Optakt: Real Madrid - Barcelona, Spansk Super Cup-finale
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Real Madrid.com
Estadio Santiago Bernabéu post=171571 skrev: Pinligt at fløjte af efter 0 sekunders overtid. Der har jo været masser af spilstop, som berettiger ekstra spilletid. Blandt andet indskiftninger. Jeg er med på at Barcelona ligger ned, men det er jo deres egen skyld.
Jeg synes også det er lidt irriterende, da jeg havde håbet på at vi kunne score flere. Men det er nu det rigtige at gøre. 4-1 og kampen er afgjort. Det er ikke en liga kamp, hvor målscore potentielt kan gøre en forskel. Så ingen grund til at spille videre objektivt set.
- Brylle
- Gæst
-
Thats the spiritKiwes post=171575 skrev: Vini spiller en brændkamp, forhåbentlig kan det for alvor sætte ham i gang igen. Bellingham med mange lækkerier også. Og så er det dejligt at have 2 backs der bare lukker ned for alt. Nacho synes jeg også fortjener at blive nævnt, han spillede også en rigtig god kamp.
- 9eren
- Gæst
-
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Kiwes post=171575 skrev: Vini spiller en brændkamp, forhåbentlig kan det for alvor sætte ham i gang igen. Bellingham med mange lækkerier også. Og så er det dejligt at have 2 backs der bare lukker ned for alt. Nacho synes jeg også fortjener at blive nævnt, han spillede også en rigtig god kamp.
Det altså også kun Vinis tredje kamp tilbage efter han ikke har spillet i 7 uger. Det normalt at der går et par kampe før man er helt sig selv igen. Men ja, lad os håbe det fortsætter!
Imod ringere modstandere kunne jeg godt tænke mig at se:
Kroos
Valverde - Bellingham
Brahim
Rodrygo - Vini
Eventuelt med en Cama på backen, men det ville nok være for meget at håbe på :D
Dommeren fløjtede kampen af pga TKO hahaEstadio Santiago Bernabéu post=171571 skrev: Pinligt at fløjte af efter 0 sekunders overtid. Der har jo været masser af spilstop, som berettiger ekstra spilletid. Blandt andet indskiftninger. Jeg er med på at Barcelona ligger ned, men det er jo deres egen skyld.