Optakt: Real Madrid – Real Sociedad, LaLiga, 5. spillerunde
Det kan godt være det bare er mig..men jeg må ærligt indrømme at jeg ikke er synderlig imponeret over hans spil. Lige nu vil jeg hellere have Joselu ind og så er der vel kun Rodrygo tilbage at tage ud med mindre vi vil skifte formation.Lars1991 post=167509 skrev:
Kiwes post=167508 skrev: Er det ikke bare at starte Brahim over Rodrygo? Han har godt nok set svag ud og så er det vel også tid til at Brahim får chancen.
Synes du virkelig? Jeg synes han ser god ud. Han skal have mere ud af tingene, men gør rigtig mange gode ting på banen, efter min mening. Han mangler også nogen at lege med nogle gange. Joselu er så begrænsende for de andre at spille med, man han er også bare en virkelig god afslutter, så kan også godt forstå han starter. Nogen skal jo score!
Er dog enig i at Brahim ser god ud. Kunne godt komme ind lidt tidligere i kampene... som f.eks. i dag da man skifter Joselu ud. Men så går man efter en midtbane mere åbenbart haha.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
Fran Garcia var voldsomt elendig i første halvleg og man fik helt ondt af ham... Men jeg tænker at det er oplevelser som den anden halvleg, hvor han er i med i næsten alt, som skal sætte ham i gang, for han har allerede bevist at han har et højt niveau og så er han stadig ikke færdig med at udvikle sig. Virkelig flot anden halvleg. Og så hjælper det ikke defensivt at han skal have hjælp af Kroos.
Joselu og Rodrygo er ikke ret gode i dag og det lider vi under. Joselu gør jo hvad han skal til sidst, men det er et problem at han er så dårlig mangelfuld i spillet. Han har SÅ svært ved at holde fast i bolde ved sine fødder. Kan han ikke lægge bolden af på første touch, så mister vi den. Rodrygo er startet meget svagt og leder virkelig efter de afgørende momenter. Vi har brug for, at han kommer i gang. Og ellers så leverer Brahim Diaz jo afgørende momenter hver gang han lige får et par minutter, så jeg håber at han snart får en chance.
Klassestart i La Liga og der er al mulig grund til at tro og håbe på, at vi kan hente et mesterskab selvom det bliver meget meget svært. Der mangler stadig noget og ikke alle er oppe i omdrejninger. Det er der brug for, men vi spiller sgu ret godt. På trods af en fantastisk stime, så er jeg slet ikke overbevist om den diamant, men indtil videre må man tage hatten af og bare anerkende, at vi vinder med et helt nyt system.
Der er al mulig grund til optimisme
Enig.Lars1991 post=167509 skrev:
Kiwes post=167508 skrev: Er det ikke bare at starte Brahim over Rodrygo? Han har godt nok set svag ud og så er det vel også tid til at Brahim får chancen.
Synes du virkelig? Jeg synes han ser god ud. Han skal have mere ud af tingene, men gør rigtig mange gode ting på banen, efter min mening. Han mangler også nogen at lege med nogle gange. Joselu er så begrænsende for de andre at spille med, man han er også bare en virkelig god afslutter, så kan også godt forstå han starter. Nogen skal jo score!
Er dog enig i at Brahim ser god ud. Kunne godt komme ind lidt tidligere i kampene... som f.eks. i dag da man skifter Joselu ud. Men så går man efter en midtbane mere åbenbart haha.
Brahim skal bare spille på højrekanten, og Rodrygo som venstrekant, fremfor at Rodrygo skal være front angriber.
- Brylle
- Gæst
Hvem er på toppen og hvem er de tre på midten?Dragam post=167512 skrev:
Enig.Lars1991 post=167509 skrev:
Brahim skal bare spille på højrekanten, og Rodrygo som venstrekant, fremfor at Rodrygo skal være front angriber.
Joselu gør det han er på banen for. Være en trussel i luften og score mål. Top karakter fra mig.Fondo_Sur post=167514 skrev: Joselu er bare en klassisk 9’er, og det er et must at have. Bliver mere og mere imponeret af hans afslutningsteknik. Han skulle helt sikkert have haft mere spilletid. Giv manden noget selvtillid. Han er en afgørende brik i denne sæson.
Jeg synes det er bekymrende.
- Brylle
- Gæst
Carvajal er forresten som genfødt for tiden. Lad os håbe, at han kan holde sig fit!
Jeg kunne egentlig godt tænke mig at se hvordan en 4-2-3-1 opstilling ville fungere med den her trup.
Jeg tænker lidt at det ville være godt for både Vini og Rodrygo at komme ud på kanten igen, samtidig med at man bibeholder Bellingham som 10’er. Det ville jo kun være en win-win. Som det ser ud pt med Vini, der er ude med skade, kunne man bruge Rodrygo på venstre side og Brahim/Valverde på højre side. Bellingham i midten og Joselu på toppen. Når Vini kommer tilbage kunne man flytte Rodrygo over på højre eller helt på toppen, alt efter hvilket hold man møder. Der ville stadig være brug for alle midtbanespillerne, da Modric og Ceballos sagtens kan gøre sig som 10’er. Valverde kan sagtens spille højrekanten eller som en af de 2 på midten bare 10’eren. Kroos, Camavinga og Tchoumeni kunne rotere bagved 10’er.
I bund og grund ville man få mere ud af det spillermateriale man har i truppen og man ville helt sikkert kunne give minutter til alle.
Hala Madrid!