Optakt: Real Madrid – Athletic Club, LaLiga, 38. spillerunde

3 år 1 måned siden #73 af Real HWL

El Siete post=163181 skrev:

Real HWL post=163179 skrev:

El Siete post=163169 skrev:

Real HWL post=163167 skrev:

El Siete post=163166 skrev: ​Ved godt der ikke var meget på spil udover sølle sølle 50M, men har vi ikke nogenlunde spillet sådan her siden januar, med undskyldningen om at ligaen var tabt. Der er sgu ikke hoved eller hale i meget taktisk og motivationen er helt i bund. 

Jeg kan huske 4 kampe fra den her sæson hvor jeg er gået glad i seng. 3-1 hjemme mod Barca, 2-5 ude mod Liverpool, 2-0 hjemme mod Liverpool og 0-4 mod Barca.

​Ja, præcis og størstedelen af resten har man enten siddet og gabt eller revet sig i håret. 
Passer mig godt at der på spillerfronten kommer et stort skift henover sommeren. 

Det er fedt der sker lidt på spillerfronten til sommer. Men jeg ville ønske Ancelotti tog jobbet i Brasilien, og vi fik en mere modernet træner til vores unge hold.

​Ja, enig hvis den rette er der. 
Han mestrer det med at håndtere truppen, ledelsen og presset i klubben, men på banen sagter han altså bagud. Det var samme problem jeg havde med Zidane. 

Zidane havde jeg det noget bedre med. Han fik mig i det mindste til at glemme hvordan det var at tabe til Barca ;)
Jeg ville elske at se Alonso overtage roret, tror det ville være a match made in heaven.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum