Truppen mod Betis

13 år 3 måneder siden #1 af Siempre Madrid

José Mourinho har i dag udtaget truppen til morgendagens kamp mod Betis.

Her får Sergio Ramos, Fabio Coentrao og Sami Khedira lov til at overvære kampen fra tilskuerpladserne og de kan gøre plads til Xabi Alonso, der afsoner karantæne i opgøret. Samtidig sidder Arbeloa og Essien ude med skader.

Det giver plads til et spændende navn, nemlig Casemiro, som er udtaget for første gang, siden han i januar blev udlejet til Real Madrid Castilla fra Sao Paolo. Herudover er også Nacho og Morata udtaget til den 19 mand store trup, hvor der skal sorteres en enkelt spiller fra inden kampstart.

Truppen mod Betis:

Målmænd: Diego López, Casillas, Adán.

Forsvar: Varane, Pepe, Carvalho, Marcelo, Albiol, Nacho.

Midtbane: Casemiro, Modric, Özil, Kaká, Callejón, Di María.

Angreb: Cristiano Ronaldo, Benzema, Higuaín, Morata.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 3 måneder siden #2 af Steen
Besvaret af Steen på emne Truppen mod Betis
En Castilla kyndig som kan give en vurdering om han ''fortjener'' at blive kaldt ind til førsteholdstruppen?

13 år 3 måneder siden #3 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Truppen mod Betis
Er spændt på hvem der spiller højrebacken mod Betis. Varane/Nacho?

Jeg ved ikke hvad jeg skal synes om Casemiros udtagelse.
Jeg tænker; ny spiller får en chance og et klap på skulderen. Denne nye er ikke Jesé.
Brækker mig over hans manglende udtagelse.

13 år 3 måneder siden #4 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Truppen mod Betis
Nogen der lige kan komme med et bud på hvorfor Real Madrid lånte ham? Og hvad er hans spidskompetencer?

- Ingen svæver på banen som Zizou!

13 år 3 måneder siden #5 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Truppen mod Betis
Mathiaska

Nu mangler vi jo en type som Casemiro i morgen, som du kan se hvis du kigger på truppen..:) Derfor. Jesé tager ikke skade af, at spille 90 min. hver gang for Castilla, hvor han også bliver udfordret. Så kan Jesé blive topscorer, inden han til sommer tager det store spring.

Rezamadridista

Casemiro er lidt en blanding af J. O. Mikel og Busquets... Groft sagt. En stærk defensiv midtbane, med fin teknik og gode afleveringer.

Det er i hvert fald sådan jeg ser ham.. Der kan jo være andre opfattelser;)

13 år 3 måneder siden #6 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Truppen mod Betis
Casimero. det jeg har set til ham for Castilla, så har han overhovedet ikke fortjent at blive udtaget uanset om hans profil passer eller ej. Det er dødpinligt at Mou udtager ham. og det minder mere om en joke, end om at han har valgt ham af taktiske årsager.

Har valgt at takke af på forum!

• Mohammed186
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 måneder siden #7 af Mohammed186
Besvaret af Mohammed186 på emne Truppen mod Betis
Casemiro, har et godt skud og er meget hovedstøds stærk efter min mening.

13 år 3 måneder siden #8 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Truppen mod Betis
Casemiro blev spået et gennembrud i 2012. Han har gjort det nogenlunde, men aldrig nok til at slå igennem i Real Madrid. Han havde et kæmpe potentiale, dengang jeg hørte om ham for første gang. Han er dog med tiden blevet voldsomt hyped, hvilket nok har haft en negativ effekt på ham. Dermed ikke sagt, at han ikke har en mulighed for at slå igennem, den er der. Den er bare så minimal, at jeg ikke tror på ham. Jeg er også rimelig sikker på han blev lejet, så han kunne sikre Castilla endnu en sæson i Segunda. At han har spillet enormt dårligt, kan jeg ikke gøre mig klog på. :)
Der er jo en grund til at han spiller på B-holdet og ikke iblandt de bedste 11/14 i klubben.
Mange kender ham kun fra FIFA, hvilket er pinligt (hvis de altså udtaler sig om ham!)
Som Hugol siger. Det er til grin han er blevet udtaget, men det skal nok ses i lyset af, at der er noget vigtigere på spil næste uge! :)

13 år 3 måneder siden #9 af MMM
Besvaret af MMM på emne Truppen mod Betis
Casemiro får en start sammen med både Nacho og Calleti, med gode gamle Carvalho ved siden af Albiol i midterforsvaret. Jeg synes det er fint nok at eksperimentere i sådan en situation, men at Jesé ikke får chancen, det synes jeg er lidt sølle. Den eneste saglige forklaring jeg kan komme på, er at de ikke mener at Castilla kan undvære ham i en eneste kamp, men det er da heller ikke godt nok, hvis det er sandt.

Gad vide hvad Marcelos start i sådan en kamp siger om hans chancer for at spille mod Dortmund...

13 år 3 måneder siden #10 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Truppen mod Betis
Jeg er ret imponeret over den måde Casemiro har deltaget i spillet, og distribueret boldene. Han virker til at have et stort gåpåmod, og det er ikke blot Busquets-pasninger han har slået, der har været en del Alonso-baller ind i mellem. Spændende at se om han fortsætter sådan, for så ville jeg godt se lidt mere til ham fremover, nu hvor andenpladsen alligevel er så godt som sikret, og førstepladsen ikke kan nåes.

Jeg er dog lidt ærgerlig over at man bruger en spiller som Carvalho som alle ved ikke har nogen fremtid i klubben, havde hellere set en anden fra Castilla spille så. Ærgerligt at Varane så alligevel skal i spil, men spændende at se ham som back. Anímo Marcelo, ser ud til at være endnu en lang skade, det lignede et vrid i knæet :(

13 år 3 måneder siden #11 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Truppen mod Betis

MMM skrev: Gad vide hvad Marcelos start i sådan en kamp siger om hans chancer for at spille mod Dortmund...

Nu giver det sig selv i og med at han blev skadet, men det betyder at hans chancer er lig nul for at starte mod Dortmund. Coentrao er helt udeladt af truppen, og Mourinho giver næppe mange af starterne til BVB-kampen 90 minutter i dag. Jeg er ret sikker på han udskifter Özil og Ronaldo, der vel udover Lopez er de eneste der formodes at starte inde i CL. Med Benzemas plads i startopstillingen i dag virker det også givet at Pipita spiller mod Dortmund.

Lopez
Essien - Varane - Ramos - Coentrao
Khedira - Alonso
Di Maria - Özil - Ronaldo
Higuaín

El once de gala lige i øjeblikket, muligvis pånær Essien, men jeg synes egentlig han virker bedre end Arbeloa pt.
Sidste redigering: 13 år 3 måneder siden ved JesperA.

13 år 3 måneder siden #12 af MMM
Besvaret af MMM på emne Truppen mod Betis

JesperA skrev:

MMM skrev: Gad vide hvad Marcelos start i sådan en kamp siger om hans chancer for at spille mod Dortmund...

Nu giver det sig selv i og med at han blev skadet, men det betyder at hans chancer er lig nul for at starte mod Dortmund. Coentrao er helt udeladt af truppen, og Mourinho giver næppe mange af starterne til BVB-kampen 90 minutter i dag. Jeg er ret sikker på han udskifter Özil og Ronaldo, der vel udover Lopez er de eneste der formodes at starte inde i CL. Med Benzemas plads i startopstillingen i dag virker det også givet at Pipita spiller mod Dortmund.

Lopez
Essien - Varane - Ramos - Coentrao
Khedira - Alonso
Di Maria - Özil - Ronaldo
Higuaín

El once de gala lige i øjeblikket, muligvis pånær Essien, men jeg synes egentlig han virker bedre end Arbeloa pt.

Ja, Marcelo har en trist og uheldig sæson.

Essien bliver ikke klar til kampen i Dortmund og er stadig i England for at modtage behandling. Så det bliver nok Ramos - Varane - Pepe - Coentrao.

Leveret af Kunena Forum