Optakt: Ath. Bilbao - Real Madrid, LaLiga EA Sports, 1. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
OG spillede en flot season for Rayo sidste år, han er ikke vandt til at hans hold har bolden så meget, han er lidt mere gung-ho. Jeg er dig mere end gammel nok til at huske at Dani heller ikke havde helt styr på alt i hans debut season for Real, så når vi kan give Jovic 51 chancer, så er det vist lidt for tidligt at afskrive Fran efter de første 45 minutter ;-)Bismo post=165886 skrev: Tror bare det er nerver. Han så meget fin ud i preseason.
Donde está la biblioteca?
Der er meget potentiale i Fran, for han bliver vel kun bedre af at træne med disse spillere til dagligt.
Donde está la biblioteca?
Lars1991 post=165844 skrev: Jeg er slet ikke så pessimistisk som mange. Den her trup kommer til at mase og udspille så mange hold. Også uden tilgang af flere angribere. Det bliver godt!
Selv havde jeg foretrukket Kroos eller Modric over Valverde, så vi kan få noget erfaring og en der ved, hvordan alle faser i en kamp skal spilles. Og så synes jeg godt nok Valverde har været svag i lang tid. Men ellers spot on!
Dejlig kamp, præcis som jeg forudså ;) Man kan godt se, at Kroos og Modric mangler lidt til at tage de rigtige beslutninger nogen gange. Men må også give mig og sige at Valverde har spillet en rigtig god kamp.. og vi ville ikke kunne spille som vi gør lige nu med Modric eller Kroos, det har de simpelthen ikke benene til.
Gode præstationer hele vejen rundt, med undtagelse af Fran Garcia desværre. Jeg har en stærk tiltro at det her er lidt nerver, og han fik en dårlig start på kampen som har sat sig lidt i ham. Men selvfølgelig, hvis det her er niveauet, så skal Mendy tilbage. Men lad os nu liiige give en ung spiller nogle kampe. Der skal også være plads til at udvikle sig på Real Madrid, især når alternativet er så ringe alligevel. Det var det samme jeg tænkte om Miguel, hans potentiale var tydeligt men hans mangler var også. Men det havde Ancelotti ikke tålmodigheden til dengang. Det håber jeg han har denne gang!
Jaja, Vini prøver at drible for meget, men det jo bare den spiller han er. I kan jo kritisere ham hver kamp for det, hvis i vil :D Men så kommer magien lige pludselig, han dribler to mand og er fri i feltet og får desværre ikke scoret i to omgange. Men det jo den type spiller han er. En masse situationer, hvor man tager sig til hovedet, og så har han pludselig driblet hele holdet og skaber en giga chance.
Fran lidt nervøs,men han skal nok komme op på dupperne!
Håber dog at Rudiger får mere spilletid det har han fortjent
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Slap nu af man.Ramos4 post=165878 skrev: Fran Garcias første og sidste start for Real Madrid. Nå, så fik vi prøvet det.
Jeg savner Pepe :(
Madridista02 post=165906 skrev:
Slap nu af man.Ramos4 post=165878 skrev: Fran Garcias første og sidste start for Real Madrid. Nå, så fik vi prøvet det.
Ramos4 post=165896
Har aldrig set en central midtbanespiller være så god så ung. Jude, wow.
Banen/bolden er super glat. Fran er lovligt undskyldt denne gang.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
DC19