Hazard: Jeg vil blive i Real Madrid

3 år 2 måneder siden #1 af Administrationen
Eden Hazard er kørt fuldstændig ud på et sidespor i...

Eden Hazard er kørt fuldstændig ud på et sidespor i Real Madrid, men den førhen så dygtige spiller har ingen planer om at forlade klubben før tid. Det fortalte han til Cadena Cope efter Copa del Rey-sejren over Osasuna, som han så fra bænken, som så mange andre kampe:

- Det har været et svært år, men det har også været et år på et rigtig godt hold. Jeg ønsker at spille, men jeg ved at det er svært. Jeg er nødt til at arbejde og jeg forventer at spille mere. Jeg ønsker at blive i klubben i den kommende sæson.

På trods af belgierens ønske om at fuldføre sin kontrakt, er det fortsat Real Madrids store forhåbning, at man kan finde en løsning til sommer, hvor parterne skilles.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 måneder siden #2 af El Siete
Desværre en ny Bale, hvor niveauet er væk, og bare optager en ekstremt dyr plads, der hæmmer udviklingen af truppen. Vi kunne jo have 2/3 spillere der rent faktisk kunne bidrage, i hans sted.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 2 måneder siden #3 af Lars1991
Hvad jeg ikke forstår er, at vi allerede er kommet af med rigtig mange ekstrem dyre pladser, så der burde være masser af plads i budgettet. De sidste to år er vi kommet af med Varane, Ramos, Casemiro, Jovic, Isco, Marcelo og Bale. Det altså nogle virkelig dyre drenge, det vel næsten en halvering af lønbudgettet :D Ind i stedet er kommet Rudiger, Alaba, Tchouameni og Camavinga. Jeg tænker de tilsammen får Bales løn haha. 

Selvfølgelig er det nederen Hazard ikke vil skifte når han alligevel ikke spiller, men det burde simpelthen ikke hæmme udviklingen af truppen.. der burde være meget plads både i transfer- og lønbudgettet.

3 år 2 måneder siden #4 af DeLaRed

Lars1991 post=161940 skrev: Hvad jeg ikke forstår er, at vi allerede er kommet af med rigtig mange ekstrem dyre pladser, så der burde være masser af plads i budgettet. De sidste to år er vi kommet af med Varane, Ramos, Casemiro, Jovic, Isco, Marcelo og Bale. Det altså nogle virkelig dyre drenge, det vel næsten en halvering af lønbudgettet :D Ind i stedet er kommet Rudiger, Alaba, Tchouameni og Camavinga. Jeg tænker de tilsammen får Bales løn haha. 

Selvfølgelig er det nederen Hazard ikke vil skifte når han alligevel ikke spiller, men det burde simpelthen ikke hæmme udviklingen af truppen.. der burde være meget plads både i transfer- og lønbudgettet.

​Rudi og Alaba er vist ret dyre i drift, eftersom de kom på en fri transfer, så har de helt naturligt kunne forhandle en løn der er højere end hvad de ellers ville have fået. Ydermere så må vi heller ikke glemme at der snart foreligger lønforhandlinger til Fedde, Rodrygo og Vini hvis jeg ikke tager fejl, det skal ledelsen jo have med i overvejelserne når det kommer til et fremtidig budget.

Men jeg er ikke uenig led dig, Hazard burde ikke stå i vejen for at man f.eks. henter Bellingham, det burde der være plads nok til i budgettet.

Donde está la biblioteca?

3 år 2 måneder siden #5 af DeLaRed
Kommentarerne fra Hazard er en klassisk diplomatisk kommentar fra en fodbold spiller der godt ved han er færdig på højeste niveau men lige skal høste endnu en season i verdens bedste klub, med alle de goder der hører med.

Det er jo en direkte copy/paste fra hans kommentarer de seneste 2 somre. Intet har ændret sig og det har hans latterligt ringe niveau heller ikke!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

3 år 2 måneder siden #6 af El Siete
​Tror nu heller ikke det stopper os i at hente en Bellingham, men det er dog ærgerligt at have en spiller der tjener 30M+ euro årligt, som overhovedet ikke spiller. 
Tjekkede lige hans markedsværdi, sølle 5M. Hvor dybt han er faldet som spiller. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 2 måneder siden #7 af Ramos4
Han er heldigvis væk næste sommer - hvor Haaland eller Mbappe måske er muligheder.

Så det passer jo meget godt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 2 måneder siden #8 af Lars1991
​Nu blev jeg ret nysgerrig, så jeg fandt lønningerne på spillerne på en side der virkede ret troværdig. Dobbelt tjekkede på en anden side, og der var det lidt anderledes, men cirka det samme, så man skal nok lige tage det med en gran salt trods alt (plus, det uden bonusser), men hvad jeg fandt var: (I millioner euro om året før skat)
Alaba: 22,5
Rudiger: 14,5
Tchouameni: 12,5
Camavinga: 8,3
=
57,8

Bale: 31,2
Marcelo: 24,3
Ramos: 24,3
Varane: 17
Isco: 14,5
Jovic: 12,5
Casemiro: 11
=
134,8

Så det viser at der skulle være cirka plads til både en Hazard og en Bale mere udover den Hazard vi allerede har i forvejen :D Men det jo så også kun ud fra den præmis at vi arbejder med samme budget. Det kunne jo godt tænkes at man vil spare lidt på den efter nogle magre corona år, stadionbyggeri osv. 

Men selvfølgelig, ærgerligt at vores dyreste spiller ikke kan bruges overhovedet. Ville være rart at komme af med ham, men tænker heller ikke det sker. Han tager da lige de sidste 31 millioner euro med sig, det mange penge at sige nej tak til (Spørg bare Bale).

Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Lars1991.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, DeLaRed

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #9 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Hazard: Jeg vil blive i Real Madrid
​Lad ham træne med førsteholdet det første halve år og blive registreret for Castilla hvis ikke han leverer i pre season. Han får spilletid (i stedet for 0 minutter på førsteholdet), Castilla spiller tidligere på dagen så han kan spise resten af dagen og vi skal ikke bekymre os om at han tager en af de 25 pladser så vi ikke kan rykke en spiller som Arribas op hvis nu vi får fyldt truppen ud. 
Så har han nogle måneder til at spille sig tilbage på førsteholdet og forhåbentlig kan han hjælpe i den (lad os håbe) næstbedste spanske række selvom jeg tvivler på at han har niveau til det. Det har intet med dårlig behandling at gøre. Tilgengæld må man mene at han er bedre end spillere som Arribas og Alvaro hvis ikke de kan få plads pga Hazard tager en plads i truppen :-)

3 år 2 måneder siden #10 af Kimbo
Kæmpe legende

3 år 2 måneder siden #11 af Zyconith
​Jeg er sikker på at næste sæson bliver sæsonen hvor vi får hans fulde potentiale at se. 

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

3 år 2 måneder siden #12 af Thomaskjensen
Ja han kommer tilbage super motiveret efter ferien, hvor han er gået op 10 kg i rene benmuskler, fit som Ronaldo, hurtig som Usain Bolt og løber lige så meget som Wilson Kipketer i hans prime.

Det skal nok blive godt.

Leveret af Kunena Forum