Negreira-sag: Der er foregået systematisk korruption
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Barcelona står anklaget for i en lang årrække fra 2001 til 2018 at have betalt dommere i den såkaldte Negreira-sag og der er nu nye oplysninger i sagen.
I hvert fald melder dommeren i sagen, Joaquín Aguirre, at Barcelonas betalinger til vicepræsidenten for dommerstanden, Negreira, fremprovokerede ”en systematisk korruption” og at de implicerede klubber, heriblandt Real Madrid ”kan anse sig selv som offer for den påståede snyd”.
Guardia Civil mener, at den spanske dommerstand i perioden havde en irregulær funktion og at afgørelserne ikke altid var upartisk sportsligt funderede.
Barcelona betalte i perioden fra 2001 til 2018 mere end 7 millioner € til Negreira.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og Joaquín Aguirre er vist ikke en anklager, men en dommer/magistrat, så vidt jeg forstår det, så det er værre siden det er en uafhængig person, der kommer med udsagnet. Men ret mig gerne.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- 9eren
- Gæst
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Det er måden man siger tingene på.9eren post=167238 skrev: Lige hvad jeg jo skal bannes for at sige hver gang.
Man er nu engang uskyldig før det modsatte er bevist. I andre sammenhænge er det rent faktisk strafbart at dømme nogen før der er fældet dom, så der er vel ikke noget mærkeligt i at du har fået en pause, hvis du har gået helt amok.9eren post=167238 skrev: Lige hvad jeg jo skal bannes for at sige hver gang.
- 9eren
- Gæst
-
Madrid2000, hvordan kan det siges anderledes; barcelona har fået systematisk dommerhjælp i op til 14 år hvis ikke mere? (Barcelona har betalt personer i dommerkommiteen)
Skriv det gerne pænere!
Eller er det fordi, at jeg ikke orker at tage en dialog med folk der kommer med modargumenter, selvom de tydeligvis ikke har sat sig ind i tingene?
- 9eren
- Gæst
-
Jeg bassere det på hans ageren overfor pressen og hans kommentarer mod Real Madrid. En af dem var, at Real Madrid får dommerhjælp helt ned i ungsomsrækkerne. Barcelona har siden de har fået Negreira på deres hånd og før, altid haft en hård retorik overfor Real Madrid og dommere. Og det fvar Pique med til!
Endvidere måde han agerede på i forskellige kampe, hvor han peger op mod tilskuere pladserne ift, at han mente de blev bortdømt (hvor bliver hjælpen af). Hans kommentar på banen efter den korrupte kamp mod PSG, hvor han udtaler til sine holdkammerater, det her er det vildeste af alle kampe vi har “snydt” (oversat betydning; ift den købte dommer Aytekin og hvad Barcelona ellers har fået hjælp til igennem tiden)
Sidste beskyldning: det foregik også i CL til en hvis grad.
- 9eren
- Gæst
-
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Sæt dig ind i reglerne for en retsstat eller forlad den vestlige verden.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Kan du oversætte til spansk?9eren post=167248 skrev: Næste beskylding fra min side: Pique kendte til korruptionen og var en del af det.
Jeg bassere det på hans ageren overfor pressen og hans kommentarer mod Real Madrid. En af dem var, at Real Madrid får dommerhjælp helt ned i ungsomsrækkerne. Barcelona har siden de har fået Negreira på deres hånd og før, altid haft en hård retorik overfor Real Madrid og dommere. Og det fvar Pique med til!
Endvidere måde han agerede på i forskellige kampe, hvor han peger op mod tilskuere pladserne ift, at han mente de blev bortdømt (hvor bliver hjælpen af). Hans kommentar på banen efter den korrupte kamp mod PSG, hvor han udtaler til sine holdkammerater, det her er det vildeste af alle kampe vi har “snydt” (oversat betydning; ift den købte dommer Aytekin og hvad Barcelona ellers har fået hjælp til igennem tiden)
Sidste beskyldning: det foregik også i CL til en hvis grad.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
det gør jeg den dag du forstår hvordan korruption fungere i Spanien.Estadio Santiago Bernabéu post=167254 skrev: Hold. nu. KÆFT 9eren!!!
Sæt dig ind i reglerne for en retsstat eller forlad den vestlige verden.