Optakt: Real Madrid - Alavés, LaLiga EA Sports, 36. spillerunde

11 måneder 4 uger siden #37 af Ramos4

Realex post=175671 skrev: ​Güler er nu kun ét mål fra at have scoret ligeså mange mål i La Liga som Lamin Yamal, men på 10x færre minutter.

​GIGA-talentet, Yamal?
Den nye Messias, Yamal?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 måneder 4 uger siden #38 af NadaMás

Ramos4 post=175672 skrev:

Realex post=175671 skrev: ​Güler er nu kun ét mål fra at have scoret ligeså mange mål i La Liga som Lamin Yamal, men på 10x færre minutter.

​GIGA-talentet, Yamal?
Den nye Messias, Yamal?

​Hahaha, ja, har godt selv studset over den!

Men lad os lige kalde en spade for en spade. Yamal ser helt unik ud.. Han er 16 år. Camavinga vil nok sige det samme.

Men Ardas mål/minut er sgu også svært at hamle op med! 

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
11 måneder 4 uger siden #39 af 9eren
Courtois er klar til den finale

11 måneder 4 uger siden #40 af Malthehn

Ramos4 post=175672 skrev:

​GIGA-talentet, Yamal?
Den nye Messias, Yamal?

Ja giga talent?
Han er 16 år, folk på hans alder går til halbal.

11 måneder 4 uger siden #41 af madrid2000
​Bellingham eller Brahim Diaz. Hvem skal starte finalen mod Dortmund? Jeg fortrækker klart Brahim. Synes Bellingham er faldet i niveau i anden halvdel af sæsonen.

11 måneder 4 uger siden #42 af madrid2000

9eren post=175674 skrev: Courtois er klar til den finale

Synes stadigvæk han virker lidt rustent. Han skal dog klart starte finalen, også hvis han kun er på 95%.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 måneder 4 uger siden #43 af Brylle

madrid2000 post=175676 skrev: ​Bellingham eller Brahim Diaz. Hvem skal starte finalen mod Dortmund? Jeg fortrækker klart Brahim. Synes Bellingham er faldet i niveau i anden halvdel af sæsonen.

​Sværg

11 måneder 4 uger siden #44 af Dragam

madrid2000 post=175676 skrev: ​Bellingham eller Brahim Diaz. Hvem skal starte finalen mod Dortmund? Jeg fortrækker klart Brahim. Synes Bellingham er faldet i niveau i anden halvdel af sæsonen.

​Det synes jeg faktisk ikke rigtig at Bellingham er - men de andre søger ham slet ikke på samme måde efter at han kom tilbage fra hans skade. Det er tydeligt at se, at han er frustreret over at han ikke bliver spillet mere, og at bolden hele tiden ryger over til Vinicius, som vil det hele selv.

Når Modric og Kroos lige om lidt ikke er her mere, så skal det næsten være Bellingham der binder spillet sammen.
Sidste redigering: 11 måneder 4 uger siden ved Dragam.

11 måneder 4 uger siden #45 af mohbar

​Belle var jo med i de 3 første mål. Jeg synes hellere Ancelotti skal erstatte Rodrygo med Brahim (hvilket med garanti ikke sker=utopisk)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

11 måneder 4 uger siden #46 af Dragam

mohbar post=175680 skrev:

​Belle var jo med i de 3 første mål. Jeg synes hellere Ancelotti skal erstatte Rodrygo med Brahim (hvilket med garanti ikke sker=utopisk)

​Helt enig.

11 måneder 4 uger siden #47 af nono

9eren post=175674 skrev: Courtois er klar til den finale

​Jeg ville ikke ane hvem jeg skulle vælge, hvis jeg var Ancelotti. På den ene side er verdens bedste målmand blevet klar, men har været længe ude. På den anden side har Lunin gjort det formidabelt og har væsentlige anparter i, at Madrid har nået finalen. Det er godt nok også dårlig karma at snyde ham for den så. 

Jeg tror Ancelotti vælger Lunin, men kun tiden vil vise om det er det rette valg.

11 måneder 4 uger siden #48 af Siempre Madrid
​Lunin er reservemålmand og bliver aldrig andet end reservemålmand i Real Madrid.

Courtois er verdens bedste målmand. Endda med afstand.

Valget er let for Ancelotti, som naturligvis skal stille med bedste hold.

Lunin bliver ikke snydt for noget som helst.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, Dragam

Leveret af Kunena Forum