Ancelotti: Vi vil afprøve et nyt system i optaktssæsonen

3 år 2 uger siden #13 af The European Super League
​Det ene viste sig kun at være delvist sandt hvor det andet desværre stadig er sandt i verdens største fodboldklub.

Sundhedsstyrelsen
Unge og raske personer kan roligt bade efter de har spist, så længe de ikke har spist et meget stort måltid. Hvis du derimod er oppe i årene, syg eller svagelig, er det en god idé at vente 1-2 timer inden du går i vandet.

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 2 uger siden #14 af Ramos4
Man kan forestille sig det har noget at gøre med, at kroppen kanaliserer blod til fordøjelsessystemet efter man har spist og derved tager blod og energi fra hjernen og resten af kroppen.

Men det er blot en gisning.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #15 af 9eren

The European Super League post=164825 skrev: ​Det ene viste sig kun at være delvist sandt hvor det andet desværre stadig er sandt i verdens største fodboldklub.

Sundhedsstyrelsen
Unge og raske personer kan roligt bade efter de har spist, så længe de ikke har spist et meget stort måltid. Hvis du derimod er oppe i årene, syg eller svagelig, er det en god idé at vente 1-2 timer inden du går i vandet.

​Hvor tit har du hørt at folk har endt på hospitalet efter en svømmetur, fordi de har spist en treble wopper :)

Tilbage til tråden, så er det altså en gammel tanke om at træneren ikke har noget at skulle have sagt. Dermed ikke sagt, at klubben ikke også har noget at skulle sige ift indkøb, salg af spillere. Jeg synes man netop har set at både inde for Basket og Fodbold i Real Madrid, at træneren har stået for det større ansvar.

En person som Calafat skal da også gøre sit for at hente de spillere der kunne gøre klubben til verdens bedste. Det skal træneren da ikke styre. Vi har ikke en manager men en headcoach. Som regelt på kortvarig basis, derfor skal alt indkøb ikke kun foregå pga trænerens tanker og taktik. I så fald kommer der jo aldrig en form for kontinuetit. Det er mest spillerne der kan sørge for dette i. 
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved 9eren.

3 år 1 uge siden #16 af The European Super League

9eren post=164827 skrev: ​Hvor tit har du hørt at folk har endt på hospitalet efter en svømmetur, fordi de har spist en treble wopper :)​

Skal jeg svare på det spørgsmål? Det er ikke op til mig at fortolke hvad den danske sundheds styrelse lærer os :)

3 år 1 uge siden #17 af Ramos4

9eren post=164827 skrev:

The European Super League post=164825 skrev: ​Det ene viste sig kun at være delvist sandt hvor det andet desværre stadig er sandt i verdens største fodboldklub.

Sundhedsstyrelsen

​Hvor tit har du hørt at folk har endt på hospitalet efter en svømmetur, fordi de har spist en treble wopper :)

Tilbage til tråden, så er det altså en gammel tanke om at træneren ikke har noget at skulle have sagt. Dermed ikke sagt, at klubben ikke også har noget at skulle sige ift indkøb, salg af spillere. Jeg synes man netop har set at både inde for Basket og Fodbold i Real Madrid, at træneren har stået for det større ansvar.

En person som Calafat skal da også gøre sit for at hente de spillere der kunne gøre klubben til verdens bedste. Det skal træneren da ikke styre. Vi har ikke en manager men en headcoach. Som regelt på kortvarig basis, derfor skal alt indkøb ikke kun foregå pga trænerens tanker og taktik. I så fald kommer der jo aldrig en form for kontinuetit. Det er mest spillerne der kan sørge for dette i. 

​Ancelotti har intet at skulle have sagt. Tror du det er hans idé at starte sæsonen med Joselu som eneste 9'er?
Han er nødt til at ændre spilsystem nu, fordi truppen er så skævt besat, med nitusinde centrale midtbanespillere men ganske få stærke offensive kort.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #18 af 9eren
Det er vel ikke afgjort endnu at der ikke kan komme flere indkøb. Så derfor kan man vel næppe sige at Joselu er eneste 9er før transfermarkedet er overstået. Carlo har et år tilbage i Madrid, så klubben handler vel også for en fremtid, hvor han ikke er der, men Raúl måske er ved roret.

3 år 1 uge siden #19 af The European Super League

9eren post=164844 skrev: Det er vel ikke afgjort endnu at der ikke kan komme flere indkøb. Så derfor kan man vel næppe sige at Joselu er eneste 9er før transfermarkedet er overstået. Carlo har et år tilbage i Madrid, så klubben handler vel også for en fremtid, hvor han ikke er der, men Raúl måske er ved roret.

Skrev du ikke at det var afgjort?

9eren post=163861 skrev: Florentino bekræfter det samme at Joselu bliver den sidste

​Side 235

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #20 af 9eren
Der er kun en bruger som går så meget op i hvad jeg skriver på forum og henter ting jeg har sagt tilbage i 1969. Kassow kan du ikke bare springe ud af skabet.

Nå, ift hvad Florentino har sagt og hvad jeg skriver, så kan alt ske i en transfer periode. Jeg forholdte mig til hvad Florentino har sagt og har skrevet mine taktiske løsninger ud fra det også. Men transfer markedet er ikke lukket også selvom Florentino har sagt der ikke kommer flere indkøb.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #21 af Brylle

9eren post=164847 skrev: Der er kun en bruger som går så meget op i hvad jeg skriver på forum og henter ting jeg har sagt tilbage i 1969. Kassow kan du ikke bare springe ud af skabet.

​Du kunne også snart opføre dig som en voksen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #22 af 9eren

Brylle post=164850 skrev:

9eren post=164847 skrev: Der er kun en bruger som går så meget op i hvad jeg skriver på forum og henter ting jeg har sagt tilbage i 1969. Kassow kan du ikke bare springe ud af skabet.

​Du kunne også snart opføre dig som en voksen

​snart, så er der lidt tid at løbe på endnu.
​jeg vælger ellers at holde mig til emnet. 
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved 9eren.

3 år 1 uge siden #23 af The European Super League

Nå, ift hvad Florentino har sagt og hvad jeg skriver, så kan alt ske i en transfer periode. Jeg forholdte mig til hvad Florentino har sagt og har skrevet mine taktiske løsninger ud fra det også. Men transfer markedet er ikke lukket også selvom Florentino har sagt der ikke kommer flere indkøb.

Jeg ved overhovedet ikke hvad du snakker om! Du har ført kaldt mig for noget fordi jeg opdager at du modsiger dig selv. Jeg kan forstå at det får dit blod i kog men måske du burde kigge indad. Jeg har mange gange forsvaret dig. Blandt andet da du i sidste sommer bad om en angriber og 6 måneder siden kastede folk 'Stol på klubben' efter dig og mente at du var tilfreds med vores angriber position. Der forsvarede jeg dig og gjorde folk opmærksom på at du faktisk bad om en angriber længe inden det gik op for alle andre at vi manglede en.

Jeg holder mig også til emnet! Jeg kan godt se at det kan være irriterende at blive holdt op på hvad man tidligere har skrevet. Jeg håber ikke denne her besked har gjort dig mere vred. Lad os komme videre. Vi elsker jo alle sammen Real Madrid. Tak til Brylle.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #24 af 9eren
Du holder mig op på noget jeg har skrevet ift hvad præsidenten har sagt. Det bliver bare lidt rodet og ikke debat værdigt

Leveret af Kunena Forum