Optakt: Real Madrid - Barcelona, Spansk Super Cup-finale

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #97 af 9eren
Kom lige i tanke om at jeg forestillede mig den dag Rodrygo og Vinicius spillede sammen på ungdomslandsholdet for Brasilien, at de ville komme til at spille sammen på Real Madrids 1 hold.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #98 af NadaMás
​Jeg syntes sgu også at det er værd at nævne, at holdet har scoret ni mål på to kampe, mod de to (klassisk set) største konkurrenter i Spanien. Og det er endda uden en fuldblodsangriber. Der skal der også bare gå en helvedes masse ros til Carlo, for at skabe en offensiv der (for det meste) fungerer rigtig godt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 6 måneder siden #99 af Kiwes
​Viní Jr: “Everyone wants to fight me. I try my best to stay focused. I’m not a saint. Sometimes I talk too much, sometimes I do dribbles that I don’t have to do and I want to learn. I'm here for that, to learn.”

Godt at høre at han selv ved der ligger et problem der og at han klar til at lære. Når han bare holder sin kæft og spiller, så er han langt bedre!
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Estadio Santiago Bernabéu

2 år 6 måneder siden #100 af Dybbøl
Fuldstændig overlegen jubel ved slutfløjtet. Ingen løb i armene på hinanden. Alle var fuldstændig rolige. Som en dag på kontoret. Hold kæft hvor er vores drenge seriøst bare alt for seje. 

Er ikke i tvivl om at hvis Barca havde vundet, så havde du jublet som var det finalen i CHL :D

Real Madrid = Kongerne
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, 9eren

2 år 6 måneder siden #101 af Fondo_Sur
Fantastisk kamp. Real Madrid klart bedst. På mange fronter.

Jeg vil bare gerne se Brahim spille, men Vini og Rodrygo gør det svært.

2 år 6 måneder siden #102 af Estadio Santiago Bernabéu

Dybbøl post=171590 skrev: Fuldstændig overlegen jubel ved slutfløjtet. Ingen løb i armene på hinanden. Alle var fuldstændig rolige. Som en dag på kontoret. Hold kæft hvor er vores drenge seriøst bare alt for seje. 

Er ikke i tvivl om at hvis Barca havde vundet, så havde du jublet som var det finalen i CHL :D

Real Madrid = Kongerne

Og uanset hvordan de havde fået sejren i land, så ville de minde alle om sejren i flere år frem. Laporta: “Xavi har overvundet den dårlige periode. Vi er uovervindelige.” Xavi: “Vi dominerede.

Leveret af Kunena Forum