Optakt: Barcelona – Real Madrid, LaLiga, 11. spillerunde

2 år 9 måneder siden #73 af ElMadrid
Endnu en skandale af bedstefar Carlo. Vores midtbane er ikke eksisterende. De får lov til at styre spillet og løber efter dem som forvirrede hønse. Ingen gameplan.

45 min. Uden et skud på mål.
Følgende bruger(e) sagde tak: Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 9 måneder siden #74 af Lars1991
​Nå, udover den vedvarende dommer-bias imod Vini (og hans manglende håndtering af dette), så har det jo bare været en pinlig præstation. Xavi har sat Ancelotti på plads igen. Jeg blev nødt til lige at tælle, hvor mange spillere der var på banen på hvert hold, for ligemeget hvor bolden var og hvem der havde den, så lignede det Barcelona var flere.

Det undrer mig at vi kan se så passive og dovne ud (ligesom ved målet), når vi har meget mere fysik end Barcelona. Det burde jo være vores store styrke med de spillere vi har på banen. Men nej, Barcelona er langt mere aggressive og løbevillige.
Sidste redigering: 2 år 9 måneder siden ved Lars1991.

2 år 9 måneder siden #75 af Bismo
Ynkeligt hele vejen rundt, at vi igen igen formår at få et svækket Barca hold til at ligne '06 Barca.

Vi skaber nul chancer.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, NadaMás, El Siete

2 år 9 måneder siden #76 af El Siete

ElMadrid post=169065 skrev: Endnu en skandale af bedstefar Carlo. Vores midtbane er ikke eksisterende. De får lov til at styre spillet og løber efter dem som forvirrede hønse. Ingen gameplan.

​Det virker virkelig som om spillerne ikke ved hvad de skal på banen. Chokerende. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, NadaMás, Cristiano7

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 9 måneder siden #77 af 9eren

El Siete post=169064 skrev: ​Gab hvor er det kedeligt at se os spille. Ancelotti er simpelthen for dårlig taktisk, og så ved jeg ikke hvad der sker for at de altid skal møde umotiverede op og hurtigt give mål væk, det må også falde tilbage på træneren. 

​at man ikke kan komme mere motivieret på banen er også spillernes skyld. Carvajal er den fucking eneste der er værd at snakke om

2 år 9 måneder siden #78 af Lars1991
​Enig med Bruun lige nu, og vi så det faktisk også imod Braga. Valverde spiller meget bredt og nærmest som back så vi kan spille i en 5-back kæde uden bold. Slip nu Valverde løs og lad ham løbe inde på midten.

2 år 9 måneder siden #79 af -#7-
​Bare én gang kunne jeg godt tænke mig at se et Real Madrid hold gå på banen med ild i øjnene, og lysten til virkelig at destruere Barcelona. Meget kan man sige om Gavi og hvad de ellers hedder, men de VIL bare slå Real Madrid for enhver pris. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Kiwes, JesperThomsen

2 år 9 måneder siden #80 af NadaMás
​Vi får i hvert fald ikke engang et eneste point, så længe vi ikke skaber mere end i første halvleg. Det er næsten pinligt, ikke at have haft en oplagt afslutning. 

2 år 9 måneder siden #81 af Cristiano7

El Siete post=169068 skrev:

ElMadrid post=169065 skrev: Endnu en skandale af bedstefar Carlo. Vores midtbane er ikke eksisterende. De får lov til at styre spillet og løber efter dem som forvirrede hønse. Ingen gameplan.

​Det virker virkelig som om spillerne ikke ved hvad de skal på banen. Chokerende. 

​Fuldstændig enig. Når de skal angribe - så virker det som de lige skal tjekke om der er nogle mænd i feltet eller på vej i feltet…der er ingen taktik, men mere individuelle præsentationer. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 år 9 måneder siden #82 af Fondo_Sur
El Clasicos i de sidste to-tre år har været sådan her. Det ene hold bliver rystet og spiller dårligt, og det andet hold får det mentale og taktiske overtag.

Det kræver karakter og fokus at komme tilbage. Kan kun se Bellingham lede dette, lidt umodne hold tilbage.

2 år 9 måneder siden #83 af Bismo

El Siete post=169064 skrev: ​Gab hvor er det kedeligt at se os spille. Ancelotti er simpelthen for dårlig taktisk, og så ved jeg ikke hvad der sker for at de altid skal møde umotiverede op og hurtigt give mål væk, det må også falde tilbage på træneren. 

​Det må falde tilbage på ledelsen at de ikke reagerer på det her pis. Vores spil har været horribelt i flere år nu. Og nu har vi mistet vores topscorer og spilstation i angrebet, samtidigt med at vores trænere står med det ene ben ud af døren. Det kunne kun gå galt, og det har alle kunnet se. Alle udover ledelsen og deres røvslikkere... "Stol på klubben"...
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 9 måneder siden #84 af SeQueda

-#7- post=169046 skrev: ​Havde De Jong, Lewandowski og Pedri været klar, så var den her kamp lukket. 

​Og det er jo uhyggeligt at tænke på. Vi burde slagte det her Barcahold. 

Leveret af Kunena Forum