Optakt: Las Palmas – Real Madrid, LaLiga, 22. spillerunde

2 år 6 måneder siden #61 af NadaMás
​Helt enig.
Nacho kan ikke spille sig selv af holdet lige nu, men han spiller sig godt nok længere væk fra en forlængelse. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #62 af elle44

Madridista02 post=172140 skrev: Var præstationen igår, egentlig bedre end mod Almeria? Jeg er i tvivl. Synes godt nok, det var ringe igår. Og Nacho er virkelig dalet i niveau, det er helt skræmmende.
Så er der Rodrygo, som efter et par minutter, sagtens og vel også burde, have fået rødt kort. I anden halvleg rammer han så en spiller i ansigtet og burde få nummer to gule kort. Vi er satme heldige pt. Med kendelserne.

Positive er Camavinga spiller okay, Vini laver en lækkert mål, og Lunin spillede godt. Det må simpelthen være slut med Kepa nu. Jeg forstår ikke han bliver ved med at få spilletid. Nogen der ved om der i hans lejeaftale, står han skal spille et vis antal minutter?

​Jeg synes den var markant bedre. Igår spillede vi mod ligaens anden bedste defensiv på udebane, ikke en walkover som mod Almeria hjemme. Dermed ikke sagt at jeg synes det er godt nok. Camavinga er lyspunktet i min bog, men jeg synes også Vini spiller en fin kamp. 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #63 af 9eren
Hvis vi vinder de næste 3 kampe så ser jeg os som mestre.

2 år 6 måneder siden #64 af Lars1991
​Ja, Las Palmas er altså ikke samme niveau som Almeria, slet ikke på deres hjemmebane. Det ligger jo helt ned på siden af Sahara, det en lang rejse. Jeg forventede helt klart en svær kamp, og vidste at især første halvleg ville blive noget vi bare skulle igennem. Det typisk for de her mindre hold, at de begynder at gå død i anden halvleg, og det er der man stikker kniven ind. Synes også vi var markant bedre i anden halvleg, sikkert også af den grund.
Men jeg har set en håndfuld Las Palmas kampe i år, og de spiller altid den der kedelige omgang boldbesiddende bold, med det laveste tempo muligt. Men respekt nok til dem, når de er en oprykker med begrænset resurser og så går all-in på en ekstrem spillestil. Det altid fedt at have hold i ligaen med defineret spillestile. Men kedeligt er det godt nok! Og tænkte nok at vi ville rende ind i nogle problemer imod netop den spillestil, selvom jeg håbede på at vi kunne straffe deres høje forsvarsslinje ala imod Barcelona. Men der havde de også ændret en lille smule taktisk.
Så nej, langt fra en imponerende kamp overall, men også en meget besværlig modstander på en meget besværlig udebane. 

Der er meget fokus på vores dommerkendelser for tiden, men det jo også fordi vi vinder. Villareal fik et mærkværdigt mål annulleret i går, ved stadig ikke om det var pga et frispark eller offside.. ingen af dem giver rigtig mening. Men Barcelona endte jo alligevel med at tabe, så der er jo ingen grund til at diskutere den.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 6 måneder siden #65 af Madridista02

Lars1991 post=172144 skrev: ​Ja, Las Palmas er altså ikke samme niveau som Almeria, slet ikke på deres hjemmebane. Det ligger jo helt ned på siden af Sahara, det en lang rejse. Jeg forventede helt klart en svær kamp, og vidste at især første halvleg ville blive noget vi bare skulle igennem. Det typisk for de her mindre hold, at de begynder at gå død i anden halvleg, og det er der man stikker kniven ind. Synes også vi var markant bedre i anden halvleg, sikkert også af den grund.
Men jeg har set en håndfuld Las Palmas kampe i år, og de spiller altid den der kedelige omgang boldbesiddende bold, med det laveste tempo muligt. Men respekt nok til dem, når de er en oprykker med begrænset resurser og så går all-in på en ekstrem spillestil. Det altid fedt at have hold i ligaen med defineret spillestile. Men kedeligt er det godt nok! Og tænkte nok at vi ville rende ind i nogle problemer imod netop den spillestil, selvom jeg håbede på at vi kunne straffe deres høje forsvarsslinje ala imod Barcelona. Men der havde de også ændret en lille smule taktisk.
Så nej, langt fra en imponerende kamp overall, men også en meget besværlig modstander på en meget besværlig udebane. 

Der er meget fokus på vores dommerkendelser for tiden, men det jo også fordi vi vinder. Villareal fik et mærkværdigt mål annulleret i går, ved stadig ikke om det var pga et frispark eller offside.. ingen af dem giver rigtig mening. Men Barcelona endte jo alligevel med at tabe, så der er jo ingen grund til at diskutere den.

​Rigtig vigtige pointer I kommer med, i forhold til, at Las Palmas er det næst bedste defensive hold i ligaen. Dér er der selvfølgelig en klar forskel på dem og Almeria. Du har helt sikkert en pointe i, at Las Palmas dræber kampen med deres taktik, og derfor bliver det kedeligt, men bidrager vi ikke også til det kedelige? Det er jo ikke fordi vi spiller særlig flot for tiden. Jeg tænker bare på Girona som spiller flot og underholdende mod næsten alle de møder. 

Jeg savner Pepe :(

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 6 måneder siden #66 af Madridista02
Girona udspiller Celta Vigo godt og grundigt lige nu, Celta er så også piv elendige, så ved ikke om det er nævneværdigt.

Jeg savner Pepe :(

Leveret af Kunena Forum