Optakt: Barcelona – Real Madrid, LaLiga, 11. spillerunde
45 min. Uden et skud på mål.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det undrer mig at vi kan se så passive og dovne ud (ligesom ved målet), når vi har så meget mere fysik end Barcelona. Det burde jo være vores store styrke med de spillere vi har på banen. Men nej, Barcelona er langt mere aggressive og løbevillige.
Vi skaber nul chancer.
Det virker virkelig som om spillerne ikke ved hvad de skal på banen. Chokerende.ElMadrid post=169065 skrev: Endnu en skandale af bedstefar Carlo. Vores midtbane er ikke eksisterende. De får lov til at styre spillet og løber efter dem som forvirrede hønse. Ingen gameplan.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- 9eren
- Gæst
-
at man ikke kan komme mere motivieret på banen er også spillernes skyld. Carvajal er den fucking eneste der er værd at snakke omEl Siete post=169064 skrev: Gab hvor er det kedeligt at se os spille. Ancelotti er simpelthen for dårlig taktisk, og så ved jeg ikke hvad der sker for at de altid skal møde umotiverede op og hurtigt give mål væk, det må også falde tilbage på træneren.
DC19
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Fuldstændig enig. Når de skal angribe - så virker det som de lige skal tjekke om der er nogle mænd i feltet eller på vej i feltet…der er ingen taktik, men mere individuelle præsentationer.El Siete post=169068 skrev:
Det virker virkelig som om spillerne ikke ved hvad de skal på banen. Chokerende.ElMadrid post=169065 skrev: Endnu en skandale af bedstefar Carlo. Vores midtbane er ikke eksisterende. De får lov til at styre spillet og løber efter dem som forvirrede hønse. Ingen gameplan.
Det kræver karakter og fokus at komme tilbage. Kan kun se Bellingham lede dette, lidt umodne hold tilbage.
Det må falde tilbage på ledelsen at de ikke reagerer på det her pis. Vores spil har været horribelt i flere år nu. Og nu har vi mistet vores topscorer og spilstation i angrebet, samtidigt med at vores trænere står med det ene ben ud af døren. Det kunne kun gå galt, og det har alle kunnet se. Alle udover ledelsen og deres røvslikkere... "Stol på klubben"...El Siete post=169064 skrev: Gab hvor er det kedeligt at se os spille. Ancelotti er simpelthen for dårlig taktisk, og så ved jeg ikke hvad der sker for at de altid skal møde umotiverede op og hurtigt give mål væk, det må også falde tilbage på træneren.
Og det er jo uhyggeligt at tænke på. Vi burde slagte det her Barcahold.-#7- post=169046 skrev: Havde De Jong, Lewandowski og Pedri været klar, så var den her kamp lukket.