Negreira-sag: Der er foregået systematisk korruption
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Og igen. Når og hvis de bliver dømt skyldige kommer jeg aldrig til at gøre alle og enhver mand opmærksom på det. Jeg kommer til at råbe højere end nogen jeg kender. Når og hvis.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- Platin bruger
-
Hvis du kan finde nogle der gider diskutere med dig, så vær så god :-D
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Alle ved, at synsninger og meninger fra pøblen, vægter højere end retssystemet. Heldigvis for det. Tænk hvis en sag skulle igennem et objektivt retssystem for at finde ud af om man var skyldig. Tænk hvis man var uskyldig indtil det modsatte var bevist. Heldigvis kan vi selv bestemme hvem der er skyldige ved at sige "alt tyder på, at de er korrupte", hvilket alle dage har været et fantastisk argument.Estadio Santiago Bernabéu post=167263 skrev: FC Barcelona er uskyldige.
Indtil andet er bevist ved domstol.
Jeg ved godt det kan føles unfair.
Men du bliver nødt til at styre dig.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
Der er jo kun snakket fakta herinde om hvad Barcelona har gjort.
Madridista02 post=167279 skrev:
Alle ved, at synsninger og meninger fra pøblen, vægter højere end retssystemet. Heldigvis for det. Tænk hvis en sag skulle igennem et objektivt retssystem for at finde ud af om man var skyldig. Tænk hvis man var uskyldig indtil det modsatte var bevist. Heldigvis kan vi selv bestemme hvem der er skyldige ved at sige "alt tyder på, at de er korrupte", hvilket alle dage har været et fantastisk argument.Estadio Santiago Bernabéu post=167263 skrev: FC Barcelona er uskyldige.
Dejligt at vi har nogen herinde, der er hævet over pøblen! Shit man :D
Barca-fans og de Barca-venlige medier vil altid brokke sig, og føle sig bortdømt. En eventuel dom vil kun være en ting i folkemunde, indtil det nærmest efterfølgende transfervindue.
Laporta og resten af mediemøllen har jo været meget effektive i, at benægte korruption, og derefter fjerne fokusset fuldstændig.
Graden på en eventuel dom har selvfølgelig ufatteligt meget at sige, men pessimisten i mig siger, at det max bliver til en bøde af en art.
Dekreditering af ligasejre og/eller pointstraf, ligger virkelig fjernt i min bevidsthed - Men det kan jo også sagtens være fordi, jeg ikke har sat mig nok ind i det.
Meeen - Et vidneudsagn, har jo som sådan ikke meget værdi enkeltstående. Det skal gerne være flere der bakker op. Dertil, skal den rygende pistol jo gerne være at finde en sti, hvor kontantbeløber/gaver/noget tredje, skal være gået fra Barca til en dommer, som derefter har dømt i Barcas favør.
Indtil da, forholder jeg mig i ro om sagen.
- Platin bruger
-
Er den rygende pistol ikke allerede fundet? Pengene er overført til vicedirektøren for CTA hvilket i sig selv er ulovligt og bliver svært at bortforklare. Lidt ligesom hvis man bliver fanget med en rygende pistol i hånden.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ja shit manLars1991 post=167288 skrev:
Madridista02 post=167279 skrev:
Dejligt at vi har nogen herinde, der er hævet over pøblen! Shit man :D
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-