Optakt: Girona - Real Madrid, LaLiga EA Sports, 8. spillerunde

2 år 9 måneder siden #97 af elle44
Hvorfor er Camavinga vores, med afstand, bedste Venstre back :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #98 af Hamid8210
Med alle de her skader og karantæner, så håber jeg Mendy ryger i midterforsvaret. Har en fornemmelse at han kan blive vanvittig derinde. Fysisk og hurtighed. Ellers skal han lave de simple afleveringer frem

2 år 9 måneder siden #99 af Real HWL
​Camavinga er en fornøjelse på den VB. Det er jo bare der han skal spille indtil Perez køber noget brugbart til den position. Synd Fran er så dårlig defensiv. Offensivt har han en masse fede kvaliteter. Mendy gider jeg slet ikke kommentere på. Alt i alt en god kamp, selvom starten endnu engang var helt på månen. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #101 af elle44

2 år 9 måneder siden #102 af Dragam

9eren post=168216 skrev: Bare et eksempel ud af mange hvor der ikke er rødt. Det hedder Negreira

​Han er heldig han ikke får smadret knæet på den.

Men ja, dem har man set en del gange på vini, og der plejer ikke at give mere end frispark til ham, hvis overhovedet det.

2 år 9 måneder siden #103 af Fondo_Sur

elle44 post=168213 skrev: Hvorfor er Camavinga vores, med afstand, bedste Venstre back :(

​Synes mest bare, at Camavinga var helt fantastisk på backen i dag. Lad os bare glæde os ved, at vi har ham, for der er ikke ret mange VB’er, hvis nogen overhovedet, der ville kunne præstere så godt. 

Han bør finde sig til rette på positionen, for opstillingen i dag lignede vores stærkeste opstilling, hvis man selvfølgelig ser bort fra Militaos og Courtois’ skade. 

4-4-2 formationen virkede rigtig godt, og holdet virkede meget bedre organiseret. Vigtigt at Joselu og Tchouameni tanker selvtillid.
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Fondo_Sur.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #104 af 9eren

2 år 9 måneder siden #105 af Estadio Santiago Bernabéu
​Tak for de to fine links!

Der er ingen tvivl om at der skulle have været rødt i de to situationer. Uheldigt dommerarbejde øv øv.

2 år 9 måneder siden #106 af Ramos4
Kan Bellingham lukke hullet på venstre midt når vi forsvarer, så kan vi jo nok godt starte med Kroos inde og lade Camavinga tage backen.

Vores bedste hold må være

Carvajal - Rüdiger - Alaba - Camavinga

Valverde - Tchouameni - Kroos

Bellingham

Joselu - Vini Jr.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 år 9 måneder siden #107 af Ramos4
Synes i øvrigt Kepa står ganske fint. Jeg føler mig ikke usikker. Det er klart han mangler noget i feltet og han kommer jo nok ikke til at redde vores røv i Champions League som Courtois har gjort det. Men CL har jeg afskrevet alligevel.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 9 måneder siden #108 af Kiwes
​Jeg synes han har stået til en middel karakter. Han virker usikker i luften og overraskede sløset/ukoncentreret når han spiller bolden ud - særligt det sidste bekymrer mig. 

Leveret af Kunena Forum