Optakt: Real Madrid - Barcelona, Spansk Super Cup-finale

2 år 6 måneder siden #85 af SeQueda
​Hvilken kongedag!
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #86 af elle44
Dejlig sejr. Vini fremragende, ingen skænderier, godt blik for medspillere og viser kynisme! Han er med i alt. Valverde utrættelig og klog i sit spil. Bellingham gør hvad der passer ham i anden halvleg, synd med endnu en reddet på stregen. Lunin bør være førstevalget, det kan ikke diskuteres længere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, NadaMás, SeQueda, Estadio Santiago Bernabéu

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #87 af 9eren
Vigtig sejr.

Real Madrid.com

2 år 6 måneder siden #88 af Kiwes
​Vini spiller en brændkamp, forhåbentlig kan det for alvor sætte ham i gang igen. Bellingham med mange lækkerier også. Og så er det dejligt at have 2 backs der bare lukker ned for alt. Nacho synes jeg også fortjener at blive nævnt, han spillede også en rigtig god kamp.

2 år 6 måneder siden #89 af Lars1991

Estadio Santiago Bernabéu post=171571 skrev: ​Pinligt at fløjte af efter 0 sekunders overtid. Der har jo været masser af spilstop, som berettiger ekstra spilletid. Blandt andet indskiftninger. Jeg er med på at Barcelona ligger ned, men det er jo deres egen skyld.

Jeg synes også det er lidt irriterende, da jeg havde håbet på at vi kunne score flere. Men det er nu det rigtige at gøre. 4-1 og kampen er afgjort. Det er ikke en liga kamp, hvor målscore potentielt kan gøre en forskel. Så ingen grund til at spille videre objektivt set.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #90 af Brylle

Kiwes post=171575 skrev: ​Vini spiller en brændkamp, forhåbentlig kan det for alvor sætte ham i gang igen. Bellingham med mange lækkerier også. Og så er det dejligt at have 2 backs der bare lukker ned for alt. Nacho synes jeg også fortjener at blive nævnt, han spillede også en rigtig god kamp.

​Thats the spirit

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #91 af 9eren
Denne her aften er fantastisk. Selvom vi måske kan tabe en CL knockout runde så har denne her sæson været enorm indtil videre

2 år 6 måneder siden #92 af Raul7-2880
Har aldrig forstået, hvorfor topspillere som Gundogan og Lewandowski vælger at flytte fra en topklub (hvor de samtidige har været nøglespiller) til en kriseramt, forfalden, middelmådig og fattig klub…
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

2 år 6 måneder siden #93 af El Siete
​Havde sådan håbet på et mål eller to mere, men den står 10-2 i vores favør i de seneste 3 El Clasicos, det er sgu meget lækkert. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 år 6 måneder siden #94 af Lars1991

Kiwes post=171575 skrev: ​Vini spiller en brændkamp, forhåbentlig kan det for alvor sætte ham i gang igen. Bellingham med mange lækkerier også. Og så er det dejligt at have 2 backs der bare lukker ned for alt. Nacho synes jeg også fortjener at blive nævnt, han spillede også en rigtig god kamp.

Det altså også kun Vinis tredje kamp tilbage efter han ikke har spillet i 7 uger. Det normalt at der går et par kampe før man er helt sig selv igen. Men ja, lad os håbe det fortsætter!

Imod ringere modstandere kunne jeg godt tænke mig at se:

Kroos
Valverde - Bellingham
Brahim
Rodrygo - Vini

Eventuelt med en Cama på backen, men det ville nok være for meget at håbe på :D
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

2 år 6 måneder siden #95 af mohbar

Estadio Santiago Bernabéu post=171571 skrev: ​Pinligt at fløjte af efter 0 sekunders overtid. Der har jo været masser af spilstop, som berettiger ekstra spilletid. Blandt andet indskiftninger. Jeg er med på at Barcelona ligger ned, men det er jo deres egen skyld.

​Dommeren fløjtede kampen af pga TKO haha

2 år 6 måneder siden #96 af Kiwes
​Der ingen der har nævnt det endnu...men vi må ikke glemme! Vi kommer tilbage til Spanien uden skader...ligner det.
Sidste redigering: 2 år 6 måneder siden ved Kiwes.

Leveret af Kunena Forum