Truppen mod Manchester City, CL-kvartfinale, 2. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Kedelig anti-fodbold.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Det er rigtigt. Der er kun Ceballos, Güler og Joselu tilbage på bænken til midtbanen / angrebet.Kiwes post=174453 skrev: Vi må også bare erkende at vi mangler bredde til offensiven i år. Vi kan jo ikke tage Vini eller Bellingham ud.
City bliver også trætte.. lad os håbe på nogle fejl fra dem vi kan lukrere på. Det virker det er det der skal til for at vi kan blive farlige.
Men - Hellere det, end allerede at være røget ud. Om så holdet skulle knække i den forlængede spilletid. Så længe der er en chance, skal den forfølges.
Skulle det komme til straffe, vil City også være klare favoritter - Specielt på Etihad. Avancement er usandsynligt, men muligt. Let’s gooo!
Jeg er helt enig. Ingen kan bilde mig ind at Real Madrid ikke har kvalitet nok til at gå mere til City, og tage mere kontrol over tingene og gøre det mere lige. Det må jo være Ancelottis italienske gener som virkelig træder i kraft iaften, og jeg er faktisk ligeglad med om det ender med et nederlag eller en sejr, i forhold til at taktikken til den her kamp har været kujon-agtigt og langt fra klubben værdigt.nono post=174456 skrev: De sidste 20 minutter af den her 2. halvleg er noget af det ringeste jeg i mit liv har været vidne til. City spiller mod 11 stationære kegler.
DC19