Optakt: Real Madrid – Villarreal, LaLiga, 17. spillerunde

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #73 af Brylle

Ramos4 post=170687 skrev: Jeg er millimeter fra at opgive det her forum. 9'eren og ESB og deres moralske meningspoliti dræber al livsenergi i mig...

:/

​Jeg har i hvert fald skruet gevaldigt ned for lysten. Der blev taget en beslutning om at fjerne rigtig gode brugere som påpegede problemet for en måneds tid siden i stedet for at se om man kunne gøre forummet til et bedre sted. Det synes jeg personligt er ærgerligt. 

Indlæg som disse er ganske vist også i risikozonen desværre. Kritik af forum drivies var i hvert fald hvad to andre tidligere røg ud på. Vi må se hvad der sker. Det er sgu ærgerligt hvad det er blevet til når man tænker på hvordan der var for 5 og endda 10 års tid siden. Jeg synes ikke, at ESB er slem dog. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 7 måneder siden #74 af Estadio Santiago Bernabéu

Ramos4 post=170687 skrev: Jeg er millimeter fra at opgive det her forum. 9'eren og ESB og deres moralske meningspoliti dræber al livsenergi i mig...

Vent hvad har jeg gjort? Reelt spørgsmål.

Jeg kan godt se at din kommentar passer fint til mit seneste indlæg om det nye hotte årets ord ‘Expected goals’ men er der andet ved mig der går dig så meget på? Kan 100 procent følge dig med 9eren. Har flere gange anmeldt men der sker intet.

2 år 7 måneder siden #75 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg er faktisk lidt i chok. Jeg vil virkelig gerne vide hvad jeg har gjort forkert. Jeg har holdt en lang pause og er først vendt tilbage til jer for få uger siden. Vildt at jeg allerede går nogle folk på. Bliver jeg blandet sammen med nogle andre eller hvad gør jeg forkert?

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 7 måneder siden #76 af Madridista02

Brylle post=170690 skrev:

​Jeg har i hvert fald skruet gevaldigt ned for lysten. Der blev taget en beslutning om at fjerne rigtig gode brugere som påpegede problemet for en måneds tid siden i stedet for at se om man kunne gøre forummet til et bedre sted. Det synes jeg personligt er ærgerligt. 

Indlæg som disse er ganske vist også i risikozonen desværre. Kritik af forum drivies var i hvert fald hvad to andre tidligere røg ud på. Vi må se hvad der sker. Det er sgu ærgerligt hvad det er blevet til når man tænker på hvordan der var for 5 og endda 10 års tid siden. Jeg synes ikke, at ESB er slem dog. 

​Hvem er blevet smidt ud?

Jeg savner Pepe :(

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #77 af 9eren

Estadio Santiago Bernabéu post=170692 skrev: ​Jeg er faktisk lidt i chok. Jeg vil virkelig gerne vide hvad jeg har gjort forkert. Jeg har holdt en lang pause og er først vendt tilbage til jer for få uger siden. Vildt at jeg allerede går nogle folk på. Bliver jeg blandet sammen med nogle andre eller hvad gør jeg forkert?

​jeg synes ikke du har gjort noget forkert. Kan godt forstå dit udgangspunkt omkring XG relateret til spillestilen, præstationen på banen og om spillet er godt, ikke har det største sammenhæng.

jeg er faktisk enig med dig kollega 887044
Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved 9eren.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #78 af 9eren
📸 Se dette opslag på Facebook fb.watch/p1BwAoShbK/?

Jeg er 100 på at der er en kampagne mod Bellingham.

Leveret af Kunena Forum