Ceballos bliver i Real Madrid

1 år 11 måneder siden #13 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Ceballos bliver i Real Madrid

DeLaRed post=177121 skrev:

Ramos4 post=177119 skrev: Jeg tager den gerne et skridt videre. Jeg synes ligeledes Vallejo er fin at have i truppen. Som 4. valg vel at mærke. Ligesom Ceballos er han perfekt til at have som yderste reserve.

​Lige netop det med Vallejo er et potentielt meget stoerre problem end du goer det til, fordi vi har 2 spillere der er kommet retur fra alvorlige knaeskader, der er absolut ingen garanti for at de ikke faar problemer i denne season, OG inden Alaba's skade havde vi allerede set et stor fald i niveau i flere maaneder forinden fra hans side, saa der er heller ingen garanti for hvad vi faar fra hans side i denne season. Og i Vallejo har du saa en spiller der sammenlagt har spillet omkring 15 kampe paa de seneste 3 seasoner, og som ud over at have baade fysiske og mentale problemer naar han ikke har spillet, har set uffatelig ringe ud naar han har vaeret paa banen, for ej at tale om at han slet ikke besidder de rigtige kvaliteter til at spille den slags fodbold Real gerne vil, han er rigtig staerk fysisk, men alt andet er (set med Real Madrid briller) til at lukke op og skide i. Lige akkurat i hans tilfaelde haaber jeg ved gud Ancelotti hiver Castilla's spillere op istedet for ham, der har vi unaegteligt nogle spillere der som minimum har samme niveau, men tilgengaeld langt flere minutter i benene de seneste 12-36 maaneder og hovedet paa det rigtige sted.

​Problemet med Vallejo er jo at han pt. er 3. valg og ikke 4. Dét er noget lort, enig.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 11 måneder siden #14 af NadaMás
​Vallejo er kun acceptabel som 5. valg i min bog. Som 4. valg skal der én skade til, og så er man 3. valg (som situationen er lige nu). Når man ikke kan komme på holdet i Granada, og har spillet et et-cifret antal kampe de seneste tre år… Så bør man ikke kunne komme så tæt på at spille for verdens bedste hold. Ret beset er niveauet jo svært at vurdere, fordi der reelt set ikke er nogen kampe at kigge på - Men min umiddelbare påstand er at han ikke kunne slå Tingager af holdet i GF. 
I Real er man dog i den heldige situation, at det nok skal gå med ham på holdet i de fleste kampe, når nu resten af holdet er så stærkt. Straks værre bliver det på Etihad eller Allianz Arena.
Jeg tror ikke på det, men jeg så stadig - meget - gerne en ny CB til truppen. Vallejo er IKKE en erstatning for Nacho. Jeg er stor tilhænger af at have fem centerforsvar i truppen, hvis femte mand hedder Vallejo og kun er der som en absolut nød-backup.

Ift. Ceballos gør han mig ikke det store. Det er så fordi at han er 7. mand, når man tæller Arda med på midten. Det er præcis samme rolle som jeg gerne så Vallejo få i truppen. Det gør mig absolut intet at se de spillere et kvarter om måneden, hvor de kan aflaste profilerne i kampe der allerede er vundet når de kommer på banen. De skal også være velkommene i de første to CdR-runder, når modstanderen til dagligt spiller i 4. Div.

1 år 11 måneder siden #15 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Ceballos bliver i Real Madrid
Husk på at Joan Martinez blev skadet og at Jacobo er blevet rykket op i 1. holds truppen. Og at Yoro glippede. Så Vallejo var nok også egentlig tiltænkt at være 5. valg eller helt ude i kulden. Men shit happens, som man siger.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum