Hazard: Jeg vil blive i Real Madrid
Jeg ved ikke om det først er når/hvis Castilla rykker op i en række højere at der kommer et løn-cap på truppen samlet set, men dette er også en ting i lavere rækker som i La Liga, så dette ville - desværre - aldrig kunne lade sig gøre. :(Brylle post=161951 skrev: Lad ham træne med førsteholdet det første halve år og blive registreret for Castilla hvis ikke han leverer i pre season. Han får spilletid (i stedet for 0 minutter på førsteholdet), Castilla spiller tidligere på dagen så han kan spise resten af dagen og vi skal ikke bekymre os om at han tager en af de 25 pladser så vi ikke kan rykke en spiller som Arribas op hvis nu vi får fyldt truppen ud.
Så har han nogle måneder til at spille sig tilbage på førsteholdet og forhåbentlig kan han hjælpe i den (lad os håbe) næstbedste spanske række selvom jeg tvivler på at han har niveau til det. Det har intet med dårlig behandling at gøre. Tilgengæld må man mene at han er bedre end spillere som Arribas og Alvaro hvis ikke de kan få plads pga Hazard tager en plads i truppen :-)
Der er kun ét at gøre; at sætte sig ned, med den umiddelbart rare mand, og tage en snak om at hans tid i klubben er forbi og om han kunne være interesseret i at finde en løsning. Og hvis ikke er konsekvensen jo så bare, at det fortsætter som hidtil. 30-60 minutter pr. sæson, såfremt vi møder horribel modstand.
Eller, der er selvfølgelig én ting yderligere at gøre - nemlig ikke at registrere ham. Men dertil er klubben for respektfuld og tak for det. Da han skrev under var både han og klubben jo givetvis interesseret i at der stod 2024 på papiret, så det nytter ikke noget at der går blaugrana i den. Det er som det er, så må man finde den bedst mulige løsning, eller bide i det sure æble og tage det i stiv arm.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Nå det var jeg faktisk ikke klar over. Så går den ikke. Jeg synes jo det er lidt ligegyldigt hvor han er registreret men det hjælper ikke hvis ikke det kan hænge sammen! Tak for at gøre mig klogere.Mathiaska post=162094 skrev:
Jeg ved ikke om det først er når/hvis Castilla rykker op i en række højere at der kommer et løn-cap på truppen samlet set, men dette er også en ting i lavere rækker som i La Liga, så dette ville - desværre - aldrig kunne lade sig gøre. :(Brylle post=161951 skrev: Lad ham træne med førsteholdet det første halve år og blive registreret for Castilla hvis ikke han leverer i pre season. Han får spilletid (i stedet for 0 minutter på førsteholdet), Castilla spiller tidligere på dagen så han kan spise resten af dagen og vi skal ikke bekymre os om at han tager en af de 25 pladser så vi ikke kan rykke en spiller som Arribas op hvis nu vi får fyldt truppen ud.
Så har han nogle måneder til at spille sig tilbage på førsteholdet og forhåbentlig kan han hjælpe i den (lad os håbe) næstbedste spanske række selvom jeg tvivler på at han har niveau til det. Det har intet med dårlig behandling at gøre. Tilgengæld må man mene at han er bedre end spillere som Arribas og Alvaro hvis ikke de kan få plads pga Hazard tager en plads i truppen :-)
Der er kun ét at gøre; at sætte sig ned, med den umiddelbart rare mand, og tage en snak om at hans tid i klubben er forbi og om han kunne være interesseret i at finde en løsning. Og hvis ikke er konsekvensen jo så bare, at det fortsætter som hidtil. 30-60 minutter pr. sæson, såfremt vi møder horribel modstand.
Eller, der er selvfølgelig én ting yderligere at gøre - nemlig ikke at registrere ham. Men dertil er klubben for respektfuld og tak for det. Da han skrev under var både han og klubben jo givetvis interesseret i at der stod 2024 på papiret, så det nytter ikke noget at der går blaugrana i den. Det er som det er, så må man finde den bedst mulige løsning, eller bide i det sure æble og tage det i stiv arm.
I forhold til registrering: enig, hvis der er pladser nok, så skal man registrere ham. Men jeg har det også sådan at hvis vi fylder op med en bredde bestående af 25 eller flere potentielle spillere, så er det altid de bedste der skal indskrives og ikke dem der har været der længst. Hvis vi henter godt ind og Bellingham først kommer ved sæsonstart pga noget økonomisk med Dortmund (tænkt eksempel) og han så er mand nr 26, så skal vi heller ikke undlade at hente ham fordi der skal være plads til Hazard. Så er det sgu ud med det svageste led og afsted på lejemål eller til en permanent destination. Alternativt kan spilleren jo stadig holde sig i form ved træningen.
Sikke en forsonende tone. Med en klub legende som Bale - en af de bedste og mest vindende spillere i klubbens historie - lød det jo på dagligt basis nærmest, at han var af den værste skuffe fordi han ikke selv rev sin kontrakt over og gav alle pengene tilbage.Mathiaska post=162094 skrev:
Hold fast hvor har det været en hyklerisk omgang af dimensioner at være vidne til Hazards tid i Real Madrid. Ikke blot hvor undskyldt han har været hele forløbet igennem af Real Madrid fans, men også de foregående år før hans ankomst, hvor hetzen mod Ronaldo var en til en med Hazard som løsningen på alle vores problemer.
Det dyreste spillerindkøb i Real Madrids historie har været den største fiasko i fodboldens.
Men det der med, at se alle mulige andre spillere, som løsningen på en utilfredshed vi har med vores egne spillere er jo ikke en sjældenhed.
Hvor mange år har det fx. ikke lydt, at Kroos skulle skippes og erstattes med Pogba og andre spillere der er gået i glemslen?
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
Da Bale indså at han nok ikke havde det der skulle til for at blive fast mand stoppede han også med provokationer og fik en relativ stille tid det sidste år i klubben.
Thomaskjensen post=162100 skrev: @Zyconith, det har nok at gøre med at Hazard aldrig har provokeret fansene og næsten altid opført sig som det forventes, trods han er vores alder største flop gennem tiderne.
Da Bale indså at han nok ikke havde det der skulle til for at blive fast mand stoppede han også med provokationer og fik en relativ stille tid det sidste år i klubben.
?!?
Hazard som render til pressen i tid og utide og brokker sig over manglende spilletid?
Hazard som stiller sig og får taget billede med hvert et trofæ hans holdkammerater får i hus?
Hazard som gladeligt stiller sig til rådighed for landsholdet og kommer skadet hjem?
...
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Brylle
- Gæst
-
Zyconith post=162101 skrev:
Thomaskjensen post=162100 skrev: @Zyconith, det har nok at gøre med at Hazard aldrig har provokeret fansene og næsten altid opført sig som det forventes, trods han er vores alder største flop gennem tiderne.
?!?
Hazard som render til pressen i tid og utide og brokker sig over manglende spilletid?
Hazard som stiller sig og får taget billede med hvert et trofæ hans holdkammerater får i hus?
Hazard som gladeligt stiller sig til rådighed for landsholdet og kommer skadet hjem?
...
Hazard har aldrig skabt nogen som helst forstyrrelse og andet som eksempelvis Bale har gjort ved at forlade stadion før tid, smide sit mundbind over hovedet eller posere med et flag hvor han nedgør klubben. Hazard har trods ingen spilletid faktisk holdt sig i baggrunden. At han bliver spurgt af en journalist og siger han er ked af der ikke er mere spilletid, er jo fair nok. Jeg husker ikke at han har brokket sig over det.
Hazard er en del af truppen til hver kamp, fejrer det med sine holdkammerater og gør sikkert sin del i forhold til hvad han nu kan. Jeg var mere pissed over at Bale ikke var tilstede uanset hvor man kiggede når vi vandt noget eller havde de store sejre. Det er sgu fedt at Hazard deltager. Mit indtryk er at holdkammerater taler pænt om Hazard. Kan du afvise at han har en positiv indflydelse udenfor banen?
Hazard er spilleklar men bliver ikke brugt. Faktisk er landsholdet hans eneste chance for at opbygge noget kampform. Hvis ikke han er skadet, så er der intet som holder ham fra landsholdet
Vi er alle enige om at Hazard er en fæl skuffelse. Ingen gider se ham på banen. Men det gør ham ikke til et dårligt menneske.
- Thomaskjensen
-
- Platin bruger
-
www.dailymail.co.uk/sport/football/artic...le-celebrations.html
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...5fdeabf038b4582.html
Man kommer langt i Madrid med vilje og lidt ydmyghed.