Optakt: Alavés - Real Madrid, LaLiga EA Sports, 18. spillerunde
Det er selvfølgelig i international fodbold.
Men min umiddelbare vurdering er, at begge fanbaser føler der bliver dømt mere i mod dem end hos rivalen. De præcis samme påstande ser man tit på fcbarcelona.dk-forummet.
Det bias vi har som fans kan ikke undgå at påvirke den slags.
Der er sikkert en fangruppe der har mere ret end den anden, hvis man bruger tiden på at gå i gennem alle kendelserne - Men i det store regnskab går det sgu nok meget lige op.
Ift. Negreira, må vi se hvad der sker. Det ændrer selvfølgelig samtalen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Men 9eren du vælger altså også at hele tiden have fokus på dommeren. Det er som om du er besat. Barcelona føler sig lige så snydt som vi gør.
Og de er ikke skyldige bare fordi der er en sag. Den skal lige igennem systemet først. Kan du ikke love at du stopper med det nu indtil der kommer nyt i sagen?
- 9eren
- Gæst
-
der er lige kommet nyt i sagen, så det bliver sværtEstadio Santiago Bernabéu post=170926 skrev: Jeg kan godt se at udefra kan det godt se ud som om jeg er totalt optaget af alt hvad Siempre og 9eren skriver.
Men 9eren du vælger altså også at hele tiden have fokus på dommeren. Det er som om du er besat. Barcelona føler sig lige så snydt som vi gør.
Og de er ikke skyldige bare fordi der er en sag. Den skal lige igennem systemet først. Kan du ikke love at du stopper med det nu indtil der kommer nyt i sagen?
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
9eren post=170927 skrev:
der er lige kommet nyt i sagen, så det bliver sværtEstadio Santiago Bernabéu post=170926 skrev: Jeg kan godt se at udefra kan det godt se ud som om jeg er totalt optaget af alt hvad Siempre og 9eren skriver.
Jamen så fred være med det. Det er ved at blive pinligt men vi kan åbenbart ikke stoppe dig.