Optakt: Real Madrid – Atlético Madrid, LaLiga, 23. spillerunde
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
så skulle du se Arsenal Liverpool.Kiwes post=172379 skrev: Målet igen: streamin.me/v/86ff149b
Nacho ser altså igen virkelig skidt ud :s
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Ja! Eller Den ukrainske 2. Division. Der var der også en forsvars fejl i går.9eren post=172386 skrev:
så skulle du se Arsenal Liverpool.Kiwes post=172379 skrev: Målet igen: streamin.me/v/86ff149b
Nacho ser altså igen virkelig skidt ud :s
Jeg savner Pepe :(
Men som REAL HWL siger, så SKAL hjemme kampen på lørdag imod Girona, som er uden deres træner, Blind og Herrera vindes og gerne vindes overbevisende og stort. De må gerne få et hak i selvtilliden inden de skal møde Bilbao kampen efter.
Rigtig fin kamp af Kroos og Lucas også (selvom hans fodbold IQ var helt fraværende med målet, hvor han selvfølgelig skal sparke selv), og jeg syntes nok man burde have taget anonyme Rodrygo ud i stedet for Brahim..
Fin kamp og efter omstændighederne ok resultat, havde næsten været lige til scrapbogen hvis en fejl af Koke, La Ligas måske største bums, havde været kampafgørende.
Det er altså sjovt med Mendy, hans tæmninger og - til tider- lange betænkningstid på bolden, gør at han altid kommer ud i nogle situationer hvor han er nødt til at forvandle sig til Mendynho. Man sidder sgu altid med høj puls når han modtager bolden i en presset situation.JesperA post=172391 skrev: Mendy synes jeg også spillede en fin kamp, og så er hans svigtende teknik alligevel ved at koste totalt. Det gør næsten ondt at se Marcelos afløser med så dårlige tæmninger.
Rigtig fin kamp af Kroos og Lucas også (selvom hans fodbold IQ var helt fraværende med målet, hvor han selvfølgelig skal sparke selv), og jeg syntes nok man burde have taget anonyme Rodrygo ud i stedet for Brahim..
Fin kamp og efter omstændighederne ok resultat, havde næsten været lige til scrapbogen hvis en fejl af Koke, La Ligas måske største bums, havde været kampafgørende.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det der er måske den mest præcise beskrivelse af noget som helst på Madridista.dk i årevis.elle44 post=172392 skrev:
Det er altså sjovt med Mendy, hans tæmninger og - til tider- lange betænkningstid på bolden, gør at han altid kommer ud i nogle situationer hvor han er nødt til at forvandle sig til Mendynho. Man sidder sgu altid med høj puls når han modtager bolden i en presset situation.JesperA post=172391 skrev: Mendy synes jeg også spillede en fin kamp, og så er hans svigtende teknik alligevel ved at koste totalt. Det gør næsten ondt at se Marcelos afløser med så dårlige tæmninger.
Mendynho....Jeg vidste, at vi stadig havde en brasser på den back ;-)
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
I udekampen mod Atletico (i ligaen) var det anderledes, fordi holdet blev udspillet hele kampen i gennem.
Men at se Real spille godt, og smide point til sidst - Det er godt nok sjældent. Når holdet smider point, spiller de typisk en svag kamp, det var ikke tilfældet i går.
Omvendt kan Real vinde de kampe hvor de spiller svagt, så det må jo være sådan det føles for modstanderholdende.
Men ja, som mange nævner, så er uafgjort mod Atletico ikke jordens undergang. Specielt ikke med et så tyndt forsvar.
Rüdiger, Tchou og Vini er med igen mod Girona. Håber dog vi ser Brahim foran Rodrygo.
Hvis man vælger ikke at spille med Joselu, så bør Brahim være foran Rodrygo i køen. Desværre ligner det at Ancelotti fortrækker Rodrygo.NadaMás post=172394 skrev: Skuffelsen kommer for mit vedkommende nok mest af, at man praktisk talt aldrig ser Real smide point på den måde.
I udekampen mod Atletico (i ligaen) var det anderledes, fordi holdet blev udspillet hele kampen i gennem.
Men at se Real spille godt, og smide point til sidst - Det er godt nok sjældent. Når holdet smider point, spiller de typisk en svag kamp, det var ikke tilfældet i går.
Omvendt kan Real vinde de kampe hvor de spiller svagt, så det må jo være sådan det føles for modstanderholdende.
Men ja, som mange nævner, så er uafgjort mod Atletico ikke jordens undergang. Specielt ikke med et så tyndt forsvar.
Rüdiger, Tchou og Vini er med igen mod Girona. Håber dog vi ser Brahim foran Rodrygo.
- Brylle
- Gæst
-
Utroligt interessant indspark med gode pointer fra Lars ellers fra den.
Hvad er reglerne i forhold til vidensdeling om podcast?