Spansk presse: Real Madrid er enige med Harry Kane

3 år 1 måned siden #1 af Siempre Madrid
Ifølge spansk presse er Real Madrid nu enig med Harry...

Ifølge spansk presse er Real Madrid nu enig med Harry Kane om de personlige betingelser for et skifte til den spanske hovedstad og dermed skal man nu ”blot” forhandle sig til rette med Tottenham.

Den engelske landsholdsangriber har blot et enkelt år tilbage af sin kontrakt med London-klubben og derfor melder spansk presse, at man vil tilbyde Tottenham 80 millioner € + 20 millioner € i variable klausuler, hvilket er en del under hvad Tottenham forventes at ville acceptere.

Her tales om en pris på op mod 130 millioner €.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 måned siden #2 af bnjmlnk
Det må simpelthen være en and. Har der ikke været forlydender om at Kane helst ser sig selv i PL og noget med en rekord der skal slås for flest mål i PL nogensinde? Jeg frygter også lidt en Kane der kommer til at lide under forbandelsen med engelske spillere der ikke fungerer i La Liga. Om end det ville være en god signing, da jeg personligt ser Kane have mange af de samme kvaliteter som Benzema.

3 år 1 måned siden #3 af El Siete

bnjmlnk post=163298 skrev: Det må simpelthen være en and. Har der ikke været forlydender om at Kane helst ser sig selv i PL og noget med en rekord der skal slås for flest mål i PL nogensinde? Jeg frygter også lidt en Kane der kommer til at lide under forbandelsen med engelske spillere der ikke fungerer i La Liga. Om end det ville være en god signing, da jeg personligt ser Kane have mange af de samme kvaliteter som Benzema.

Ifht. til den der PL-rekord, så kan jeg ikke rigtig tage det seriøst. På den ene side har du en personlig målscoringsrekord, som sikkert bare bliver slået om 5-10 år, og så er han tilbage til andenpladsen, uden trofæer. På den anden side har du muligheden for at være startende 9'er for historiens største klub, omgivet af de ypperste talenter og verdensklassespillere, garanti for at vinde trofæer, bl.a. rigtig store chancer for at vinde CL. Hans karriere og omdømme ville nå nye højder. 
Jeg kan slet ikke forestille mig at det ikke er meget mere appellerende for ham. Samtidig kan han jo spille i RM i 3-4 år og så komme tilbage og prøve at slå rekorden der, hvis det er det han vil.

Omkring engelske spillere, så bliver der jo ikke snakket om at Bellingham f.eks er englænder og om han mon passer ind. Og så vidt jeg husker var der ikke problemer med McMannaman, Beckham, Owen, Woodgate. I hvert fald ikke med at integrere sig i truppen. Men måske jeg husker forkert.

Kane ville passe perfekt ind i klubben med den profil han har og jeg tror han kunne blive en stor succes. Det eneste er prisen der kræves af Daniel Levy. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

3 år 1 måned siden #4 af JesperA
Ser mange der snakker om denne “forbandelse” med engelske spillere, men handler det i virkeligheden ikke bare om at de fleste engelske spillere bliver hjemme og spiller i deres egen liga?

Der er heller ikke ret mange italienere rundt omkring på de europæiske tophold, og jeg tror heller ikke der ville være lige så mange franske eller portugisiske, hvis deres ligaer var sindssygt gode og pengestærke. Derudover er der nogle regler for homegrown spillere i England, der gør at klubberne gerne betaler mere for lokale, selvom man kunne få tilsvarende kvalitet udenlands for lavere beløb.

Jeg tror “forbandelsen” i højere grad handler om at størstedelen af de bedste englændere bare ikke vælger at søge udenlands. Lampard, Gerrard, Scholes, Rio og Rooney kunne sagtens have spillet i Real. Det kan Reece James, Bellingham og Kane også. At Woodgate og Owen ikke slog til, handlede om manglende kvalitet. De var heller ikke gode der hvor de tog hen efterfølgende. Jeg husker ikke en eneste englænder i Barca. Trippier gjorde det fint i Atlético. Men der er ikke mange der overhovedet har været der, og efter Brexit er det også en del mindre tillokkende for de spanske klubber overhovedet at forsøge det, da de tæller som ikke-EU spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 1 måned siden #5 af bnjmlnk
​Der skal ikke være nogen tvivl om at jeg gerne ser Kane i klubben, jeg tror ikke man kan fornægte han kvaliteter uanset hvem man er. Men jeg er bange for at han er for meget englænder til at "turde" tage turen over søen so to say. Ifølge mig er det helt absurd at han aldrig er kommet videre fra Tottenham. I forhold til Bellingham, tror jeg det er en stor fordel at han allerede har været væk fra PL/England og derfra forhåbentlig tager til RM (Jeg tør ikke tro på noget før den bliver meldt officielt ud). Men jeg kan sagtens forestille mig et angreb med Kane i front, han er enormt god til at trække ned i banen og fordele bolden ud og komme i feltet. Man kan næsten kun drømme om hvor vanvittig han kan se ud med langt bedre spillere omkring sig end han har i Tottenham. Om ikke andet bliver det virkelig et spændende transfer vindue i denne omgang! 

3 år 1 måned siden #6 af Ramos4

JesperA post=163301 skrev: Ser mange der snakker om denne “forbandelse” med engelske spillere, men handler det i virkeligheden ikke bare om at de fleste engelske spillere bliver hjemme og spiller i deres egen liga?

Der er heller ikke ret mange italienere rundt omkring på de europæiske tophold, og jeg tror heller ikke der ville være lige så mange franske eller portugisiske, hvis deres ligaer var sindssygt gode og pengestærke. Derudover er der nogle regler for homegrown spillere i England, der gør at klubberne gerne betaler mere for lokale, selvom man kunne få tilsvarende kvalitet udenlands for lavere beløb.

Jeg tror “forbandelsen” i højere grad handler om at størstedelen af de bedste englændere bare ikke vælger at søge udenlands. Lampard, Gerrard, Scholes, Rio og Rooney kunne sagtens have spillet i Real. Det kan Reece James, Bellingham og Kane også. At Woodgate og Owen ikke slog til, handlede om manglende kvalitet. De var heller ikke gode der hvor de tog hen efterfølgende. Jeg husker ikke en eneste englænder i Barca. Trippier gjorde det fint i Atlético. Men der er ikke mange der overhovedet har været der, og efter Brexit er det også en del mindre tillokkende for de spanske klubber overhovedet at forsøge det, da de tæller som ikke-EU spillere.

​Generelt er der jo bare mange "flops" i fodbold. Rigtig mange - endda store - handler der ikke går som man havde troet. Lige så mange briter der ikke slår til i Spanien, lige så mange sydamerikanere er der vel, der ikke har slået til i England.

Tror også det handler om kultur, temperatur, familieforhold, tilpasning osv. Der er sgu stor forskel på at spille i England og tage på pub med sine mates og så tage til Spanien, hvor de spiser aftensmad efter midnat og i øvrigt ikke er meget for at tale engelsk. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved Ramos4. Begrundelse: *
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, DeLaRed

3 år 1 måned siden #7 af NadaMás
​Personligt frygter jeg hverken for om Kane eller Bellingham skulle floppe, baseret på at de er englændere. 

Sammenligner man eksempelvis med Owen, boede han jo praktisk talt på hotel hele året han var i Madrid, som han mere eller mindre kun forlod for kampe og træning. Ligeså, da han spillede for Newcastle, bosatte han sig i Liverpool. Her er der vel tale om en fyr der har været sky for rampelyset.

Bale er lidt en sag for sig, hvor jeg tror at han måske bukkede under for skaderne og presset fra fans og medier. Havde han kunne holde sig mere skadesfri i hans Real-karriere, var han jo aldrig blevet sådan et fremmedelegeme på holdet.

Kane er en familiemand, og har altid være topprofessionel. Dertil har han ikke en nævneværdig skadeshistorik. 
Det vil i hans tilfælde nok kræve en del mere tilvænning til det kulturelle end for Bellingham, da Bellingham jo netop har boet i udlandet, men rent sportsligt bør Kane glide rent ind. Hans rolle vil være 1:1 til hans nuværende, og det vil derfor heller ikke kræve meget tilvænning for resten af holdet, da hans løbemønstre jo ligner Benzemas ekstrem meget.

Han har kontinuerligt præsteret for et meget svingende Tottenham, så jeg tror han vil blive guld værd for Real de næste 4-5 år. 

Bellingham er en no-brainer, med ham har vi midtbanen for dette årti på plads. Romano melder om ca €100 mio + €20 mio i add-ons, og kontrakt frem til 2029.

Generelt har englændere uden for UK ikke samme sex-appeal som en spanier, brasilianer etc., men jeg tror virkelig at Kane og Bellingham vil give holdet helt nye dimensioner.

Kane, Brahim, Joselu, en ekstra HW eller LW, Bellingham, Fresneda og Fran, så ser det pænt ud!

3 år 1 måned siden #8 af DeLaRed
Syntes det er sjovt at ingen nævner Beckham, han var imo ikke noget flop i nogen af de udenlandske ligaer han spillede i, han var måske overvurderet i sig selv fordi han jo både var fodboldens og tabloidernes prins i England, men på banen spillede han sku fint i Real, han var dog uheldig at komme til Rral i en generelt svær periode hvor truppen blev mere og mere skævridet og trænerne faldt på stribe. Men for mig slog han til præcis på det niveau man kunne regne med.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

3 år 1 måned siden #9 af Bismo
Jeg skal se det inden jeg tror på det.. Tvivler på at han ender hos os.

3 år 1 måned siden #10 af Ramos4

DeLaRed post=163323 skrev: Syntes det er sjovt at ingen nævner Beckham, han var imo ikke noget flop i nogen af de udenlandske ligaer han spillede i, han var måske overvurderet i sig selv fordi han jo både var fodboldens og tabloidernes prins i England, men på banen spillede han sku fint i Real, han var dog uheldig at komme til Rral i en generelt svær periode hvor truppen blev mere og mere skævridet og trænerne faldt på stribe. Men for mig slog han til præcis på det niveau man kunne regne med.

​Beckham er vel om nogen også en verdensmand. Han slår mig som typen der embracer nye kulturer. Så det er noget med at lure lidt inden man køber en spiller. Er det her en tryghedsnarkoman eller en der godt kan lide at prøve nye ting.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

3 år 1 måned siden #11 af JesperThomsen
​er det blevet “lovligt” at forhandle med spilleren inden man er enig med klubben?!

3 år 1 måned siden #12 af nono
Jeg elsker spansk og sydamerikansk fodbold. Sprudlende storladen og "varm" fodbold med vildt hjerteblod, kunstnerisk elegance og sort magi.

Jeg nyder ikke engelsk fodbold. Den bøvede fankultur, de høje bolde, det atletiske, hektiske og uorganiserede spil blottet for trylleri og med en sygelig besættelse af trænerne, nærmest fremfor spillerne.

Derfor er jeg også altid særdeles skeptisk når britiske spillere rygtes til Madrid. Det har aldrig været godt og det bliver aldrig godt. Spilforståelsen, fodboldlivet og rytmen er bare anerledes i Spanien såvel på og udenfor banen.

David Beckham slap med skindet på næsen, men huskes bedst som selve symbolet på den handel der fik Galactico til at gå fra at være et sportsligt projekt, til et reklamestunt uden chancer for succes på banen. Ronaldinho som Real Madrid havde first option på, var for grim hed det sig og the rest is history as they say..
Owen var et fremmedlegeme.
Woodgate var et fremmedlegeme.
Steve McManaman var vellidt, men objektivt set en fiasko at købe en "engelsk Solari" der spillede fra bænken.
Bale var et fremmedlegeme. Selv når han spillede godt, var han stadig - rent æstetisk - et fremmedlegeme der løb flakkende rundt som en tyr i en glasbutik og kastede skygge over den kunst de andre på banen forsøgte at få stablet på benene. Som et overrislet familiemedlem der synger falsk og højt om juletræet. Vi havde næsten et moment Onkel Jørgen.

Jude Bellingham kan blive undtagelsen der bekræfter reglen, men med afrikanske rødder fra sin mors side og en karriere sti udenfor England er han jo også allerede helt sin egen.

MEN KANE. AK VE OG VEL. KANE. Den stupide, savlende englænder der aldrig leverer når det virkelig gælder. Der er plaget af skader. Der er blottet for elegance. Der er kluntet og brovten og kan få selv Lukaku til at se væver ud. Ham kan jeg simpelthen ikke holde tanken ud om. Hvad skal han - denne serie-taber som Mourinho kunne have kaldt ham - denne ét-sprogede sinke - denne hvide lemmedasker, med hans vigende hårgrænse og hans fjollede åbenmundede hængekæbe. HVAD SKAL HAN I DEN HVIDE TRØJE? Det er blasfemi. Så nærmest hellere en sæson med Braithwaite.

Vi må aldrig blive SÅ resultatorienterede at vi skyller al æstetik og stil ud med badevandet. Kære Perez, Mi amigo. Vi har bebrejdet dig mange gange for at Ronaldinho var for grim, men kan du ikke nok bare denne gang glemme alt hvad vi har sagt og fluks diskvalificere Kane på samme merit?

Sidste redigering: 3 år 1 måned siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, FranciscoISCO, Estadio Santiago Bernabéu

Leveret af Kunena Forum