Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 23. spillerunde

2 år 6 måneder siden #109 af Kiwes
​Vi havde jo også utallige kontraer der blev smidt væk en efter en. Det var bare ikke godt nok.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, NadaMás, Cristiano7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 måneder siden #110 af Real HWL
​Jeg føler vi har tabt... Fuck en kold spand vand at få i hoved. Hvorfor fanden står der 3 af vores spillere og tøver i den situation.
Sidste redigering: 2 år 6 måneder siden ved Real HWL.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 6 måneder siden #111 af Madridista02
Taget hele vores sindssygt uheldige situation i betragtning, så er det fandeme godkendt med 1-1. Hele holdet er skadet og vi spiller med to CBs der er 1m50cm høje i mod et vanvittig stærkt hold på dødbolde. Hala Madrid og videre !!! Indtil det latterlige mål til sidst, som selvfølgelig ikke er ret godt forsvarsspil, så har vi jo ret godt styr på kampen. Vi er bare sygt ineffektive og sløser i afgørende offensive situationer, men som sagt. Hala Madrid.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, schreiber77

2 år 6 måneder siden #112 af Cristiano7
Jeg er sikker på at Brahim starter på bænken på lørdag når vi møder Girona trods hans brandkamp iaften. 100%

Men håber Ancelotti overrasker.
Sidste redigering: 2 år 6 måneder siden ved Cristiano7.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh, mohbar

2 år 6 måneder siden #113 af mohbar

9eren post=172372 skrev: Jeg forstår ikke at vi tager alle offensive spillere ud i dag

​det må være de italienske cattenaccio gener ancelotti har :)

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 6 måneder siden #114 af 9eren

mohbar post=172377 skrev:

9eren post=172372 skrev: Jeg forstår ikke at vi tager alle offensive spillere ud i dag

​det må være de italienske cattenaccio gener ancelotti har :)

​jeg stoler på Carlo. Det er ren tilfældighed vi taber de 2’points i dag. Men stadig irriterende at vi ikke prøvede at holde de gode takter til sidst

2 år 6 måneder siden #115 af Kiwes
​Målet igen: streamin.me/v/86ff149b

Nacho ser altså igen virkelig skidt ud :s
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

2 år 6 måneder siden #116 af NadaMás
​Det virkede næsten for nemt i aften ..

Muligvis det flotteste spil i hele sæsonen.
Til sidst blev det næsten for lallet, med den måde holdet spillede sig ud af presset, og Mendy der dribler sig i gennem tre mand. 

Atletico havde intet i den her kamp. Alligevel får de samme udbytte. Det er fandeme et nederlag. 

Hvis holdet taber til Girona, er det endnu mere øv at have tabt to point i aften.

2 år 6 måneder siden #117 af Hamid8210
Kampen mod Girona bliver vild - Girona vil frem og det kan give vanvittige gode betingelser for Vini Jude og brahim.

Men taber vi den så er der liv i ligaen igen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 6 måneder siden #118 af Madridista02

NadaMás post=172380 skrev: ​Det virkede næsten for nemt i aften ..

Til sidst blev det næsten for lallet, med den måde holdet spillede sig ud af presset, og Mendy der dribler sig i gennem tre mand. 

Atletico havde intet i den her kamp. Alligevel får de samme udbytte. Det er fandeme et nederlag. 

Hvis holdet taber til Girona, er det endnu mere øv at have tabt to point i aften.

​Havde intet? De havde gigantiske chancer. Vi var dem , spillemæssigt, overlegne, det er jeg med på. Men det er at negligere ATMs præstation, at sige de intet havde.

Jeg savner Pepe :(

2 år 6 måneder siden #119 af NadaMás

Madridista02 post=172382 skrev:

NadaMás post=172380 skrev: ​Det virkede næsten for nemt i aften ..

​Havde intet? De havde gigantiske chancer. Vi var dem , spillemæssigt, overlegne, det er jeg med på. Men det er at negligere ATMs præstation, at sige de intet havde.

​Overdrivelse fremmer forståelse - Real var dem klart overlegne, og skulle ret beset have lukket kampen tidligere. 
Men jo, de havde da en 2-4 kvalificerede målchancer over hele kampen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

2 år 6 måneder siden #120 af Kiwes
​Med det forsvar vi havde så er det vel også for meget at forvente at de ikke kommer til chancer, i sær på dødbolde. Vi spillede en fin kamp..men offensiven burde have dræbt kampen tidligere på alle de gode kontraer vi havde.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, elle44, Madridista02

Leveret af Kunena Forum