Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 23. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Men håber Ancelotti overrasker.
det må være de italienske cattenaccio gener ancelotti har :)9eren post=172372 skrev: Jeg forstår ikke at vi tager alle offensive spillere ud i dag
- 9eren
- Gæst
-
jeg stoler på Carlo. Det er ren tilfældighed vi taber de 2’points i dag. Men stadig irriterende at vi ikke prøvede at holde de gode takter til sidstmohbar post=172377 skrev:
det må være de italienske cattenaccio gener ancelotti har :)9eren post=172372 skrev: Jeg forstår ikke at vi tager alle offensive spillere ud i dag
Muligvis det flotteste spil i hele sæsonen.
Til sidst blev det næsten for lallet, med den måde holdet spillede sig ud af presset, og Mendy der dribler sig i gennem tre mand.
Atletico havde intet i den her kamp. Alligevel får de samme udbytte. Det er fandeme et nederlag.
Hvis holdet taber til Girona, er det endnu mere øv at have tabt to point i aften.
Men taber vi den så er der liv i ligaen igen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Havde intet? De havde gigantiske chancer. Vi var dem , spillemæssigt, overlegne, det er jeg med på. Men det er at negligere ATMs præstation, at sige de intet havde.NadaMás post=172380 skrev: Det virkede næsten for nemt i aften ..
Til sidst blev det næsten for lallet, med den måde holdet spillede sig ud af presset, og Mendy der dribler sig i gennem tre mand.
Atletico havde intet i den her kamp. Alligevel får de samme udbytte. Det er fandeme et nederlag.
Hvis holdet taber til Girona, er det endnu mere øv at have tabt to point i aften.
Jeg savner Pepe :(
Overdrivelse fremmer forståelse - Real var dem klart overlegne, og skulle ret beset have lukket kampen tidligere.Madridista02 post=172382 skrev:
Havde intet? De havde gigantiske chancer. Vi var dem , spillemæssigt, overlegne, det er jeg med på. Men det er at negligere ATMs præstation, at sige de intet havde.NadaMás post=172380 skrev: Det virkede næsten for nemt i aften ..
Men jo, de havde da en 2-4 kvalificerede målchancer over hele kampen.