Optakt: Real Madrid - Alavés, LaLiga EA Sports, 36. spillerunde

5 måneder 1 uge siden #49 af madrid2000
​Courtois er jo aldrig blevet slået af Lunin. Lunin har kun stået fordi Courtois har været skadet.

Courtois skal naturligvis stå som han gør nu da han er blevet skaden kvit.

Vurder Ancelotti at Courtois er tilbage, så skal han starte finalen. Det er noget andet, hvis Ancelotti mener Courtois ikke er i god nok form.

Vi så hvad Karius gjorde, vi så også hvad Courtois gjorde i finalerne mod Liverpool. Den bedste målmand skal starte inde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #50 af Mathiaska
​Jeg har hele tiden været af den opfattelse, at selvfølgelig skal Lunin stå den ChL finale. Han har været og er pisse god, han har bragt os hertil, no brainer. 

Men TiBo spiller virkelig en god kamp mod Alavés og han laver i hvert fald én verdensklasse redning hvor man lige bliver mindet om at det er altså ikke hvilken som helst spiller der vender retur - det er verdens allerbedste målmand. Og fra dét øjeblik slog det mig, at følelsen i maven også var tilbage.. I ved, den her med at modstanderne scorer altså først når de har passeret TiBo - og han er sateme svær at passere. Han har en helt særlig aura med ro og sikkerhed om sig (som jeg i øvrigt tror Lunin har tillært sig de senere år - han gør nemlig det samme) og bedømt ud fra de mange forskellige typer redninger TiBo lavede igår, så ser han på ingen måde ud til at være belastet af hverken den lange og alvorlige skadesperiode eller manglen på kampe.

Fuck han er god mand. Man nåede lige at glemme det, da Lunin i hvert fald for mig har gjort jeg ikke rigtig har savnet ham. 

Tibo står den ChL finale. Kæmpe skud ud til Lunin.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #51 af Dragam

nono post=175685 skrev:

9eren post=175674 skrev: Courtois er klar til den finale

​Jeg ville ikke ane hvem jeg skulle vælge, hvis jeg var Ancelotti. På den ene side er verdens bedste målmand blevet klar, men har været længe ude. På den anden side har Lunin gjort det formidabelt og har væsentlige anparter i, at Madrid har nået finalen. Det er godt nok også dårlig karma at snyde ham for den så. 

Jeg tror Ancelotti vælger Lunin, men kun tiden vil vise om det er det rette valg.

​Lunin har lavet flere drop på vores vej mod finanelen. Jeg vil sige at Lunin har begrænset andel i at vi står i finalen - Courtois havde eksempelvis aldrig lavet det drop mod city.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #52 af Ramos4
Det ville være super mærkeligt at begynde at give Lunin de to sidste kampe i ligaen nu hvor Courtois lige er ved at komme igang.

Omvendt: Spiller Courtois de sidste to kampe i ligaen, så giver det jo ingen mening at starte en kold Lunin i finalen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum