Optakt: Real Madrid - Celta, LaLiga EA Sports, 28. spillerunde

2 år 4 måneder siden #13 af Lars1991
​Vi fører kun 1-0 og det kunne snildt have stået 1-1 hvis Celta-spilleren kunne finde ud af at heade til en bold. Det ikke nogen oplagt kamp for Arda endnu. At han kan komme ind alligevel er selvfølgelig en mulighed, men kan ikke se hvorfor den her skulle være speciel god for ham. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 4 måneder siden #14 af Vinícius

NadaMás post=173448 skrev:

Vinícius post=173444 skrev:

Hamid8210 post=173439 skrev: Den perfekte kamp for Arda. Ellers ved jeg ikke hvis han ikke kommer ind

Jeg forstår ikke den besættelse med Arda herinde? Jeg er mere til Brahim, der faktisk har vist noget.

​Enig - Men ikke helt sammenligneligt.

Det er altid spændende med unge spillere, specielt dem der ligner nogle dygtige teknikere.
Og så er det jo nok mest af alt fordi, at vi ikke ser ham inde. Selvfølgelig skal han have chancen for at vise sig frem, så han forhåbentligvis kan udvikle sig og bidrage.

Brahim ser vi jo “meget”. Han skulle lige vinde noget tillid i efteråret, men han starter og kommer ind i de fleste kampe. Han er selvfølgelig med rette foran Arda. Brahim er jo tit en af de bedste på banen, om så han starter eller kommer ind.

​Selvfølgelig, og på youtube ser han også mega god ud - det gør de fleste så det tillægger jeg ikke så meget værdi. Men jeg har ikke set ham spille en hel kamp før han kom til og derfor forstår jeg bare ikke den besættelse og hvorfor han får så meget mere fokus end så mange andre af vores unge talenter de seneste år. Hvis nogen har set meget Fenerbahce kan de måske gøre mig klogere på det, og hvis han er teknisk som fx Isco, og faktisk også har et slutprodukt, vil han da være spændende at se mere til.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

2 år 4 måneder siden #15 af NadaMás

Lars1991 post=173449 skrev: ​Vi fører kun 1-0 og det kunne snildt have stået 1-1 hvis Celta-spilleren kunne finde ud af at heade til en bold. Det ikke nogen oplagt kamp for Arda endnu. At han kan komme ind alligevel er selvfølgelig en mulighed, men kan ikke se hvorfor den her skulle være speciel god for ham. 

​Delvist enig, men igen - Det kan ikke hedde sig, at Real skal føre 3-0, før han må komme på banen. Hvis Carlo tror på ham, må han jo bevise det.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, JesperThomsen

2 år 4 måneder siden #16 af mohbar
​Rodrygo igen med en flad indsats. Må være den første der skiftes ud

2 år 4 måneder siden #17 af Hamid8210
​jamen på den måde så er der ingen kampe Arda kan komme ind til. 

2 år 4 måneder siden #18 af NadaMás

Vinícius post=173450 skrev:

Hamid8210 post=173439 skrev: Den perfekte kamp for Arda. Ellers ved jeg ikke hvis han ikke kommer ind

Jeg forstår ikke den besættelse med Arda herinde? Jeg er mere til Brahim, der faktisk har vist noget.

Det er altid spændende med unge spillere, specielt dem der ligner nogle dygtige teknikere.
Og så er det jo nok mest af alt fordi, at vi ikke ser ham inde. Selvfølgelig skal han have chancen for at vise sig frem, så han forhåbentligvis kan udvikle sig og bidrage.

Brahim ser vi jo “meget”. Han skulle lige vinde noget tillid i efteråret, men han starter og kommer ind i de fleste kampe. Han er selvfølgelig med rette foran Arda. Brahim er jo tit en af de bedste på banen, om så han starter eller kommer ind.

​Selvfølgelig, og på youtube ser han også mega god ud - det gør de fleste så det tillægger jeg ikke så meget værdi. Men jeg har ikke set ham spille en hel kamp før han kom til og derfor forstår jeg bare ikke den besættelse og hvorfor han får så meget mere fokus end så mange andre af vores unge talenter de seneste år. Hvis nogen har set meget Fenerbahce kan de måske gøre mig klogere på det, og hvis han er teknisk som fx Isco, og faktisk også har et slutprodukt, vil han da være spændende at se mere til.

​Yes.
Den generelle hype kommer også meget fra Tyrkiet, og vel i det hele taget den muslimske verden.
Ikke at jeg går ind for kvotering generelt når det kommer til nationalitet, race, køn, seksualitet etc., så syntes jeg stadig at det er mega fedt at have en tyrker i truppen. Håbede også meget på at Kubo slog i gennem. Det åbner klubben endnu mere op for ‘nye’ markeder. Det samme kan i øvrigt siges om Davies.

Men det handler selvfølgelig om at han ligner en fed spiller, først og fremmest. Men jeg så ham heller ikke for Fenerbache, kendte ham tilgengæld fra FM, hvor hans tekniske attributes var helt absurd gode.

2 år 4 måneder siden #19 af Kiwes
​NU TAGER DU DIG SAMMEN VINI!!! HVAD ER DER MED DIG!!! BLIV DOG VOKSEN!

2 år 4 måneder siden #20 af NadaMás
​Man kan jo godt forstå ham.
Men for helvede hvor er det dumt.

2 år 4 måneder siden #21 af mohbar

Kiwes post=173455 skrev: ​NU TAGER DU DIG SAMMEN VINI!!! HVAD ER DER MED DIG!!! BLIV DOG VOKSEN!

​han fik en form for blåstempling af Ancelotti til at gøre den slags. 

Men forstår lidt hans reaktion..
Sidste redigering: 2 år 4 måneder siden ved mohbar.

2 år 4 måneder siden #22 af -#7-
​På et tidspunkt, måske når det er allermest kritisk i CL, så hiver han et rødt kort, og så er det altså ikke længere sikkert at Bernabeu er ubetinget på hans side. 

DC19

2 år 4 måneder siden #23 af mohbar

NadaMás post=173454 skrev:

Vinícius post=173450 skrev:

​Yes.
Den generelle hype kommer også meget fra Tyrkiet, og vel i det hele taget den muslimske verden.
Ikke at jeg går ind for kvotering generelt når det kommer til nationalitet, race, køn, seksualitet etc., så syntes jeg stadig at det er mega fedt at have en tyrker i truppen. Håbede også meget på at Kubo slog i gennem. Det åbner klubben endnu mere op for ‘nye’ markeder. Det samme kan i øvrigt siges om Davies.

Men det handler selvfølgelig om at han ligner en fed spiller, først og fremmest. Men jeg så ham heller ikke for Fenerbache, kendte ham tilgengæld fra FM, hvor hans tekniske attributes var helt absurd gode.

​jeg tror ikke det er så meget pga hans muslimske baggrund. Men fordi han er et kæmpe talent. Og hvis Barca tør bruge deres så bør vi også.

2 år 4 måneder siden #24 af mohbar
​Brahim viser igen igen hvor god spilstation han er.

Leveret af Kunena Forum