Flere medier: Bellingham skifter til Real Madrid
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Fuldstændig enig med dig her i ALT hvad du skriver.DeLaRed post=161809 skrev: Jeg forstaar slet ikke snakken om at Tchou skulle vaere utilfreds, har jeg misset en eller anden form for nyhed eller er det bare folk der ser spoegelser?
Tchouameni har i hans foerste season i verdens stoerste fodbold klub, som 22/23 aarig, indtil videre spillet 2.450 minutter fordelt paa 42 kampe paa 6er positionen i denne season, og han har vaeret igennem et skades forloeb der har holdt ham ude af spil i ~8 kampe.
Til sammenligning har Camavinga spillet 3.006 paa 51 kampe, men her maa vi ikke glemme at han ikke har vaeret skadet og samtidig ogsaa har skulle daekke baade VB og 8eren.
Der er dermed intet som helst grundlag for at Cama og Tchou ikke ogsaa fremover vil kunne fungere i truppen sammen, og Tchou er endda utrolig vigtig i denne sammenhaeng, da Cama er saa versatil at en hver traener vil glaede sig over at kunne bruge ham paa flere forskellige positioner.
Det ville da vaere helt vanvittigt hvis Thcou var utilfreds med naesten at spille i alle de kampe han har varet klar meldt i en klub som Real, i hans aller foerste season. Forestil jer lige at Casemiro havde vaeret utilfreds efter at have faaet 2.539 minutter i hans foerste season i Madrid og saa bare forladt klubben somm 22 aarig...eller hvad med Fede der i sin gennembruds season "kun" faar 2.714 minutter, gud ske tak og lov for han liiiige gav det en chance mere inden han skiftede os ud med Betis ;-0
Ideen omkring at en spiller som Tchou paa nogen som helst maade er utilfreds er imo fuldkommen vanvittig.
Men bare for lige at understreg hvordan kabalen gaar op i naeste season.
- I vores naturlige 433 skal vi have 3 midtbane spillere, 1 der hovedsageligt tager sig af den defensive del og 2 der skal staa for mere af det offensive spil.
- Tchou og Cama kommer til at kaempe om 6eren, der bliver ikke nogen klar vinder (med mindre der er skader) men derimod et rotations system, der ogsaa muliggoere at Cama bliver brugt som 8er eller VB. Er begge spillere ude af spil, saa er det Kroos eller Bellighma der overtager.
- Fede kan mere permanent blive rykket op paa hoejrekanten (hvor han har spillet sit absolut bedste fodbold i denne season, og score hoveddelen af sine maal fra. Han vil kunne droppe ned paa midtbane naar der er brug for det, men pt er der betydeligt mere brug for ham i offensiven.
- Bellingham, Luka og Kroos skal hovedsageligt deles om spilletiden til de 2 offensive midtbane pladser, og det er noget der kommer baade Luka og Toni til gode, da vi har set hvad der sker med begge spillere naar de spiller for mange minutter i traek.
- Og Ceballos spiller forhaabentlig i Betis, saa ham skal vi ikke tage hoejde for.
Over en 60 kampes season er der per position paa midtbanen over 5.400 minutter at goere godt med, og med 6 spillere (hvoraf baade Fede og Cama kan blive brugt andre steder end paa midtbanen) saa tvivler jeg paa der er nogle af Luka, Toni, Belly, Tchou, Cama og Fede der naeste season kommer til at beklage sig over spilletid, vel og maerke medmindre de falder helt ud a truppen pga manglende niveau, hvilket vi jo har set ske foer, men det tvivler jeg paa er noget nogen af de 6 fodbold spillere gaar og taenker over lige nu.
folk ser spøgelser. Vi får brug for alle mand med kvalitet til næste sæson. Kig bare på den her sæson hvor vi har manglet kvalitet i flere forskellige rækker. Tchouameni er kommet for at blive.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg fik måske skrevet det lidt forkert, pointen var vi har 3 pladser på midtbanen og medregnet Fede så har vi 6 spillere der skal dække dem, det er imo det absolutte minimum. Og vi kan godt blive enige om at Cama pt er en bedre 6er, men problemet er hvis du sælger Tchou så lukker du for alle muligheder for at bruge Cama på andre pladser og du har et problem hver gang han ikke spiller, for guderne ska vide at Toni meget sjældent ser godt ud på den defensive midtbane, og så er vi ude i at Bellingham skal spille den, og selvom han godt kan så tvivler jeg på det er en god ide at bruge ham så dybt i banen med henblik på at han skal kunne løfte den offensive del når Toni og Luke siger farvel. Så helt grundlæggende vil det ikke give nogen mening at sende Tchou ud af klubben lige nu. Ydermere, så synes jeg Tchou har spillet 2 forskellige halveje i denne season, da jeg personligt synes han klarede opgaven på 6eren rigtig flot i efteråret, især taget i betragtning at han var helt ny i klubben, han er helt sikkert faldet i niveau efter sine muskel skader, generelt ligner han ikke en spiller der er 100%, men jeg synes det er alt for tidligt at afskrive ham. Rent taktisk giver det også mening at have en anden type end Cama til 6eren, for der er visse ting (så som hovedspillet) hvor Tchou han er bedre en Cama, og det er ikke dumt for en træner at have adgang til.Real HWL post=161813 skrev:
Lars1991 post=161810 skrev:
Real HWL post=161807 skrev:
Brylle post=161795 skrev:
Så kan han jo bare slå den ene af eller henvise Valverde til kanten. Ingen siger at han skal være backupReal HWL post=161790 skrev:
Bismo post=161789 skrev:
Real HWL post=161783 skrev: Så skyd Tchouaméni af til Liverpool for 80mill euro.
For så selv at gå ud og købe en ny CdM med samme profil for 120 mil? Ellers tak. Tchou skal nok blive til en vigtig spiller.
Han gider sku da ikke være 2. violin i Real. Billingham-Camavinga-Valverde
Tchouaméni blev købt ind som afløser for Casemiro. Han spiller jo ikke samme rolle som Valverde. Det er ikke ham han skal slå af. Hvis han skal slå en af så skal det være Camavinga. Og det kommer ikke til at ske. Men lad os se hvad der sker i løbet af næste sæson. Jeg tror han bliver lidt overflødige. Ja man kan agumentere for der er massere af kampe, men altså det er jo ikke de lette hjemme eller ude kampe Tchouaméni gider spille når a-kæden skal spares før en CL semifinale. Så i min verden burde man skyde ham af mens prisen stadigvæk er høj. Og helt ærlig, så er han heller ikke bedre.
Det kan han jo godt indirekte. Han kan presse Cama op på 8'eren og Valverde ud af holdet hvis de 3 bedst præsterende er Bellingham, Cama og ham selv.
Også lidt sjovt at i den ene tråd sidder folk (ikke nødvendigvis dig) og råber op om mere bredde, og så snart vi ser ud til at få 4 verdensklasse spillere til 3 pladser, så skal den ene ud :D
Tchouaméni er verdensklasse efter min mening, og det så vi i efteråret og til VM for Frankrig. Og så skal man ikke undervurdere hvor meget et brændt straffespark i en tabt VM-finale + lidt skadesproblemer kan påvirke en ung spiller.. faktisk hvem som helst, men da især en ung spiller. Han skal nok finde sin form igen.
Så har vi to en helt forskellig opfattelse af hvad en verdensklasse spiller er :) For det syntes jeg bestemt ikke han er, endnu. Det er jo ikke helt rigtigt at vi har 4 spillere til 3 pladser. Vi har 6. Tchouaméni skal spille 6er, han skal hverken spille 10er eller 8er, det er han slet ikke elegant nok til. Og lige nu ligner det at der er to foran ham i køen til den position, Kroos og Camavinga. Men altså lad os se hvad der i næste sæson. Måske lukker han munden på mig :) Men fedt vi har sikret os Billingham, hvilken signing.
Men helt grundlæggende så er der ingen chance for at han forlader os i år, så det eneste spørgsmål nu er om han kan komme tilbage til hans niveau fra efteråret, for det er imo helt sikkert noget der kan bruges i Madrid!
Det vigtigste er at vi kommer af med vores svageste spillere i truppen, og her er der immervæk en 7-9 spillere der er langt under Tchou’s nuværende niveau som forhåbentlig står først i kø til er Exit!
Donde está la biblioteca?
- Brylle
- Gæst
-
Han kan vel godt skubbe Valverde ud på kanten hvis han ved at erobre 6’eren skubber Camavinga frem. Camavinga har trods alt ikke en 100% fast rolle men bruges på 3 forskellige pladserReal HWL post=161807 skrev:
Så kan han jo bare slå den ene af eller henvise Valverde til kanten. Ingen siger at han skal være backupReal HWL post=161790 skrev:
Bismo post=161789 skrev:
Real HWL post=161783 skrev: Så skyd Tchouaméni af til Liverpool for 80mill euro.
For så selv at gå ud og købe en ny CdM med samme profil for 120 mil? Ellers tak. Tchou skal nok blive til en vigtig spiller.
Tchouaméni blev købt ind som afløser for Casemiro. Han spiller jo ikke samme rolle som Valverde. Det er ikke ham han skal slå af. Hvis han skal slå en af så skal det være Camavinga. Og det kommer ikke til at ske. Men lad os se hvad der sker i løbet af næste sæson. Jeg tror han bliver lidt overflødige. Ja man kan agumentere for der er massere af kampe, men altså det er jo ikke de lette hjemme eller ude kampe Tchouaméni gider spille når a-kæden skal spares før en CL semifinale. Så i min verden burde man skyde ham af mens prisen stadigvæk er høj. Og helt ærlig, så er han heller ikke bedre.
Jeg ville aldrig gå af med ham. Han skal nok blive vigtig
Hvis man vil konkurrere i alle turneringen skal bredden også være god. Han skal ikke sælges.Brylle post=161817 skrev:
Han kan vel godt skubbe Valverde ud på kanten hvis han ved at erobre 6’eren skubber Camavinga frem. Camavinga har trods alt ikke en 100% fast rolle men bruges på 3 forskellige pladserReal HWL post=161807 skrev:
Bismo post=161789 skrev:
Jeg ville aldrig gå af med ham. Han skal nok blive vigtig