- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: Real Madrid – RB Leipzig, Champions League-ottendedelsfinale, 2. kamp
Optakt: Real Madrid – RB Leipzig, Champions League-ottendedelsfinale, 2. kamp
Har vi? Synes godt nok ikke vi har spillet særligt mange gode kampe. Det imponerende er, at vi er svære at slå og at Ancelotti har tilpasset sig super godt ift. alle de skader vi har haft. Men deciderede gode kampe føler jeg nærmest kan tælles på én hånd. Girona, Girona, Barca i supercuppen, Valencia på hjemmebane, hvad mere?longwind post=173370 skrev: Forstår ikke helt kritikken af Ancelotti. Ja, vi er inde i en skidt periode lige nu, men vi har da generelt spillet ret pæn fodbold i år?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det kan man da også sagtens.Cristiano7 post=173367 skrev:
Hvis Ancelotti fortsætter som træner - så sætter han nok alle 4 (Vini, Mbappe, Belli og Rodrygo) på banen samtidigt og håber på det bedste ift. taktikken.Ramos4 post=173360 skrev:
Det må og skal være ham der ryger på bænken hvis vi henter en angriber (måske fransk) til sommer.mohbar post=173358 skrev: Rodrygo som han plejer helt usynlig. Der er lidt Sunday over ham
Bellingham er rendyrket 8’er, han vil måske blive endnu bedre af at blive rykket lidt tilbage. Rodrygo skal måske deltage lidt mere defensivt. Syntes egentlig allerede Vini er ok til den del.
Har ikke specifikke kampe i tankerne, det var bare min mavefornemmelse, at jeg ikke har været utilfreds med spillet i denne sæson.elle44 post=173376 skrev:
Har vi? Synes godt nok ikke vi har spillet særligt mange gode kampe. Det imponerende er, at vi er svære at slå og at Ancelotti har tilpasset sig super godt ift. alle de skader vi har haft. Men deciderede gode kampe føler jeg nærmest kan tælles på én hånd. Girona, Girona, Barca i supercuppen, Valencia på hjemmebane, hvad mere?longwind post=173370 skrev: Forstår ikke helt kritikken af Ancelotti. Ja, vi er inde i en skidt periode lige nu, men vi har da generelt spillet ret pæn fodbold i år?
Lidt urelateret til ovenstående, så har de fleste herinde har været Real Madrid-fans længe. Vi sejler da altid i Champions League, lige indtil vi vinder den ;) Undrer mig bare lidt at folk virker overraskede over at vi kan finde på at spille sådan en lortekamp - jeg synes nærmest vi gør det hvert år :D
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Synes bare det er frygteligt at se på Vinis attitude. Jeg kan virkelig ikke holde det ud. Han er så dygtig og arbejder stenhårdt, men han opfører sig som han er mega forkælet. Han skaber sig konstant.
Jeg savner Pepe :(
Bismo post=173375 skrev:
Det er en blanding af manglende fokus/motivation + at Ancelotti ikke skaber de bedste rammer for at få det bedste frem i dem med hans taktik.Real HWL post=173374 skrev: Hvad er det der går galt i de her kampe? Er det Ancelottis taktik, eller gider spillerne bare ikke før det hedder hvartfinale. Leipzig har udspillet os i 2 kampe nu. Så dårlige er vi jo ikke som det vi ser i aften.
Vi har set det lidt for mange gange nu i CL at Ancelotti gerne vil forsvare sine føringer hjem i de her dobbelt kampe. Jeg hader det.
Madridista02 post=173380 skrev: Ærgerligt der ikke var nogen kontroversielle dommerkendelser til at fjerne fokus fra vores elendige præstation i dag. Det ser skidt ud men forhåbentlig er det bare en lille nedadgående formkurve vi har ramt.
Synes bare det er frygteligt at se på Vinis attitude. Jeg kan virkelig ikke holde det ud. Han er så dygtig og arbejder stenhårdt, men han opfører sig som han er mega forkælet. Han skaber sig konstant.
Syntes det er kontroversielt at Vini ikke får et rødt kort for sin uintelligente handling. Til gengæld skulle Orban også have rødt for den takling på Billingham.
Kiggede lige på en oversigt over vores kampe i denne sæson og der er dog lidt flere kampe vi har vundet komfortabelt. Men vi har ikke spillet mange gode minutter efter Girona kampen, lad os håbe det kommer.longwind post=173379 skrev:
Har ikke specifikke kampe i tankerne, det var bare min mavefornemmelse, at jeg ikke har været utilfreds med spillet i denne sæson.elle44 post=173376 skrev:
Lidt urelateret til ovenstående, så har de fleste herinde har været Real Madrid-fans længe. Vi sejler da altid i Champions League, lige indtil vi vinder den ;) Undrer mig bare lidt at folk virker overraskede over at vi kan finde på at spille sådan en lortekamp - jeg synes nærmest vi gør det hvert år :D
Tja, Ronaldo havde 100% fået rødt på den, Messi havde ikke en gang fået gult, Casemiro havde nok fået frispark, det handler om hvem man er. ;)Real HWL post=173382 skrev:
Madridista02 post=173380 skrev: Ærgerligt der ikke var nogen kontroversielle dommerkendelser til at fjerne fokus fra vores elendige præstation i dag. Det ser skidt ud men forhåbentlig er det bare en lille nedadgående formkurve vi har ramt.
Syntes det er kontroversielt at Vini ikke får et rødt kort for sin uintelligente handling. Til gengæld skulle Orban også have rødt for den takling på Billingham.
Enig - begge var til rødt.Real HWL post=173382 skrev:
elle44 post=173384 skrev:
Real HWL post=173382 skrev:
Tja, Ronaldo havde 100% fået rødt på den, Messi havde ikke en gang fået gult, Casemiro havde nok fået frispark, det handler om hvem man er. ;)
Messi kunne jo begå et kniv drab på banen uden at få rødt...
- Ingen skader
- Ingen karantæner (Vini, vi kigger på dig)
Glasset er sgu halvt fyldt.
Når holdet er i topform til en semifinale i April, med Courtois og Militao tilbage samt er sikret mesterskab - Så giver de fleste vel en femøre for om holdet spillede overbevisende i aften.
Trust the process og alt det der!