Optakt: Real Madrid – Real Betis, LaLiga, 4. spillerunde

1 år 9 måneder siden #97 af mohbar
​Modric tid er helt klart ovre.o

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #98 af Hamid8210
Dejligt med 3 point.
Og et eller sted også dejligt med en pause.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 år 9 måneder siden #99 af DeLaRed

mat_hattrick post=177731 skrev:

DeLaRed post=177729 skrev: Havde det ikke været for den helt igennem fantastiske kamp af Ceballos, så kunne Brahim godt have ligget til en MOTM titel!

Har du det sjovt? ;) 

​For os få der i flere seasoner har skreget op om at Ceballos skulle have mere spilletid, så er det dejligt at se at han langt om længe stadfæster sig som et klokkeklar starter i verdens største fodbold klub ;-)

Donde está la biblioteca?

1 år 9 måneder siden #100 af Real HWL
​Modric kom på banen og blev Betis farligste mand.

1 år 9 måneder siden #101 af Dragam

mohbar post=177733 skrev: ​Modric tid er helt klart ovre.o

​Det er også helt ok - han har taget sin tørn.

Det er klubbens fejl at man ikke har forstærket sig på midtbanen.

1 år 9 måneder siden #102 af Lars1991

Dragam post=177732 skrev: Brahim er så vild... at Rodrygo nogensinde kan starte fremfor ham er mig en gåde.

Men det han så startede imod Las Palmas var han jo den dårligste mand på banen. Så det jo ikke altid så simpelt. Han har også haft gode kampe fra start, men der er klart længere imellem snapsne når han starter, hvor han næsten altid præsterer når han bliver indskiftet.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

1 år 9 måneder siden #103 af Ramos4
Jeg kan meget godt lide Valverde i den lidt mere frie rolle, det lader til han har. Han kan virkelig drive bolden frem og på tværs af banen også.

Bliver fedt med Alphonso Davies næste år. Man kan bare se på Fran Garcia hvor meget det skaber af plads, at han kommer bredt og laver et overlap.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

1 år 9 måneder siden #104 af madrid2000
​Når man tænker på, hvor sløjt holdet har spillet, så synes jeg det er lidt langt ude, at der går venskabskamp i den efter 2-0. Underhold nu publikum.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 9 måneder siden #105 af Ramos4
Tchouaméni endelig med en godkendt kamp. Tror holdet vil få meget selvtillid af den her kamp. Nu starter sæsonen for alvor med UCL efter landsholdspausen. Håber den værste rust er væk efterhånden. Synes vi spillede os op idag.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991

1 år 9 måneder siden #106 af elle44
Hold kæft mand. Vi vinder, men jeg har godt nok langt større forventninger til det her hold.

Vi bør være god på omstillinger, i teorien, men det synes jeg egentlig heller ikke vi er, der er ikke mange af spillerne der rent faktisk lige kigger op og tænker over hvad den bedste aflevering er.

I det opbyggende spil er det tilfældigheder og 1v1 aktioner.

Jeg føler de kommer med en god energi i anden halvleg hvilket får mig til at tro, at uden en ægte opspilsstation og uden en maestro på midten, så er vi næsten nødt til at spille overfaldsbold ala Liverpool, da vi ellers ikke kan få modstanderen ud af balance medmindre vi generobre bolden på deres banehalvdel.

1 år 9 måneder siden #107 af Fondo_Sur
Vores klart bedste kamp i sæsonen indtil nu. Der var klare forbedringer. Er med på at Brahim Diaz spillede en dårligt kamp sidst, men hvad med at bruge ham på hans naturlige position på højre kanten? Han spillede helt ude af position mod Las Palmas.

Valverde og Tchouameni med en rigtig god 2. halvleg. Ceballos passede også rigtig fint ind.

Mbappés afslutninger er bare vilde.
Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved Fondo_Sur.

1 år 9 måneder siden #108 af Dragam

Lars1991 post=177738 skrev:

Dragam post=177732 skrev: Brahim er så vild... at Rodrygo nogensinde kan starte fremfor ham er mig en gåde.

Men det han så startede imod Las Palmas var han jo den dårligste mand på banen. Så det jo ikke altid så simpelt. Han har også haft gode kampe fra start, men der er klart længere imellem snapsne når han starter, hvor han næsten altid præsterer når han bliver indskiftet.

​Det er altid mere plads senere i kampene, og kan udnytte det med friske ben.

Godt nok mistede han bolden meget forrige kamp, men synes det primære problem var den øvrige midtbane, og vini/mbappe/rodrygo konstellationen.

Holder fast i hvad jeg hele tiden har sagt - kunne godt tænke mig at se en diamant på midtbanen i næste kamp, med mbappe og endrick som wide forwards, med brahim liggende bagved i mellemrummet i en fri rolle.
Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved Dragam.

Leveret af Kunena Forum