Truppen mod Betis
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
JesperA skrev: Jeg er ret imponeret over den måde Casemiro har deltaget i spillet, og distribueret boldene. Han virker til at have et stort gåpåmod, og det er ikke blot Busquets-pasninger han har slået, der har været en del Alonso-baller ind i mellem. Spændende at se om han fortsætter sådan, for så ville jeg godt se lidt mere til ham fremover, nu hvor andenpladsen alligevel er så godt som sikret, og førstepladsen ikke kan nåes.
Sjovt nok, så har jeg det på en anden måde med hensyn til Casemiro. Ja, jeg kan godt lide hans pasninger. Dog synes jeg, at han virker alt for tung og løber for lidt hvis man sætter det i forhold til, at det er once in a lifetime chance han har fået. Som debutant forventer jeg, at instinkterne automatisk fortæller en, at man skal løbe og kæmpe så meget som muligt. Det er ikke det jeg ser i Casemiro idag.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det kan jo være han har vist noget andet de gange han har trænet med førsteholdet, det er jo svært for os at sige noget om, men det kunne jeg da sagtens forestille mig.Hugol skrev: Casimero. det jeg har set til ham for Castilla, så har han overhovedet ikke fortjent at blive udtaget uanset om hans profil passer eller ej. Det er dødpinligt at Mou udtager ham. og det minder mere om en joke, end om at han har valgt ham af taktiske årsager.
Man skal jo heller ikke løbe bare for at løbe, jeg synes han har været placeret omkring der hvor spillet er foregået, nogle udmærkede defensive indgreb og også været med fremme og snuse i et par angreb. H. Det ser selvfølgelig lidt dovent ud når han lunter rundt, men det ser man også ofte Alonso og Khedira gøre. Han har ikke overbevist, men jeg synes han har spilet en nogenlunde kamp indtil nu, i forhold til at han aldrig har spillet en kamp på det her niveau, og med de her holdkammerater før.rezamadridista skrev: Sjovt nok, så har jeg det på en anden måde med hensyn til Casemiro. Ja, jeg kan godt lide hans pasninger. Dog synes jeg, at han virker alt for tung og løber for lidt hvis man sætter det i forhold til, at det er once in a lifetime chance han har fået. Som debutant forventer jeg, at instinkterne automatisk fortæller en, at man skal løbe og kæmpe så meget som muligt. Det er ikke det jeg ser i Casemiro idag.
Det havde jeg overset, men den 4-backkæde er egentlig også den på papiret stærkeste, så det bekymrer mig ikke. Man mister selvfølgelig en del kvalitet ved at erstatte Ramos med Pepe, til gengæld synes jeg Ramos bidrager med væsentlig mere end Arbeloa og Essien på backen, han er bedre både offensivt og defensivt.MMM skrev: Essien bliver ikke klar til kampen i Dortmund og er stadig i England for at modtage behandling. Så det bliver nok Ramos - Varane - Pepe - Coentrao.
Godt at se Benzema score igen, fint mål :)
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Cb - Cb - Cb - Cb
Cb - Dm
Hm Om Vw
Ang
Mangler lige Ramos, ellers er der vel fem decideret midterforsvar på banen hehe.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Klart rødt til Nacho i øvrigt, men havde været synd for ham hvis han havde fået den, for han bliver jo total solgt af resten af holdet dér..