Negreira-sag: Der er foregået systematisk korruption
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Okay tak ven.9eren post=167256 skrev:
det gør jeg den dag du forstår hvordan korruption fungere i Spanien.Estadio Santiago Bernabéu post=167254 skrev: Hold. nu. KÆFT 9eren!!!
Sæt dig ind i reglerne for en retsstat eller forlad den vestlige verden.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
Til jer andre
Real Madrid tv har tænkt sig at gå hele vejen og fortsætter i samme stil som sidste sæson ved at kritisere dommernes kendelser. Noget som flere andre klubber også gjorde sidste sæson ved at skrive diverse officielle udmeldelser. Der kommer mere holdning omkring det på madridistas twitter profil om at det er noget så skandaløst hvordan Real Madrid agere. Jeg fatter slet ikke den tilgang dog, når man har set år efter år, hvordan dommer standarden har været. Samtidig med Negreira sagen har kørt, og som har været forestående siden 90erne med kampene i Tenerife. Det her handler jo ikke om hvorfor nogle får straffe og andre ikke gør. Det handler om at der foregår en endnu større sag, end der har gjort i Italien og Tyskland omkring dommerne. Det er så korrupt og selvfølgelig skal Real Madrid og de andre klubber gå mod det der foregår. Det handler overhovedet ikke om at vi skal se bort fra hvad de gør i Catalonien.
Den tilgang som madridista dk har til det emne på twitter, får mig bare til at tænke, at man ikke har forstået hvor galt det hele er.
- Platin bruger
-
Indtil andet er bevist ved domstol.
Jeg ved godt det kan føles unfair.
Men du bliver nødt til at styre dig.
- 9eren
- Gæst
-
Du er da noget blank hvis du endnu ikke har opfattet at Barcelona har betalt penge til dommer kommiteen. Det er det som sagen udspiller sig fra. Det handler ikke om skyld eller uskyld!
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Platin bruger
-
Jeg svarede Siempre Madrid men jeg må hellere holde øjnene på bolden. Om man er skyldig før man er dømt ved domstol.
- 9eren
- Gæst
-
Hvad venter vi på ift afgørelsen, var der noget nyt der Siempre. I øvrigt er det damn lækkert cykel trænings vejr. Godt man snart skal op på bianchien
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
Alle klubber skal vågne op nu efter de seneste udmeldinger.
Estadio Santiago Bernabéu post=167267 skrev: Slet
Jeg svarede Siempre Madrid men jeg må hellere holde øjnene på bolden. Om man er skyldig før man er dømt ved domstol.
Altså for søren også, det her forum er ikke et retssal. Man kan altså godt danne sig meninger omkring ting, uden en domstol har dømt nogen eller noget. Den her fuldstændige afvisning af Barcelonas mulige korruption er simpelthen også for mærkelig. Nu har der endda været en dommer ude og sige at der har været korruption på et eller andet plan.. og det jo også baseret på mange af de ting vi ved. Det er sgu lidt strudse agtigt bare at sige "uskyldig indtil der er en dom!!". Stik hovedet op af jorden og se realiteterne, blandt andet i artiklen, hvor de her kommentarer er :D