Real Madrid vil ikke handle i januar
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spansk presse har Real Madrid besluttet ikke at handle i januar måneds transfervindue på trods af David Alabas alvorlige skade.
Den har efterladt Real Madrids defensiv med blot Rüdiger og Nacho, hvilket naturligvis er risikobetonet i forhold til forårets udfordringer, men det skal være klubbens holdning, at de må løses med de spillere, som allerede er på holdet. Her tænker man først og fremmest på, at lade Tchouaméni agere afløser for en af de to tilbageværende forsvarere, når og hvis det bliver nødvendigt og samtidig har man også forventninger til, at Eder Militao kan vende tilbage i kamp allerede i løbet af februar måned.
Herudover kan man i yderste konsekvens bruge Castilla-forsvarerne Carrillo og Marvel.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Stop nu bare. Varane kan for dælan ikke engang slå Harry Maguire af. Vi skylder ikke Varane noget som helst, så lad ham bare rådne op i Manchester.nono post=170717 skrev: Varane på et lejeophold til sommer? Sidder han ikke alligevel bare og rådner i glemslen i United? Måske en meget god ide for alle parter...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Det er vel næppe sportslige begrundelser der holder ham ude? Er det ikke bare Ten Haag der har set sig sur på ham? Jeg mener bestemt ikke at vi skylder Varane noget, men her sidder en dygtig CB på tribunen som kender klubben ud og ind. Klubben mangler en CB, Varane har brug for at skyde gang i karrieren igen. Det giver da meget god mening.Siempre Madrid post=170718 skrev:
Stop nu bare. Varane kan for dælan ikke engang slå Harry Maguire af. Vi skylder ikke Varane noget som helst, så lad ham bare rådne op i Manchester.nono post=170717 skrev: Varane på et lejeophold til sommer? Sidder han ikke alligevel bare og rådner i glemslen i United? Måske en meget god ide for alle parter...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Som jeg hører mine - få - Manchester United-kilder, så er han faldet ganske meget i niveau og jeg synes ikke, at Real Madrid skal bevæge sig ud i at hente disse afdankede spillere på lejemål.nono post=170719 skrev:
Det er vel næppe sportslige begrundelser der holder ham ude? Er det ikke bare Ten Haag der har set sig sur på ham? Jeg mener bestemt ikke at vi skylder Varane noget, men her sidder en dygtig CB på tribunen som kender klubben ud og ind. Klubben mangler en CB, Varane har brug for at skyde gang i karrieren igen. Det giver da meget god mening.Siempre Madrid post=170718 skrev:
HVIS vi skal noget, så synes jeg at det er bedre at følge strategien og se, om man kan finde et ungt talent, som endnu ikke er steget voldsomt i pris. Leny Yoro i Lille eller Malick Thiaw i AC Milan kan være muligheder.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Jeg er 100% tryg ved både Nacho og Rüdiger, men jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at de to ikke på et tidspunkt løber ind i en karantæne/skade de næste 6 måneder. Og hvad gør man hvis det sker samtidigt? Er det sandt at man ikke vil købe ind i januar, så synes jeg det er dybt uansvarligt og tæt på skandaløst.
Og når man så samtidig benytter enhver mulighed for at påtale de mange kampe de forskellige forbund trækker ned over hovedet på spillerne, så bliver det jo grinagtigt at man i Real Madrid af alle klubber, tror at man kan komme igennem et halvt år med blot to naturlige centerforsvarer som skal spille samtlige kampe fra nu af og frem til maj.
DC19
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
VoldsomtSiempre Madrid post=170718 skrev:
Jeg savner Pepe :(
Men, er klubben i økonomisk bekneb eller er pengene øremærket Mbappe, eller hvad foregår der? For det er godt nok mærkeligt at man hellere spiller alle spillere ude af position end at forstærke sig.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
-#7- post=170721 skrev: Jeg synes virkelig man efterhånden bør finde ud af om man vil udvikle både Camavinga og Tchouameni på de pladser de er købt ind til, eller om de bare skal kastes rundt på banen alt efter hvor hullerne opstår. Personligt synes jeg jo de to franskmænd er for gode på midtbanen, til at de på den måde skal agere nødløsninger hver gang truppen får problemer. Og på et eller andet tidspunkt synes de vel heller ikke selv at det er særligt sjovt ikke at spille på den plads man havde drømt om. Jeg har i hvert fald ikke indtrykket af at Camavinga f.eks. er specielt begejstret for den venstreback.
Jeg er 100% tryg ved både Nacho og Rüdiger, men jeg kan ikke i min vildeste fantasi forestille mig at de to ikke på et tidspunkt løber ind i en karantæne/skade de næste 6 måneder. Og hvad gør man hvis det sker samtidigt? Er det sandt at man ikke vil købe ind i januar, så synes jeg det er dybt uansvarligt og tæt på skandaløst.
Og når man så samtidig benytter enhver mulighed for at påtale de mange kampe de forskellige forbund trækker ned over hovedet på spillerne, så bliver det jo grinagtigt at man i Real Madrid af alle klubber, tror at man kan komme igennem et halvt år med blot to naturlige centerforsvarer som skal spille samtlige kampe fra nu af og frem til maj.
Er 100% enig i det her !
Der kan ikke herske tvivl om, at det hæmmer specielt Camavingas udvikling på midtbanen, at han bliver brugt alle mulige andre steder.
nono post=170717 skrev: Varane på et lejeophold til sommer? Sidder han ikke alligevel bare og rådner i glemslen i United? Måske en meget god ide for alle parter...
Han har spillet de sidste par kampe.
Problemet er ikke så meget, at han ikke spiller, men at han konstant er skadet, og derfor ikke spiller.