- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: Napoli – Real Madrid, Champions League-gruppespil, 2. spillerunde
Optakt: Napoli – Real Madrid, Champions League-gruppespil, 2. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Camavinga er genial på backen i øvrigt. Han kan både gå ned af linjen og ind i banen. Håber Ancelotti tør blive ved at bruge ham der, i de store kampe i det mindste.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
@Ramos4
Camavinga er en levende legende på backen. Han passer meget bedre der, for han har mere plads til at drible og udnytte sin hurtighed.
Jeg kan intet fair se i at Rodrygo går spilletid lige nu, ubetinget vores dårligste spiller i denne season indtil videre, det er stort set som at spille med 10 mand når han er på banen, om det så et Joselu, Brahim eller for den sags skyld Fede på toppen, det er sky ligegyldigt men der sidder ikke en eneste spiller på bænken der fortjener at Rodrygo er foran ham ifht spilletid lige nu. Rodrygo har brug for at sidde på bænken lidt for at få hovedet på rette køl igen, han blir jo kun dårligere for hver kamp han spiller pt!Kiwes post=168291 skrev: Jeg håber at Joselu kommer ind snart og Rodrygo ud. For mig, er Joselu foran, og så synes jeg kun det er fair at de deler spilletiden.
Donde está la biblioteca?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-
Og Bellingham er jo fucking vild altså.
Carlo tænker nok, “var han ikke bare en halv-anonym Milan spiller, han er bagerst i køen”. Spillere kan dog levere helt anderledes i en anden klub. Se bare på, hvor godt AC har passet ind i barca før han var en tvivlsom midterforsvar i Chelsea.Ramos4 post=168295 skrev: Brahim får næsten ulovligt lidt spilletid.
Og så har han præsteret indtil videre. Var vel MotM mod Las Palmas? Selvom jeg ikke så kampen.Fondo_Sur post=168298 skrev:
Carlo tænker nok, “var han ikke bare en halv-anonym Milan spiller, han er bagerst i køen”. Spillere kan dog levere helt anderledes i en anden klub. Se bare på, hvor godt AC har passet ind i barca før han var en tvivlsom midterforsvar i Chelsea.Ramos4 post=168295 skrev: Brahim får næsten ulovligt lidt spilletid.
Og så fik han MotM i en CL-kvartfinale sidste sæson. Trods alt.
- 9eren
- Gæst
-
Carlo er bare mega stædig, det har vi set før med Valverde, der ikke fik noget spilletid før for et halvandet års tid siden. Rodrygo får spilletid pga. hans anciennitet i Real Madrid. Tror ikke at Carlo har troet, at Brahim har samme klasse som fx Rodrygo, men ja han er som nævnt langsom om at ændre sine holdninger.Ramos4 post=168299 skrev:
Og så har han præsteret indtil videre. Var vel MotM mod Las Palmas? Selvom jeg ikke så kampen.Fondo_Sur post=168298 skrev:
Og så fik han MotM i en CL-kvartfinale sidste sæson. Trods alt.
Camavinga har været den dårligst startende på midten (efter min mening), men er så til gengæld vores bedste venstre back :D
Og for at gengive noget jeg har læst på twitter.. skal vi ikke bare droppe ventetiden og få den statue op af Bellingham med det samme? Vi ved jo allesammen hvor det bærer hen!!