Optakt: Real Madrid – Getafe, LaLiga, 4. spillerunde

2 år 10 måneder siden #133 af El Chino

Cristiano7 post=167098 skrev:

Ramos4 post=167096 skrev: Har Carvajal nogensinde lagt et godt indlæg?

​Jeg kan huske hans gode indlæg til Cristiano Ronaldo til det første mål i CHL finalen mod Juventus. Men det var nok mere en aflevering end indlæg… ellers kan jeg ikke huske en eneste :-) 

​CL semifinalen mod City. Rodrygos 2. mål ;) 

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #134 af NadaMás
​Jeg tror ikke på de store trofæer denne sæson.
Men lige nu ligner det, at modstanderne har svært ved at forudse Bellinghams konstante og hyppigt sene ankomster i feltet.

Transfervinduet har været dårligt, af den grund, at Real qua klubbens status, altid skal helgradere sig, for at være konkurrencedygtig. Det har Perez og ledelsen ikke formået.

Men (!) omvendt - Klubben har hentet Bellingham. Pedri, Musiala, Foden - Bla bla bla. Der er en over dem alle. Jude er jo for vild, også målene fratænkt.

Real har er af de bedste (hvis ikke det) udgangspunkt(er) i Europa, for en flerårig dynasti. 

2 år 10 måneder siden #135 af Dragam

El Chino post=167153 skrev:

Cristiano7 post=167098 skrev:

Ramos4 post=167096 skrev: Har Carvajal nogensinde lagt et godt indlæg?

​Jeg kan huske hans gode indlæg til Cristiano Ronaldo til det første mål i CHL finalen mod Juventus. Men det var nok mere en aflevering end indlæg… ellers kan jeg ikke huske en eneste :-) 

​CL semifinalen mod City. Rodrygos 2. mål ;) 

​Blind høne kan også finde korn.

Når carvajal skal slå et indlæg, så svarer det til at man kaster en 20 sidet terning, og det kun er et godt indlæg hvis man slår 20... og alt andet er variende grader af lort.

2 år 10 måneder siden #136 af Real HWL

Ramos4 post=167147 skrev:

Real HWL post=167144 skrev:

Ramos4 post=167077 skrev:

Real HWL post=167072 skrev: ​Det har udviklet sig til den mareridts kamp som man kunne frygte. Kommer bagud på en personlig fejl. Getafe kan bare stå og smadre alt og alle uden konsekvens, dommeren er helt væk. 

​Det er os der ikke kan spille fodbold. Fran er helt væk. Camavinga afleverer ud i ingenting. Joselu er...lort. Modric passer ikke til diamanten.
Dommeren er som de plejer og Getafe er som de plejer. Men for helvede vi er ynkelige at se på. Går med på deres julelege. Har ingen idéer i opspillet.

Det er præcis som sidste sæson bare ringere. Og sæsonen før det. Og to-tre år før det. Individuelle aktioner. 

Vini-dependencia er blevet til Bellingham-dependencia. 

Sikke en 2. halvleg vi brænder af :D

Ancelotti ændre kampen i 2. halvleg. Kroos ændre kampen. Maximum point efter 4 kampe, og så uden en 9er. Det burde ikke kunne lade sig gøre... Bla bla bla

​Jamen vi er vel alle sammen glade for de 12 point af 12, men om man vælger at være realist eller jubeloptimist er så eget valg :)
Dejligt at Kroos gjorde en ende på sin lange række af forfærdelige kampe. 

​Er vi nu også det? Fit du sætter mig i bås som jubeloptimist. Det vil jeg hellere være end en dommedags profet :)

Jeg syntes det er positivt at vi har spiller på bænken der kommer ind og ændre kampen. Vi burde have vundet 5-1. Vi havde i hvertfald chancerne til det.

2 år 10 måneder siden #137 af El Siete

NadaMás post=167154 skrev: ​Jeg tror ikke på de store trofæer denne sæson.
Men lige nu ligner det, at modstanderne har svært ved at forudse Bellinghams konstante og hyppigt sene ankomster i feltet.

Transfervinduet har været dårligt, af den grund, at Real qua klubbens status, altid skal helgradere sig, for at være konkurrencedygtig. Det har Perez og ledelsen ikke formået.

Men (!) omvendt - Klubben har hentet Bellingham. Pedri, Musiala, Foden - Bla bla bla. Der er en over dem alle. Jude er jo for vild, også målene fratænkt.

Real har er af de bedste (hvis ikke det) udgangspunkt(er) i Europa, for en flerårig dynasti. 

​Og det kræver ikke meget - relativt set, bevares. En verdensklasse angriber og at vi får fikset backpositionerne - Davies, etc. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 år 10 måneder siden #138 af Real HWL

El Siete post=167157 skrev:

NadaMás post=167154 skrev: ​Jeg tror ikke på de store trofæer denne sæson.

​Og det kræver ikke meget - relativt set, bevares. En verdensklasse angriber og at vi får fikset backpositionerne - Davies, etc. 

​slet
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Real HWL.

2 år 10 måneder siden #139 af Real HWL
​Vi burde sende Jude tilbage til Dortmund, for så at købe ham for €300mill igen. Sikke en spiller. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #140 af 9eren
Frimpong, Xabi Alonso og Leverkusen damn en start

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #141 af 9eren
Victor Boniface skal vi holde øje med

2 år 10 måneder siden #142 af Ramos4

Madridista02 post=167152 skrev: Shit en stemning på stadion!! Vanvittig fedt at opleve.
I forhold til kampen, uskøn første halvleg, men kæft hvor tillader dommeren meget. Getafe spiller bAre som det er muligt, fair nok, men dommeren skal slet ikke give dem lov til alt det de har gang i. Elendig dommer arbejde. Og så var der en klar hands fra målmanden (har ikke set den i lang gengivelse, så kan godt være jeg så helt forkert, men var godt nok i chok over der ik blev dømt noget der).
Anden halvleg rigtig fin. Kroos gr det fantastisk, Nacho giver ro. Gode indskiftninger. Modric spiller også rigtig fint.

Synes lige vi skal huske, at selvom kampen ender 2-1, så har vi nogle gigantiske chancer, der var gået ind andre dage. Målmanden redder nogle gode skud, og to stolpeskud også.

​Var du på stadion?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 10 måneder siden #143 af Madridista02

Ramos4 post=167163 skrev:

Madridista02 post=167152 skrev: Shit en stemning på stadion!! Vanvittig fedt at opleve.
I forhold til kampen, uskøn første halvleg, men kæft hvor tillader dommeren meget. Getafe spiller bAre som det er muligt, fair nok, men dommeren skal slet ikke give dem lov til alt det de har gang i. Elendig dommer arbejde. Og så var der en klar hands fra målmanden (har ikke set den i lang gengivelse, så kan godt være jeg så helt forkert, men var godt nok i chok over der ik blev dømt noget der).
Anden halvleg rigtig fin. Kroos gr det fantastisk, Nacho giver ro. Gode indskiftninger. Modric spiller også rigtig fint.

Synes lige vi skal huske, at selvom kampen ender 2-1, så har vi nogle gigantiske chancer, der var gået ind andre dage. Målmanden redder nogle gode skud, og to stolpeskud også.

​Var du på stadion?

​Ja og det var sindssygt! Fuld opbakning hele vejen igen til holdet.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, ElMadrid, Ramos4

2 år 10 måneder siden #144 af Ramos4

Madridista02 post=167165 skrev:

Ramos4 post=167163 skrev:

​Var du på stadion?

​Ja og det var sindssygt! Fuld opbakning hele vejen igen til holdet.

​Nice. Hvad synes du om stadionet i sin nye stand?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum