Truppen mod Manchester City, CL-kvartfinale, 2. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Arsenal gjorde det samme for nylig. Det er umuligt at gøre andet mod det her anti-fodboldhold de kalder Manchester City. De kører alle døde.-#7- post=174463 skrev:
Jeg er helt enig. Ingen kan bilde mig ind at Real Madrid ikke har kvalitet nok til at gå mere til City, og tage mere kontrol over tingene og gøre det mere lige. Det må jo være Ancelottis italienske gener som virkelig træder i kraft iaften, og jeg er faktisk ligeglad med om det ender med et nederlag eller en sejr, i forhold til at taktikken til den her kamp har været kujon-agtigt og langt fra klubben værdigt.nono post=174456 skrev: De sidste 20 minutter af den her 2. halvleg er noget af det ringeste jeg i mit liv har været vidne til. City spiller mod 11 stationære kegler.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Selvfølgelig kunne vi have gjort det bedre, sådan er det altid. Men vi mangler 15 minutter og det står stadig helt lige. Det godt klaret!
Vi er et langt bedre mandskab end Arsenal. Med al respekt.Lars1991 post=174483 skrev: Nu må folk lige anerkende Citys kvalitet. De er det bedste hold i verden og vi er på deres hjemmebane. Det har været en fremragende fighter indsats, og det er sådan man bliver nødt til at spille imod City. Selv Arteta gør det.
Selvfølgelig kunne vi have gjort det bedre, sådan er det altid. Men vi mangler 15 minutter og det står stadig helt lige. Det godt klaret!
Sgu ikke til at spille presspil.Bismo post=174486 skrev:
Vi er et langt bedre mandskab end Arsenal. Med al respekt.Lars1991 post=174483 skrev: Nu må folk lige anerkende Citys kvalitet. De er det bedste hold i verden og vi er på deres hjemmebane. Det har været en fremragende fighter indsats, og det er sådan man bliver nødt til at spille imod City. Selv Arteta gør det.
Men det er ligesom at spørge "hvorfor pressede ingen Peps Barca hold noget bedre?". Det er sgu nemmere sagt end gjort.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Gæst
-