Optakt: Real Madrid – RB Leipzig, Champions League-ottendedelsfinale, 2. kamp

2 år 4 måneder siden #109 af Fondo_Sur
9/10 af sådanne situationer er ren film, som det var med Leipzig spilleren. Han fik simpelthen lægehjælp for at få et skub på skulderen efter selv at have stillet op… Han gjorde det selvfølgelig for at forsøge at få Vinicius smidt ud, og det er da lidt for åbenlyst. 

Spillerne er meget frustrerede over modstandernes film på det seneste. Dommerne bliver snydt, men det virker jo ikke at brokke sig.

Der skal helt sikkert spilles bedre snart, og det kommer der også til. Det ender aaaltid galt, når Ancelotti eksperimenterer. Han har tidligere sagt, at han ikke kommer til det igen, men så skete det helt uventet igen i dag.

Jeg tror personligt, at det til dels skete, fordi han vurderede Camavinga som højere i hierakiet end Rodrygo. Problemet var bare, at taktikken overhovedet ikke gav mening. Jeg synes at Tchoameni skal spille CB i stedet for Nacho, så der også vil være plads til Camavinga. Og selvfølgelig skal der også være plads til en angriber mere end Vinicius. Det er i forvejen en spiller for lidt i front.
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 4 måneder siden #110 af 9eren
Nu er der heldigvis lidt langt i mellem kampene så vi kan få nogle retur fra skader.

Men nøj jeg savner Militao

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum