Optakt: Real Madrid – Getafe, LaLiga, 4. spillerunde
Vi er Real Madrid? Barca er i kæmpe krise?9eren post=167131 skrev: Springer lige alle brokke kommentarene over.
Juuuuuuude
Vi kan blive mestre med det hold her
Vi bør sgu da for helvede også blive mestre :D Og gerne mere end hvert 2. eller 3. år.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg er helt enig i, at vi mangler en højreback og en angriber, og at det er utroligt at vi intet har fået købt til de positioner. Men igen, når jeg kigger på markedet er der reelt ikke mange muligheder på de positioner, som vil være opgraderinger. Carvajal har faktisk været fin denne sæson imo. Og hvordan er vi ikke et af de bedste hold i verden denne sæson? Det er udelukkende City der skræmmer migRamos4 post=167133 skrev:
Vi spiller okay i 2. halvleg. Men omvendt forstår jeg ikke at du IKKE er mavesur :) Der skal jo netop ikke mere end en god højreback og en angriber til, før vi kan spille med om det hele. Jeg synes faktisk det var underholdende i 2. halvleg til tider. Men det skuffer mig at gå ind til en sæson med følelsen af, at vi ikke umiddelbart er et af det absolut bedste hold i verden. Det kan jeg dårligt acceptere, når vi faktisk har pengene til at være det.longwind post=167105 skrev:
Men Real Madrid har jo altid være sådan her? :D Selv dengang vi havde BBC smed vi konstant dumme point mod mindre hold. Det er en del af fodbolden. Hvem gad dog se Real spille hvis de vandt 5-0 hver eneste gang?Ramos4 post=167100 skrev: Forkælet? Du er blevet fan af Real Madrid. Ikke AGF.
Måske har jeg bare et mere afslappet forhold til det end mange, men jeg synes egentlig både Kroos, Carvajal og Ancelotti gør det glimrende. Joselu er ikke optimal nej, og jeg er heller ikke tilfreds med vinduet, men det får mig bare ikke til at bande og svovle over både holdet og ledelsen.
Nok bare forskellige måder at være fans på, og det er jo også helt fint. Synes bare det er blevet en meget negativ stemning herinde på trods af hvad jeg egentlig synes er et ret underholdende hold.
Sidste sæson slog vi et utroligt ringe Liverpool og et utroligt ringe Chelsea. Det er svært at bedømme udfra. Sæsonen før var vi vel ringere end PSG, Chelsea, City og Liverpool. Sådan målt på spil og chancer etc.longwind post=167139 skrev:
Jeg er helt enig i, at vi mangler en højreback og en angriber, og at det er utroligt at vi intet har fået købt til de positioner. Men igen, når jeg kigger på markedet er der reelt ikke mange muligheder på de positioner, som vil være opgraderinger. Carvajal har faktisk været fin denne sæson imo. Og hvordan er vi ikke et af de bedste hold i verden denne sæson? Det er udelukkende City der skræmmer migRamos4 post=167133 skrev:
Vi spiller okay i 2. halvleg. Men omvendt forstår jeg ikke at du IKKE er mavesur :) Der skal jo netop ikke mere end en god højreback og en angriber til, før vi kan spille med om det hele. Jeg synes faktisk det var underholdende i 2. halvleg til tider. Men det skuffer mig at gå ind til en sæson med følelsen af, at vi ikke umiddelbart er et af det absolut bedste hold i verden. Det kan jeg dårligt acceptere, når vi faktisk har pengene til at være det.longwind post=167105 skrev:
Men Real Madrid har jo altid være sådan her? :D Selv dengang vi havde BBC smed vi konstant dumme point mod mindre hold. Det er en del af fodbolden. Hvem gad dog se Real spille hvis de vandt 5-0 hver eneste gang?Ramos4 post=167100 skrev: Forkælet? Du er blevet fan af Real Madrid. Ikke AGF.
Måske har jeg bare et mere afslappet forhold til det end mange, men jeg synes egentlig både Kroos, Carvajal og Ancelotti gør det glimrende. Joselu er ikke optimal nej, og jeg er heller ikke tilfreds med vinduet, men det får mig bare ikke til at bande og svovle over både holdet og ledelsen.
Nok bare forskellige måder at være fans på, og det er jo også helt fint. Synes bare det er blevet en meget negativ stemning herinde på trods af hvad jeg egentlig synes er et ret underholdende hold.
Nu har vi så ingen angriber. Diamanten er meget sårbar mod hurtige skift ud på fløjen.
Jeg ved ikke specifikt hvilke hold, der er gode denne sæson, men jeg tænker at PSG står lige så stærkt som de plejer. Dem havde vi det svært mod sidst. Mbappe scorede vel 4-5 gange på marginale offsider. Bayern vil kunne lukke os godt ned. City selvfølgelig.
Edit: Nu har vi så ikke Kurt til at redde vores røv igen og igen. Vi står vel svagere end tidligere. Jeg har sagt det før: Selvfølgelig kan vi vinde CL, men det bliver på remontadas og held og mirakler - igen. Det synes jeg måske ikke er noget at juble over. Vi må godt snart have en trup der rent faktisk er til at udspille modstanderne. Måske have et spilsystem. Spille flot fodbold måske endda.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Altid Real Madrid.
Ramos4 post=167077 skrev:
Det er os der ikke kan spille fodbold. Fran er helt væk. Camavinga afleverer ud i ingenting. Joselu er...lort. Modric passer ikke til diamanten.Real HWL post=167072 skrev: Det har udviklet sig til den mareridts kamp som man kunne frygte. Kommer bagud på en personlig fejl. Getafe kan bare stå og smadre alt og alle uden konsekvens, dommeren er helt væk.
Dommeren er som de plejer og Getafe er som de plejer. Men for helvede vi er ynkelige at se på. Går med på deres julelege. Har ingen idéer i opspillet.
Det er præcis som sidste sæson bare ringere. Og sæsonen før det. Og to-tre år før det. Individuelle aktioner.
Vini-dependencia er blevet til Bellingham-dependencia.
Sikke en 2. halvleg vi brænder af :D
Ancelotti ændre kampen i 2. halvleg. Kroos ændre kampen. Maximum point efter 4 kampe, og så uden en 9er. Det burde ikke kunne lade sig gøre... Bla bla bla
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Tror at vi i løbet af sæsonen vil indse, at det var et skandaløst transfervindue.
Jamen vi er vel alle sammen glade for de 12 point af 12, men om man vælger at være realist eller jubeloptimist er så eget valg :)Real HWL post=167144 skrev:
Ramos4 post=167077 skrev:
Det er os der ikke kan spille fodbold. Fran er helt væk. Camavinga afleverer ud i ingenting. Joselu er...lort. Modric passer ikke til diamanten.Real HWL post=167072 skrev: Det har udviklet sig til den mareridts kamp som man kunne frygte. Kommer bagud på en personlig fejl. Getafe kan bare stå og smadre alt og alle uden konsekvens, dommeren er helt væk.
Dommeren er som de plejer og Getafe er som de plejer. Men for helvede vi er ynkelige at se på. Går med på deres julelege. Har ingen idéer i opspillet.
Det er præcis som sidste sæson bare ringere. Og sæsonen før det. Og to-tre år før det. Individuelle aktioner.
Vini-dependencia er blevet til Bellingham-dependencia.
Sikke en 2. halvleg vi brænder af :D
Ancelotti ændre kampen i 2. halvleg. Kroos ændre kampen. Maximum point efter 4 kampe, og så uden en 9er. Det burde ikke kunne lade sig gøre... Bla bla bla
Dejligt at Kroos gjorde en ende på sin lange række af forfærdelige kampe.
- 9eren
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
I forhold til kampen, uskøn første halvleg, men kæft hvor tillader dommeren meget. Getafe spiller bAre som det er muligt, fair nok, men dommeren skal slet ikke give dem lov til alt det de har gang i. Elendig dommer arbejde. Og så var der en klar hands fra målmanden (har ikke set den i lang gengivelse, så kan godt være jeg så helt forkert, men var godt nok i chok over der ik blev dømt noget der).
Anden halvleg rigtig fin. Kroos gr det fantastisk, Nacho giver ro. Gode indskiftninger. Modric spiller også rigtig fint.
Synes lige vi skal huske, at selvom kampen ender 2-1, så har vi nogle gigantiske chancer, der var gået ind andre dage. Målmanden redder nogle gode skud, og to stolpeskud også.
Jeg savner Pepe :(