Truppen mod Betis
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
José Mourinho har i dag udtaget truppen til morgendagens kamp mod Betis.
Her får Sergio Ramos, Fabio Coentrao og Sami Khedira lov til at overvære kampen fra tilskuerpladserne og de kan gøre plads til Xabi Alonso, der afsoner karantæne i opgøret. Samtidig sidder Arbeloa og Essien ude med skader.
Det giver plads til et spændende navn, nemlig Casemiro, som er udtaget for første gang, siden han i januar blev udlejet til Real Madrid Castilla fra Sao Paolo. Herudover er også Nacho og Morata udtaget til den 19 mand store trup, hvor der skal sorteres en enkelt spiller fra inden kampstart.
Truppen mod Betis:
Målmænd: Diego López, Casillas, Adán.
Forsvar: Varane, Pepe, Carvalho, Marcelo, Albiol, Nacho.
Midtbane: Casemiro, Modric, Özil, Kaká, Callejón, Di María.
Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Higuaín, Morata.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg ved ikke hvad jeg skal synes om Casemiros udtagelse.
Jeg tænker; ny spiller får en chance og et klap på skulderen. Denne nye er ikke Jesé.
Brækker mig over hans manglende udtagelse.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Nu mangler vi jo en type som Casemiro i morgen, som du kan se hvis du kigger på truppen..:) Derfor. Jesé tager ikke skade af, at spille 90 min. hver gang for Castilla, hvor han også bliver udfordret. Så kan Jesé blive topscorer, inden han til sommer tager det store spring.
Rezamadridista
Casemiro er lidt en blanding af J. O. Mikel og Busquets... Groft sagt. En stærk defensiv midtbane, med fin teknik og gode afleveringer.
Det er i hvert fald sådan jeg ser ham.. Der kan jo være andre opfattelser;)
Har valgt at takke af på forum!
- Mohammed186
- Gæst
-
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Der er jo en grund til at han spiller på B-holdet og ikke iblandt de bedste 11/14 i klubben.
Mange kender ham kun fra FIFA, hvilket er pinligt (hvis de altså udtaler sig om ham!)
Som Hugol siger. Det er til grin han er blevet udtaget, men det skal nok ses i lyset af, at der er noget vigtigere på spil næste uge! :)
Gad vide hvad Marcelos start i sådan en kamp siger om hans chancer for at spille mod Dortmund...
Jeg er dog lidt ærgerlig over at man bruger en spiller som Carvalho som alle ved ikke har nogen fremtid i klubben, havde hellere set en anden fra Castilla spille så. Ærgerligt at Varane så alligevel skal i spil, men spændende at se ham som back. Anímo Marcelo, ser ud til at være endnu en lang skade, det lignede et vrid i knæet :(
Nu giver det sig selv i og med at han blev skadet, men det betyder at hans chancer er lig nul for at starte mod Dortmund. Coentrao er helt udeladt af truppen, og Mourinho giver næppe mange af starterne til BVB-kampen 90 minutter i dag. Jeg er ret sikker på han udskifter Özil og Ronaldo, der vel udover Lopez er de eneste der formodes at starte inde i CL. Med Benzemas plads i startopstillingen i dag virker det også givet at Pipita spiller mod Dortmund.MMM skrev: Gad vide hvad Marcelos start i sådan en kamp siger om hans chancer for at spille mod Dortmund...
Lopez
Essien - Varane - Ramos - Coentrao
Khedira - Alonso
Di Maria - Özil - Ronaldo
Higuaín
El once de gala lige i øjeblikket, muligvis pånær Essien, men jeg synes egentlig han virker bedre end Arbeloa pt.
JesperA skrev:
Nu giver det sig selv i og med at han blev skadet, men det betyder at hans chancer er lig nul for at starte mod Dortmund. Coentrao er helt udeladt af truppen, og Mourinho giver næppe mange af starterne til BVB-kampen 90 minutter i dag. Jeg er ret sikker på han udskifter Özil og Ronaldo, der vel udover Lopez er de eneste der formodes at starte inde i CL. Med Benzemas plads i startopstillingen i dag virker det også givet at Pipita spiller mod Dortmund.MMM skrev: Gad vide hvad Marcelos start i sådan en kamp siger om hans chancer for at spille mod Dortmund...
Lopez
Essien - Varane - Ramos - Coentrao
Khedira - Alonso
Di Maria - Özil - Ronaldo
Higuaín
El once de gala lige i øjeblikket, muligvis pånær Essien, men jeg synes egentlig han virker bedre end Arbeloa pt.
Ja, Marcelo har en trist og uheldig sæson.
Essien bliver ikke klar til kampen i Dortmund og er stadig i England for at modtage behandling. Så det bliver nok Ramos - Varane - Pepe - Coentrao.