Optakt: Girona - Real Madrid, LaLiga EA Sports, 8. spillerunde

2 år 9 måneder siden #25 af Hamid8210
Efter hjørnespark nr 30 scorer vi! Sådsn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #26 af -#7-
​Haps. Fortjent at Tchouameni endelig får sit mål!

DC19

2 år 9 måneder siden #27 af DeLaRed
Tchou Tchou tchouuuuu!

Donde está la biblioteca?

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #28 af Brylle

Ramos4 post=168128 skrev: Ulempen ved diamanten er vel netop plads på kanterne, som vi også så mod Atletico?

​100%. Det er i hvert fald min helt store anke mod den og hvorfor jeg ikke tror helt på den i det lange løb. Men indtil videre i sæsonen er det svært at sætte mange fingre på det trods alt. Måske vi finder en løsning

2 år 9 måneder siden #29 af Ramos4

Brylle post=168144 skrev:

Ramos4 post=168128 skrev: Ulempen ved diamanten er vel netop plads på kanterne, som vi også så mod Atletico?

​100%. Det er i hvert fald min helt store anke mod den og hvorfor jeg ikke tror helt på den i det lange løb. Men indtil videre i sæsonen er det svært at sætte mange fingre på det trods alt. Måske vi finder en løsning

​Vi er vel også sårbare på indlæg da både Nacho og Alaba mangler lidt i højden.

Diamanten bliver nok vejen frem i denne sæson. Men tænker klart at Joselu som den ene på toppen, må være måden at løse det på. Rodrygo og Vini sammen bliver noget juks.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

2 år 9 måneder siden #30 af Ramos4
Uh, synd at Bellingham ikke får et mål der.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 9 måneder siden #31 af Madridista02
Please, er der nogen der kan hjælpe med et stream til kampen?

Jeg savner Pepe :(

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #32 af Brylle

Ramos4 post=168145 skrev:

​Vi er vel også sårbare på indlæg da både Nacho og Alaba mangler lidt i højden.

Diamanten bliver nok vejen frem i denne sæson. Men tænker klart at Joselu som den ene på toppen, må være måden at løse det på. Rodrygo og Vini sammen bliver noget juks.

​Helt enig. Skal man kritisere Rudiger lidt så synes jeg han kan sovse lidt rundt i marketingen så overall er vi ikke godt rustet til indlæg. 

Gode pointer!

2 år 9 måneder siden #33 af Kiwes

Madridista02 post=168147 skrev: Please, er der nogen der kan hjælpe med et stream til kampen?

​Find kampen her thesports1.me/football-19

2 år 9 måneder siden #34 af DeLaRed

​Jeg ser det også som et problem på sigt da vi mangler en styrmand på midtbanen når Toni og Luka ikke er der mere, her har vi kun Bellingham, men så skal han ned på 8eren (hvor han er eminent god) men så har vi ingen ud over måske Brahim der kan ligge bag angriberne.

Donde está la biblioteca?

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #35 af 9eren
Fin kamp trods blank start

2 år 9 måneder siden #36 af Fondo_Sur

Leveret af Kunena Forum