Optakt: Alavés - Real Madrid, LaLiga EA Sports, 18. spillerunde
- 9eren
- Gæst
-
jeg kan huske rigtig mange kampe som disse siden min start som Real Madrid fan i 89. Sådan nogle kampe hvor vi lige trækker den i land.Fondo_Sur post=170889 skrev: Men altså. Det var en alt for svag attitude i denne kamp. Det er ikke godt nok. Der skal lidt mere vilje til. Real Madrid burde jo køre det her mesterskab hjem nu. Selvfølgelig er skaderne en stor forhindring, men der er stadig kvalitet nok.
en af de kampe jeg husker bedst er Valladolid Real Madrid for mange år siden hvor Meca får den i kassen til sidst.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Vi har lidt nok i ligasammenhæng. Jeg vil se Real Madrid være som Bayern er i Bundesligaen, men så ser man den lade attitude i dag.9eren post=170890 skrev:
jeg kan huske rigtig mange kampe som disse siden min start som Real Madrid fan i 89. Sådan nogle kampe hvor vi lige trækker den i land.Fondo_Sur post=170889 skrev: Men altså. Det var en alt for svag attitude i denne kamp. Det er ikke godt nok. Der skal lidt mere vilje til. Real Madrid burde jo køre det her mesterskab hjem nu. Selvfølgelig er skaderne en stor forhindring, men der er stadig kvalitet nok.
en af de kampe jeg husker bedst er Valladolid Real Madrid for mange år siden hvor Meca får den i kassen til sidst.
- 9eren
- Gæst
-
Det siger lidt om bundesligaens niveau at Bayern har vundet 11 mesterskaber i streg. Det kunne være fedt at vinde så mange i streg med Real Madrid, men den spanske liga har bare mere kvalitet til at det kan lade sig gøre.Fondo_Sur post=170892 skrev:
Vi har lidt nok i ligasammenhæng. Jeg vil se Real Madrid være som Bayern er i Bundesligaen, men så ser man den lade attitude i dag.9eren post=170890 skrev:
Real Madrid’s MatchDay 18 curse is over!
2017:18 - 0-1 vs Villarreal (tabt)
2018/19 - 0-2 vs Sociedad (tabt)
2019/20 - 0-0 va Athletic
2020/21 - 0-0 vs Osasuna
2021/22 - 0-0 vs Cadiz
2022/23 - 0-0 vs Sociedad
2023/24: 1-0 vs Alaves (vundet)
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Rüdiger valgte at betale tilbage ved at juble over sejeren op i dommerens hovede.
elsker bare den mand
men hold da op vi har dommerne i mod os hver kamp. Helt crazy hvor mange kendelser der går i mod os.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
- 9eren
- Gæst
-
du er velkommen til at skrive en stil om det.Estadio Santiago Bernabéu post=170920 skrev: Er det fordi du kun kan se de kendelser, der går imod os og med FCB? Der er masser med omvendt fortegn.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Hvor mange tegn skal den indeholde og hvornår skal den afleveres? Og retter du den igennem?9eren post=170921 skrev:
du er velkommen til at skrive en stil om det.Estadio Santiago Bernabéu post=170920 skrev: Er det fordi du kun kan se de kendelser, der går imod os og med FCB? Der er masser med omvendt fortegn.
Jeg savner Pepe :(