Nederlag til AC Milan i første kamp

3 måneder 2 uger siden #13 af madrid2000

Raul7-2880 post=176862 skrev:

Siempre Madrid post=176858 skrev:

Dragam post=176851 skrev:

Siempre Madrid post=176846 skrev:

Raul7-2880 post=176845 skrev: Spørgsmålet er, om vi kan tilbyde Endrick tilstrækkelig spilletid til at udvikle sig? Vi er godt besat på de offensive pladser. En udlejning til en midterklub med masser af spilletid er måske ikke en helt dårlig ide…

​Det tør jeg godt love, at det ikke kommer til at ske. Dertil er hypen omkring ham alt for stor. Og talentet også. Han skal nok få rigeligt med spilletid i Real Madrid. Bare vent og se.

​Så kræver det ihvertfald at vi spiller med 3 forwards, og 3 på midten, hvor endrick spiller højre forward. Men det er jeg personligt også tilhænger af at bliver prøvet af.

​Han har vist også spillet en del kampe for Palmeiras med udgangspunkt i højre side, så det kan jeg også sagtens se fungere. Jeg fastholder +15 mål fra hans side i den kommende sæson ;-)

​Maks 5 mål imo. Han virker som et fremmede element og niveau mæssigt langt fra europæisk niveau. Heldigvis kun 18 år med masser af potentiale. 
Arda bliver vild hvis han holder sig skadefri!

Endrick første look i RM trøjen har været en omgang ingenting. Han lykkedes ikke med en eneste ting over de to kampe. Han virker piv ringe.
Güler ser dog meget spændende ud. Han virker som the real deal.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 måneder 2 uger siden #14 af NadaMás
​Det har ikke set for godt ud indtil nu, men tænker ikke vi skal have for travlt med at tale ham ned.
Han skal nok lære det hele.

Men omvendt er der heller ingen grund til at sige at han scorer +15 mål over sæsonen. Mindre kan gøre det, og de første par år skal han bare suge til sig, og så vidt muligt gribe sine chancer og vise sig frem. Det er ikke ham der skal scorer målene - Endnu.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

3 måneder 2 uger siden #15 af mohbar
Ingen tvivl om at Arda kommer tilbat få masser af spilletid næste sæson.

Og forhåbentlig også en hovedrolle ifm. Dødbolde hvor man bare ved der kommer noget farligt fra ham. 

Med Ardas pasningsstyrke bliver han meget vigtigere for vores spil end fx Rodrygo. Det får vi mere behov for, når både Mbappe og Vini spiller

Sidste redigering: 3 måneder 2 uger siden ved mohbar.

3 måneder 2 uger siden #16 af Lars1991
​Endrick så virkelig god ud da Brasilien og Spanien tørnede sammen. Hvis han kan være god i en kamp på det niveau så skal det nok gå. Det trods alt en del mere værd end pre-season kampe, hvor Real Madrid nærmest er notorisk "dårlige".

3 måneder 2 uger siden #17 af Ramos4
Hvis man kigger på Rodrygos og Vinis udvikling, så går der nok et par år før Endrick kan vurderes på dette niveau.

Vi har masser af kvalitet oppe foran, så jeg ligger ikke søvnløs om natten pga. hans præstationer eller mangel på samme. Vi ser på det om et par år. Ellers har vi jo heldigvis masser af andre spydspidser.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, El Siete

3 måneder 2 uger siden #18 af Ramos4
Har vi i øvrigt nogensinde vundet et El Clasico i USA de seneste ti år? Jeg husker nederlag i dem alle sammen :D Havde vi vundet i går var jeg blevet langt mere bekymret. Det plejer jo at tegne fint, hvis vi taber i pre-season.

Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

3 måneder 2 uger siden #19 af El_Juan
​Jeg ligger ikke så fandens meget i resultaterne i disse træningskampe. Det vigtigste er, at spillerne får nogle minutter i benene. Og klubben får nogle skejser ind på kontoen, for at spille på udsolgte stadioner rundt omkring i USA.

Overordnet set er jeg egentlig også ret godt tilfreds med truppen. Det gør mig ikke noget, hvis Lunin takker nej til det tilbud klubben har givet ham. Bliver han, så er det fint, men finder han en ny klub, så er det også fint. Så kan Kepa komme ind og tage over. Og så er der ikke længere støj i kulissen på målmandsposten.

Forsvaret bekymrer mig selvfølgelig lidt. Det kunne være fint, hvis klubben kunne hente Laporte ind, og sende Vallejo videre, enten nu, eller til januar, alt afhængig af, hvor længe Alaba fortsat må sidde ude.
Så skal der ellers bare forlænges med Carvajal, Mendy, og også gerne Rüdiger. Davies tror jeg ikke længere på til denne sæson. Jeg tror han kommer næste sommer i stedet, hvor klubben så passende kan sælge Fran García.
Joan Martinez er nok stadig lige ung nok. Men han skal helt klart fremtidssikret med en ny kontrakt. Jacobo Ramon er eneste reelle alternativ jeg ser lige pt. fra ungdomsrækkerne.

Midtbanen ser jeg som lukket. Jeg tror ikke Ceballos skifter, i hvert fald ikke her til sommer. Så man har seks stærke spillere til tre pladser. Tchouameni, Camavinga, Valverde, Modric, Bellingham og Ceballos. Derudover kan Arda også trækkes ned og spille mere dybt og centralt. Og så kan Mario Martin gå hen og blive en mulig gardering. Derudover har man Nico Paz til fremtiden.

Angrebet ser jeg også som lukket. Ligeledes her er der seks stærke spillere til tre pladser. Rodrygo, Arda, Mbappe, Endrick, Vini og Brahim. Endrick skal nok komme efter det. Det er hans første sæson, og som en anden bruger nævnte, så skal han egentlig bare arbejde hårdt og suge til sig. Alt andet er en bonus.

Om nødvendigt kan Ancelotti altid gå fra en 4-3-3 tilbage til en 4-3-1-2, nærmest med en diamanant på midten, og to angribere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

3 måneder 2 uger siden #20 af Ramos4
Nico Paz er på vej videre, som jeg forstår det.

Jeg tænker ligeledes vi kan skifte mellem 4-4-2 og 4-3-3 alt efter modstander og situation.

3 måneder 2 uger siden #21 af Mathiaska

Ramos4 post=176870 skrev: Jeg tænker ligeledes vi kan skifte mellem 4-4-2 og 4-3-3 alt efter modstander og situation.

Mit bud er at systemet med al sandsynlighed forblive det samme.
Når vi forsvarer dybt er det i 442 - med Vini og Mbappe helt fremme.
Når vi forsvarer højt er det mand-mand pres over hele banen.
Når vi er i besiddelse vil der være ét bredt punkt i hver side, som i venstre side momentvis vil være backen eller Vini/Mbappe/Rodrygo og i højre side backen, Fede eller Rodrygo/Endrick. Alt her imellem vil være flydende og dynamisk og sideforskyde helt ekstremt, så der altid er overtal. 

Mit bud er derfor at de offensive spillere kun har faste positioner allokeret når vi forsvarer. Det positionelle angrebsspil vil stort set kunne udfyldes af alle offensive spillere på kryds og tværs. 
Sidste redigering: 3 måneder 2 uger siden ved Mathiaska.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Leveret af Kunena Forum