23 af 9eren
Jeg vil ikke af med nogle af vores midtbane spillere.
Slet ikke Tchouameni

3 år 2 måneder siden #24 af Real HWL

Lars1991 post=161810 skrev:

Real HWL post=161807 skrev:

Bismo post=161789 skrev:

Det kan han jo godt indirekte. Han kan presse Cama op på 8'eren og Valverde ud af holdet hvis de 3 bedst præsterende er Bellingham, Cama og ham selv.

Også lidt sjovt at i den ene tråd sidder folk (ikke nødvendigvis dig) og råber op om mere bredde, og så snart vi ser ud til at få 4 verdensklasse spillere til 3 pladser, så skal den ene ud :D
Tchouaméni er verdensklasse efter min mening, og det så vi i efteråret og til VM for Frankrig. Og så skal man ikke undervurdere hvor meget et brændt straffespark i en tabt VM-finale + lidt skadesproblemer kan påvirke en ung spiller.. faktisk hvem som helst, men da især en ung spiller. Han skal nok finde sin form igen.

Så har vi to en helt forskellig opfattelse af hvad en verdensklasse spiller er :) For det syntes jeg bestemt ikke han er, endnu. Det er jo ikke helt rigtigt at vi har 4 spillere til 3 pladser. Vi har 6. Tchouaméni skal spille 6er, han skal hverken spille 10er eller 8er, det er han slet ikke elegant nok til. Og lige nu ligner det at der er to foran ham i køen til den position, Kroos og Camavinga. Men altså lad os se hvad der i næste sæson. Måske lukker han munden på mig :) Men fedt vi har sikret os Billingham, hvilken signing.

Leveret af Kunena Forum