Optakt Dortmund - Real Madrid
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Last time Borussia Dortmund reached the semi-finals of the CL back in 97/98. They were eventually knocked out by Real Madrid (2-0 agg).
- Når historien gentager sig selv.
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lige i denne kamp mener jeg at Di Maria ville være til gavn, jeg tror hans defensive arbejde kommer til at blive stærkt savnet.
Schmelzer og Reus, mod Ramos og Özil i vores højre side, samt Piszczek og Blaszczykowski mod Coentrao... Jeg er slet ikk tryg ved dette.
Det bliver svært, men vi kan godt gøre det, det kræver bare en stor indsats fra alle.
Steen skrev: Modric spiller istedet for Di Maria.... Shit, jeg nu er jeg godt nok blevet nervøs.
Lige i denne kamp mener jeg at Di Maria ville være til gavn, jeg tror hans defensive arbejde kommer til at blive stærkt savnet.
Jeg er lidt splittet. Almindeligvis ville konstellationen med Khedira, Alonso, Modric og Özil være min foretrukne, men det afhænger af Mourinhos oplæg til aftenens kamp. Hvis vi forsøger at styre begivenhederne, er jeg godt tilfreds med den opstilling.
Hvis vi derimod spiller som man kunne forvente og oftest ville gøre på svære udebaner i de vigtigste opgør, især mod så omstillingsstærkt et hold som Dortmund, så er jeg ikke SÅ positiv igen. Der tror jeg bestemt også, at Di Marias arbejdsomhed i defensiven og hurtighed i omstillingerne vil være savnet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
BBB skrev: Jeg tror også Pepe risikerer at blive MoM i defensiven, men samtidig er man lidt nervøs når han har siddet ude så længe.
Man må håbe han har fået hygget sig med konen, så han ikke er overtændt.
sovset hende til:)
det afhænger af Mourinhos oplæg til aftenens kamp
Lige præcis. Jeg regner med at vi kommer til at spille næsten udelukkende på kontra, og her mangler man Di Maria. Özil er en relativ hurtig spiller, men han skal bruges i det opbyggende spil, og ikke sidde konstant ude på fløjen og vente til man slår en kontra, og det overlade så Ronaldo nærmest alene om at tage spurtduellerne, og overfor ham ham man Piszczek som er hurtig.
Jeg ved det virkeligt ikke, jeg føler alt kan ske i denne kamp, endda en Bayern München.. Dortmund har bare så mange strenge at spille på, og de er meget stærke på de områder som er vores styrker, samtidig med de er helt fantastiske på mange andre punkter, og heriblandt nogen af vores svagheder.
Michel skrev: Ronaldo har forladt banen, håber ikke det er alvorligt. Ser den på spansk canal+ hd
Nej nej nej det sker bare ikke det her, hvis han er ude af kampen, jamen så er det farvel til CL..
Lad os håbe han bare skulle have lidt mere gele på håret.