Optakt: Real Madrid - Cádiz, LaLiga, 34. spillerunde

2 år 2 måneder siden #13 af Ramos4

Malthehn post=175131 skrev:

Ramos4 post=175130 skrev:

Malthehn post=175129 skrev:

Lars1991 post=175125 skrev: ​Carvajal er ifølge kommentatorene været anden violin i denne sæson, hvor han ikke spiller de store kampe, men er sat af Lucas :D

Det siger de jo overhovedet ikke..
Der blev sagt at han var bænket imod Barcelona og Lucas brændte banen af.

​Jo. Junker sagde at Carvajal var spillet af holdet siden Lucas' brandkamp mod Barca. Og han spiller idag fordi han er en del af B-kæden - hvilket jo er forkert. Han var ikke med i midtugen pga. karantæne så derfor kan han sagtens spille i dag. Og han starter naturligvis også på onsdag.

​Junker sagde ordret i studiet, at folk der var i "næste række" havde steppet op når der var bruge for det - både Joselu og Lunin, Rudiger og seneste Lucas.
Ergo siger han at Lucas er 2 valg, så tænker at det er en talefejl - men det er selvfølgelig ikke godt når man i 24', og alle leder efter fejl man kan ha' ondt i røven over :)

​Vi snakker ikke om hvad der blev sagt i studiet. Jeg mente Graulund ikke Junker selvf. My bad.
Grauhunden sagde at det var B-kæden der spiller i dag, og at Carvajal er en del af den siden Lucas' brandkamp mod Barca. Og det er jo komplet forkert.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #14 af Malthehn

Ramos4 post=175132 skrev:

Lars1991 post=175125 skrev: ​Carvajal er ifølge kommentatorene været anden violin i denne sæson, hvor han ikke spiller de store kampe, men er sat af Lucas :D

​Jo. Junker sagde at Carvajal var spillet af holdet siden Lucas' brandkamp mod Barca. Og han spiller idag fordi han er en del af B-kæden - hvilket jo er forkert. Han var ikke med i midtugen pga. karantæne så derfor kan han sagtens spille i dag. Og han starter naturligvis også på onsdag.

​Junker sagde ordret i studiet, at folk der var i "næste række" havde steppet op når der var bruge for det - både Joselu og Lunin, Rudiger og seneste Lucas.
Ergo siger han at Lucas er 2 valg, så tænker at det er en talefejl - men det er selvfølgelig ikke godt når man i 24', og alle leder efter fejl man kan ha' ondt i røven over :)

​Vi snakker ikke om hvad der blev sagt i studiet. Jeg mente Graulund ikke Junker selvf. My bad.
Grauhunden sagde at det var B-kæden der spiller i dag, og at Carvajal er en del af den siden Lucas' brandkamp mod Barca. Og det er jo komplet forkert.

​Vil du være sød og læse det jeg først svarer på?

Jeg forholder mig til følgende:
"Carvajal er ifølge kommentatorene været anden violin i denne sæson, hvor han ikke spiller de store kampe, men er sat af Lucas"

Om Søren, Peter, Rasmus eller Jakob skulle have sagt at han var sat af efter Barcelona kampen, så er det:
1. Ikke det jeg kommentere på
2. Ikke blevet sagt
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 år 2 måneder siden #15 af Ramos4
Det super du.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 2 måneder siden #16 af Kiwes
​Jeg ved godt det handler om at spare spillere....men når offensiven viser så lidt, så vil jeg altså gerne se nogle ændringer. Ceballos ud og Rodrygo ind. Rodrygo til venstre, Brahim til højre og Guller centralt.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Dragam

2 år 2 måneder siden #17 af Ramos4

Kiwes post=175135 skrev: ​Jeg ved godt det handler om at spare spillere....men når offensiven viser så lidt, så vil jeg altså gerne se nogle ændringer. Ceballos ud og Rodrygo ind. Rodrygo til venstre, Brahim til højre og Guller centralt.

​Ceballos er godt nok faldet i niveau.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 2 måneder siden #18 af Brylle

Dragam post=175124 skrev: Jeg må være ærlig og sige, at jeg synes det er ALT for tidligt at Courtios er tilbage efter at have overrevet minisken i marts måned...

​Hehe

2 år 2 måneder siden #19 af Kiwes

Ramos4 post=175136 skrev:

Kiwes post=175135 skrev: ​Jeg ved godt det handler om at spare spillere....men når offensiven viser så lidt, så vil jeg altså gerne se nogle ændringer. Ceballos ud og Rodrygo ind. Rodrygo til venstre, Brahim til højre og Guller centralt.

​Ceballos er godt nok faldet i niveau.

​Ja, men hele offensiven har været svag synes jeg. Der er alt for meget drible ud i ingenting. Det bliver aldrig farligt.

2 år 2 måneder siden #20 af Matamoro
Brahim Diaz er en ny Isco. En lille troldmand.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar, Ramos4

2 år 2 måneder siden #21 af mohbar

Matamoro post=175139 skrev: Brahim Diaz er en ny Isco. En lille troldmand.

​han er bare blevet velsignet med meget mere fart.

Arda bør iscenesættes mere i denne kamp. De tager ofte selv
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 år 2 måneder siden #22 af Lars1991

​Junker sagde ordret i studiet, at folk der var i "næste række" havde steppet op når der var bruge for det - både Joselu, Lunin, Rudiger og seneste Lucas.

Haha hvad fabler du dog om? Der bliver sagt om Carvajal, stort set ordret: "det også en spiller der må tage takke med at spille de næststørste kampe, noget han ikke har været vant til i sin karriere. Bare blevet overhalet af fortrinlige præstationer
af Lucas Vazquez."

Så jeg ligeglad med hvad Junker har sagt i studiet, men godt han har styr på det. Nu sagde jeg "kommentator", og derfor altså en der kommenterer kampen.

2 år 2 måneder siden #23 af Kiwes
​Militao ser altså noget sløv ud nu for 2 gang!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 2 måneder siden #24 af Kiwes
​HOLD DA KÆFT ET MÅL!!

Leveret af Kunena Forum