Optakt: Real Madrid – Real Sociedad, LaLiga, 5. spillerunde

1 år 2 måneder siden #49 af nono
Jeg er godt nok også træt af, at alle Real Madrids kampe skal være en op af bakke forestilling i 90 minutter. Der mangler simpelthen så meget på angrebsfronten - selv med Vinicius.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, JesperThomsen, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #50 af 9eren
Chancer er der nok af.

Galactico downfall version 2

1 år 2 måneder siden #51 af Jaetinh
​Kæft jeg elsker Kubo. Det bliver formentlig 5. Man of the Match ud af 5 kampe i denne sæson efter kampen i dag. Har fulgt Kubo siden han blev lånt ud. Sidste sæson var han allerede en nøglespiller for Sociedad. Det hjalp virkeligt med et salg, det gav ham ro og stabilitet frem for lejemål efter lejemål. Det gør mig så pisse glad, at se ham blive bedre og bedre. Vi kan få ham for sølle 33 fucking millioner euro, GET HIM. 

Han lavede i øvrigt også to assist på sine 20 minutter i sidste uge mod Tyskland for Japan. 

1 år 2 måneder siden #52 af elle44

Cristiano7 post=167458 skrev:

Raul7-2880 post=167452 skrev:

Cristiano7 post=167449 skrev: Det her ligner en hetz mod Fran - ligesom DeLaReds hetz mod Ceballos ;-)

Resten af holdet laver også fejl / ikke spiller en god kamp :)

​Hetz? Han har jo været pivringe ringe hele sæsonen. Maks castilla niveau. Mendy fremstår som prime Marcelo sammenlignet med Fran G.

​Ja lad os dømme ham ud efter 5 kampe. 

​Vi skal ikke til at “udvikle” en spiller der allerede er 24 år. Ingen er dygtige nok til at udvikle en ekstra fod på skinnebenet til at tæmme bolden med.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

1 år 2 måneder siden #53 af nono

Jaetinh post=167464 skrev: ​Kæft jeg elsker Kubo. Det bliver formentlig 5. Man of the Match ud af 5 kampe i denne sæson efter kampen i dag. Har fulgt Kubo siden han blev lånt ud. Sidste sæson var han allerede en nøglespiller for Sociedad. Det hjalp virkeligt med et salg, det gav ham ro og stabilitet frem for lejemål efter lejemål. Det gør mig så pisse glad, at se ham blive bedre og bedre. Vi kan få ham for sølle 33 fucking millioner euro, GET HIM. 

Han lavede i øvrigt også to assist på sine 20 minutter i sidste uge mod Tyskland for Japan. 

Jeg har ønsket at man satsede på ham siden man hentede ham. Han har tydeligvis altid haft et unikt talent. Når det så er sagt minder Güler meget om ham, så måske skulle man lige se ham an før man smider 33 mio euro efter Kubo.. 

1 år 2 måneder siden #54 af Matamoro
Lad os få Camavinga ned på den venstreback og Ceballos på banen i stedet for Kroos

1 år 2 måneder siden #55 af Lars1991

Ramos4 post=167460 skrev: Bellingham har reddet vores røv de første 4 kampe. Hvis ikke det kommer fra ham igen i aften, hvad så...

Jer der har lidt mere optimisme for sæsonen end mig, kan I ikke forklare hvad i baserer det på? Jeg er med på at Vinicius er ude, men altså Joselu ligner jo hvad han er: en backup striker. Rodrygo har stadig ikke lagt nok på. Kroos er helt væk defensivt. Fran er startet sæsonen skidt. Valverde har ikke scoret i 30 kampe eller sådan noget. Læg dertil at vi ingen bredde har i angrebet. Med én skade oppe foran, har vi i dag ingen at sætte ind på toppen. Jo en wing eller en Castilla-mand. Come on.

Der er vel 6-7 spillere der skal hæve deres niveau gevaldigt over sæsonen, hvis vi ikke skal være ude af La Liga ræset ved juletid - igen.

Du siger det jo samme hver kamp (og et par gange imellem kampene), man gider da ikke tage diskussionen hver gang :D

Vores defensiv ser virkelig ikke god ud i den her formation og det ikke blevet bedre med tiden. At sætte Kroos og Garcia sammen defensivt på kanten er pænt ringe rent taktisk. De ikke gode defensivt.. så kunne man da lige have rokeret i løbet af kampen, men det gør man ikke.

Offensivt har det egentlig været ret godt set over en hel halvleg. Vi burde have scoret.

Tcouhameni har haft sin første ringe kamp i sæsonen. Fran Garcia har endnu en. Ellers synes jeg de fleste har fine kampe individuelt.

1 år 2 måneder siden #56 af Cristiano7
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

1 år 2 måneder siden #57 af Ramos4

Lars1991 post=167468 skrev:

Ramos4 post=167460 skrev: Bellingham har reddet vores røv de første 4 kampe. Hvis ikke det kommer fra ham igen i aften, hvad så...

Jer der har lidt mere optimisme for sæsonen end mig, kan I ikke forklare hvad i baserer det på? Jeg er med på at Vinicius er ude, men altså Joselu ligner jo hvad han er: en backup striker. Rodrygo har stadig ikke lagt nok på. Kroos er helt væk defensivt. Fran er startet sæsonen skidt. Valverde har ikke scoret i 30 kampe eller sådan noget. Læg dertil at vi ingen bredde har i angrebet. Med én skade oppe foran, har vi i dag ingen at sætte ind på toppen. Jo en wing eller en Castilla-mand. Come on.

Der er vel 6-7 spillere der skal hæve deres niveau gevaldigt over sæsonen, hvis vi ikke skal være ude af La Liga ræset ved juletid - igen.

Du siger det jo samme hver kamp (og et par gange imellem kampene), man gider da ikke tage diskussionen hver gang :D

Vores defensiv ser virkelig ikke god ud i den her formation og det ikke blevet bedre med tiden. At sætte Kroos og Garcia sammen defensivt på kanten er pænt ringe rent taktisk. De ikke gode defensivt.. så kunne man da lige have rokeret i løbet af kampen, men det gør man ikke.

Offensivt har det egentlig været ret godt set over en hel halvleg. Vi burde have scoret.

Tcouhameni har haft sin første ringe kamp i sæsonen. Fran Garcia har endnu en. Ellers synes jeg de fleste har fine kampe individuelt.

Excuse me for being the only one with ambition :/

Vildt så lave standarderne er blevet. Vi må håbe Bellingham redder os igen.​

Hyg jer med Dragam og de andre spader.

1 år 2 måneder siden #58 af Kiwes
​SÅDAN VALVERDE!!! OG ENDELIGT NOGET GOD FOR FRAN!! KOM SÅ!

1 år 2 måneder siden #59 af elle44
Fandme et klasse mål hele vejen rundt

1 år 2 måneder siden #60 af 9eren
Assist fra Fran.

Lukker han lige røven på sine kritikere!! Oh yes he does

Galactico downfall version 2
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

Leveret af Kunena Forum