Optakt: Real Madrid - Cádiz, LaLiga, 34. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
Cristiano7 post=175159 skrev: Vil I have at vi skal købe Joselu fri fra Espanyol?
Jeg ville sige nej. Han har været en fin nødløsning, men det er tydeligt at han ikke har Real kvalitet. Skal vi satse på Endrick som den eneste ren 9’er i truppen næste sæson sammen med offensive folk som Vini, Rodrygo, Brahim, Jude, Güler og Mbappe eller what?
Jeg har været lidt skuffet over Joselu. Jeg troede vi ville få en god, træfsikker boksspiller ind. Men det synes jeg ikke engang han har været. Han er virkelig god på hovedet, men synes også han har vist dårlige afslutningsevner med fødderne. Han er stadig endt med et fint antal mål, men ja, hvis Mbappe og Endrick også er i truppen næste år og Guler skal have mere spilletid, så det måske bedst bare at sige farvel og tak til et yderst sympatisk bekendtskab.
Han skal dog ikke have en rolle i truppen, der gør han tager nævnværdig spilletid fra Endrick, Brahim, Arda osv.
Dertil er det betinget af at økonomien i en handel er fornuftig - Hvilket nok ikke bliver et problem. Et-årig kontrakt med option på endnu et år.
Ligeså god som Lucas var mod Barcelona, ligeså katastrofalt ringe var han mod Bayern. Jeg tror Carvajal fik 90 minutter for at finde noget rytme igen, og han spiller også på onsdag.Lars1991 post=175173 skrev: Mærkelig at Carvajal spillede hele kampen, troede han ville få 45-60 minutter. Måske er han sat af :D Hvad tænker i? Spiller han igen imod Bayern? Jeg tror det stadig, men må da indrømme at der lige er kommet en knivspids tvivl.
DC19
Den er svær synes jeg. Jeg mener vores stærkeste hold pt. er med Tchouaméni som CB og Camavinga på midten. Men omvendt giver det også mening at have Camavinga og Brahim fra bænken til at ændre kampen i anden halvleg. Det kræver så bare, at kampen stadig lever på det tidspunkt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det er jeg meget uenig i, jeg synes det er utrolig flot af en 34-årig reserveangriber at score 14 mål i Real Madrid, og, som NadaMas er inde på, så står vi overfor et endnu hårdere kampprogram i 24/24 og med et udmattende EM i bagagen. Han er pålidelig, loyal og en vaskeægte madridista, og ikke mindst billig i drift. En no-brainer. Han skal selvfølgelig ikke foran i Arda, Endrick osv, men mod Cadiz på hjemmebane i ligaen og i CdR, vil han være guld værd i næste sæson.Lars1991 post=175171 skrev:
Cristiano7 post=175159 skrev: Vil I have at vi skal købe Joselu fri fra Espanyol?
Jeg ville sige nej. Han har været en fin nødløsning, men det er tydeligt at han ikke har Real kvalitet. Skal vi satse på Endrick som den eneste ren 9’er i truppen næste sæson sammen med offensive folk som Vini, Rodrygo, Brahim, Jude, Güler og Mbappe eller what?
Jeg har været lidt skuffet over Joselu. Jeg troede vi ville få en god, træfsikker boksspiller ind. Men det synes jeg ikke engang han har været. Han er virkelig god på hovedet, men synes også han har vist dårlige afslutningsevner med fødderne. Han er stadig endt med et fint antal mål, men ja, hvis Mbappe og Endrick også er i truppen næste år og Guler skal have mere spilletid, så det måske bedst bare at sige farvel og tak til et yderst sympatisk bekendtskab.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Som han har spillet de sidste par måneder, tænker jeg forlæng, men det kan jo hurtigt gå ned ad bakke. Hans første halvdel af sæsonen var heller ikke god.
Jeg landet dog på forlæng Modic og farvel og tak til Ceballos.
El Siete post=175197 skrev:
Det er jeg meget uenig i, jeg synes det er utrolig flot af en 34-årig reserveangriber at score 14 mål i Real Madrid, og, som NadaMas er inde på, så står vi overfor et endnu hårdere kampprogram i 24/24 og med et udmattende EM i bagagen. Han er pålidelig, loyal og en vaskeægte madridista, og ikke mindst billig i drift. En no-brainer. Han skal selvfølgelig ikke foran i Arda, Endrick osv, men mod Cadiz på hjemmebane i ligaen og i CdR, vil han være guld værd i næste sæson.Lars1991 post=175171 skrev:
Ja han ender på et fint antal mål som sagt, og det da flot nok. Men han har kun scoret 4 mål mere end Brahim Diaz f.eks., som tilbyder så meget andet oven i. Og han har faktisk spillet lidt flere minutter end ham, selvom man måske ikke skulle regne med det. I ligaen ligger han under sin expected goals med 2,68 kun overgået af Valverde, hvilket underbygger min følelse af at han altså har været ret uskarp til tider. Og når man ikke rigtig har andet at tilbyde end sin målfarlighed, jamen så bliver det ikke helt godt nok synes jeg.
Jeg holder også så meget med ham, da han er virkelig sympatisk fyr der tydeligvist elsker Real Madrid og sætter utrolig meget pris på at være her. Men det giver altså ikke en fri billet til truppen, som ligeså godt kunne blive givet til en ungdomsspiller. Nu ved jeg godt han ikke ligefrem har mega success på Castilla i år, men Alvaro Rodriguez er jo samme type og tænker han kunne gøre det ligeså godt som Joselu for at være ærlig.
Men det selvfølgelig fint at være uenig, ville bare uddybe min holdning lidt!
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Det skal være muligt at rotere og spare. Vi skal have ballast til at modstå skader og karantæner.
Gætter på vi får endnu flere skader i næste sæson end vi havde i denne pga EM og OL lige inden sæsonen og VM lige efter.
Mener vi har tilbudt Modric 1 år mere. Beslutningen ligger hos ham.SeQueda post=175199 skrev: Hvor ser folk Modric næste sæson?
Som han har spillet de sidste par måneder, tænker jeg forlæng, men det kan jo hurtigt gå ned ad bakke. Hans første halvdel af sæsonen var heller ikke god.
Jeg landet dog på forlæng Modic og farvel og tak til Ceballos.
Ceballos er ikke tilfreds med sin spilletid, og han er for dårlig når han spiller, så han ryger nok.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024