Marca: Real Madrid i kovending - vil forlænge Mendys kontrakt

11 måneder 2 uger siden #25 af Estadio Santiago Bernabéu

Brylle post=175279 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=175278 skrev: ​Brylle hvad bygger du det på at Mendy ikke kan miste bolden uanset hvor presset han er?

​Bare hvad jeg ser og hvilken følelse jeg sidder med uanset hvor han får bolden. Jeg kan sagtens tage fejl og have en selektiv hukommelse :)

Det lyder meget Dragamsk :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 måneder 2 uger siden #26 af Brylle

Estadio Santiago Bernabéu post=175280 skrev:

Brylle post=175279 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=175278 skrev: ​Brylle hvad bygger du det på at Mendy ikke kan miste bolden uanset hvor presset han er?

​Bare hvad jeg ser og hvilken følelse jeg sidder med uanset hvor han får bolden. Jeg kan sagtens tage fejl og have en selektiv hukommelse :)

Det lyder meget Dragamsk :)

​Og det lyder meget Kassowsk 

Overhovedet ikke i min verden, men fint forsøg. Jeg har aldrig lagt data til grund for hvad jeg skriver angående Mendy. Fodbold er også opfattelser, følelser og holdninger. Jeg læser hvad Lars1991 skriver og må hellere kigge en ekstra gang på Mendy for at se om jeg mon tager helt fejl. Jeg tror det ikke, men det betyder ikke at andre tager fejl. 
Men fint forsøg.

11 måneder 2 uger siden #27 af Estadio Santiago Bernabéu

Brylle post=175283 skrev: Overhovedet ikke i min verden, men fint forsøg. Men fint forsøg.

Ja det var faktisk så fint et forsøg at jeg var spot on. Og endda med noget super aktuelt som du netop havde skrevet i en anden tråd selv samme uge.

Du skrev gange at han absolut ikke kunne miste bolden uanset hvor presset han var. Det viste sig bare at dataen ikke bakkede dit postulat op (åbenbart fordi jeg troede da på dig, da du skrev det) Det er da præcis samme situation som Dragam der også hårdnakket påstod noget ud fra egne observationer men som desværre også var stik imod fakta :)

Elsker i øvrigt Mendy. Han er ved at oppe sig igen efter sine skader.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 måneder 2 uger siden #28 af Brylle

Estadio Santiago Bernabéu post=175285 skrev:

Brylle post=175283 skrev: Overhovedet ikke i min verden, men fint forsøg. Men fint forsøg.

Ja det var faktisk så fint et forsøg at jeg var spot on. Og endda med noget super aktuelt som du netop havde skrevet i en anden tråd selv samme uge.

Du skrev gange at han absolut ikke kunne miste bolden uanset hvor presset han var. Det viste sig bare at dataen ikke bakkede dit postulat op (åbenbart fordi jeg troede da på dig, da du skrev det) Det er da præcis samme situation som Dragam der også hårdnakket påstod noget ud fra egne observationer men som desværre også var stik imod fakta :)

​Det er så fint Kassow :D 
God kamp i aften!

11 måneder 2 uger siden #29 af Estadio Santiago Bernabéu

Brylle post=175286 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=175285 skrev:

​Det er så fint Kassow :D 
God kamp i aften!

Forstår stadig ikke den der

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
11 måneder 2 uger siden #30 af 9eren
Jeg forstår den sådan nogenlunde

11 måneder 2 uger siden #31 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=175290 skrev: Jeg forstår den sådan nogenlunde

Ja det var også dig der var synderen sidst. Lad os alle sammen slynge navne de andre ikke kender efter hinanden hver gang man bliver fanget i dobbelmorale. Flot Brylle. Du er nu på niveau med 9eren og Dragam.

Leveret af Kunena Forum