Truppen mod Manchester City, CL-kvartfinale, 2. kamp
Jeg tror desværre allerede at han kostede os chancen, med drops på hjemmebane.Real HWL post=174365 skrev: Lunin skal stå sit livs kamp plus lidt til hvis vi skal have en chance.
Med Courtios i topform så havde vi haft en 3-1 fra Bernabeu, og en rigtig god chance i aften. Med Lunin i kassen og 3-3 med fra første kamp mod city på hjemmebane... kan ikke se os tage den her. Men håber da på det bedste.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Hvis vi ikke går videre, er det skuffende, men også forventeligt. Det vigtigste er næsten, at sidste års fadæse ikke gentager sig.
Er sateme nervøs! Men Madrid i ChL er bare et andet bæst, så jeg tror på chancen!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Jeg forventer næsten at han får rødt... xDRamos4 post=174367 skrev: Er sygt bange for Nacho. Puha han skal steppe sit spil op.
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Dragam post=174366 skrev:
Jeg tror desværre allerede at han kostede os chancen, med drops på hjemmebane.Real HWL post=174365 skrev: Lunin skal stå sit livs kamp plus lidt til hvis vi skal have en chance.
Med Courtios i topform så havde vi haft en 3-1 fra Bernabeu, og en rigtig god chance i aften. Med Lunin i kassen og 3-3 med fra første kamp mod city på hjemmebane... kan ikke se os tage den her. Men håber da på det bedste.
Ja det kan du godt have ret i. Men han kan gøre skaden god igen :)
Når jeg ser Citys startopstilling tænker jeg bare waoo. Den minder lidt om vores i start nullerne. Stjerner over det hele.
Når det så er sagt, så er bolden rund, og vi er Real Madrid. Alt kan ske.
I tidligere sæsoner ville jeg være 100% enig, men i den her sæson har han jo været en løs kanon, som man dårligt kan føle sig tryg ved...Vinícius post=174372 skrev: Nacho er næsten altid klasse når det virkelig gælder
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-