Optakt: Las Palmas – Real Madrid, LaLiga, 22. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Tænker han mangler også flere kampminutter.longwind post=172111 skrev: Håber dem der skriger efter Arda kigger med nu. Han er stadig meget uprøvet
longwind post=172111 skrev: Håber dem der skriger efter Arda kigger med nu. Han er stadig meget uprøvet
Haha ja tænkte det samme. Lad ham nu blive kørt langsomt ind på holdet. Selvfølgelig skal han ikke starte sådan nogle kampe her endnu. Calma calma.
Hvad er der med Modric dog? Er han småskadet eller noget? To kampe i træk, hvor han slet ikke bliver brugt. Det virker lidt mystisk.
Tror det er tydeligt for alle andre end Carlo, at der SKAL være en 9'er på banen.Kiwes post=172114 skrev: Camavinga med en rigtig fin kamp på midten - stabil i defensiven og bidrager også rigtig godt i offensiven med driv med bolden. Fran spillede også en fin kamp offensivt, han blev dog overløbet lidt for meget til min smag defensivt. Rodrygo synes jeg trænger til en tur på bænken. Nacho igen direkte involveret i deres mål - han er altså et stort problem i min bog. Jeg synes efterhånden at vi i alt for mange kampe har set at når Vini og Rodryo er alene på toppen, så fungerer det bare ikke. Når Joselu kommer ind og fylder i feltet så sker der bare et eller andet, og det er ikke fordi jeg synes han spiller specielt godt, men offensiven bliver bare bedre.
Lars1991 post=172113 skrev:
longwind post=172111 skrev: Håber dem der skriger efter Arda kigger med nu. Han er stadig meget uprøvet
Haha ja tænkte det samme. Lad ham nu blive kørt langsomt ind på holdet. Selvfølgelig skal han ikke starte sådan nogle kampe her endnu. Calma calma.
Hvad er der med Modric dog? Er han småskadet eller noget? To kampe i træk, hvor han slet ikke bliver brugt. Det virker lidt mystisk.
Ancelotti kom ind på Modric emnet selv:
Ancelotti: "I respect Modric. I don't want him to warm-up if I'm not sure that he will play. I respect him a lot. He's fine and will be ready for the next game."
Han siger jo ikke nødvendigvis at han var 100% klar til at spille, men det kunne da tyde på det. Lidt mærkeligt synes jeg, når man spiller med Ceballos.
På den anden side har Modric's seneste to kampe også være ret middelmådige. Synes det er fair nok at prøve Ceballos, han er en fin rotationsspiller, om end han ikke spillede sig tættere på holdet i dag.Lars1991 post=172126 skrev:
Lars1991 post=172113 skrev:
Ancelotti kom ind på Modric emnet selv:
Ancelotti: "I respect Modric. I don't want him to warm-up if I'm not sure that he will play. I respect him a lot. He's fine and will be ready for the next game."
Han siger jo ikke nødvendigvis at han var 100% klar til at spille, men det kunne da tyde på det. Lidt mærkeligt synes jeg, når man spiller med Ceballos.
Jeg har til gengæld ikke den store fidus til Camavinga på midten. Han er simpelthen for etbenet, det sætter et relativt lavt loft for hvor god han kan blive. Hellere have ham på venstrekanten hvor det ikke er så synligt.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Så er der Rodrygo, som efter et par minutter, sagtens og vel også burde, have fået rødt kort. I anden halvleg rammer han så en spiller i ansigtet og burde få nummer to gule kort. Vi er satme heldige pt. Med kendelserne.
Positive er Camavinga spiller okay, Vini laver en lækkert mål, og Lunin spillede godt. Det må simpelthen være slut med Kepa nu. Jeg forstår ikke han bliver ved med at få spilletid. Nogen der ved om der i hans lejeaftale, står han skal spille et vis antal minutter?
Jeg savner Pepe :(