Nyt stadion-projekt skal være pengemaskine
13 år 3 måneder siden #13
af BBB
Besvaret af BBB på emne Nyt stadion-projekt skal være pengemaskine
Jeg har været modstander af at sælge navnet på stadion, men hvis det gøres elegant tror jeg sagtens at jeg kan forlige mig med det.
Fx kan man gøre som restauranter, der promoverer top kokke ved at tilføje "Nimb by kok". Eks. "Santiago Bernabéu by Dronning Margrethe", "Santiago Bernabéu powered by Fiat", "Santiago Bernabéu sponsored by Emirates". Alternativt kunne man vende den om, og hylde Bernabéu som man hylder en kok og skriver "Emirates by Santiago Bernabéu". Mine forslag er måske ikke super lækre, men det er mere pointen i at med det 'rigtige' navn vil jeg godt kunne overkomme en midlertidig ændring. Så længe de ikke ændrer det til Monjasa Park eller SEAS-NVE Park.
Fx kan man gøre som restauranter, der promoverer top kokke ved at tilføje "Nimb by kok". Eks. "Santiago Bernabéu by Dronning Margrethe", "Santiago Bernabéu powered by Fiat", "Santiago Bernabéu sponsored by Emirates". Alternativt kunne man vende den om, og hylde Bernabéu som man hylder en kok og skriver "Emirates by Santiago Bernabéu". Mine forslag er måske ikke super lækre, men det er mere pointen i at med det 'rigtige' navn vil jeg godt kunne overkomme en midlertidig ændring. Så længe de ikke ændrer det til Monjasa Park eller SEAS-NVE Park.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
13 år 3 måneder siden #14
af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Nyt stadion-projekt skal være pengemaskine
Jeg synes Newcastle satte et fremragende eksempel ved at navngive deres stadion "sportsdirect.com @ St James' Park Stadium", fantastisk mundret stadionnavn, jeg håber godt nok for dem at de fik mange penge for det.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen