Optakt: Real Madrid - Stuttgart, Champions League, 1. kamp
Og det var altså heller ikke sprudlende sidste sæson, om end bedre. Men fordi vi vandt, så bliver hukommelsen nulstillet, og nu lyder det som om vi var et underholdende hold sidste sæson med Kroos.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Du har desværre helt ret...NickyMad post=178134 skrev: Man kan helt sikkert rose Ancelotti for mange ting, men hvis man forventer der kommer noget fra ham så bliver man nok skuffet. 7 kampe eller 20, han satser nok på at spillerne lærer hinanden at kende og selv finder ud af det.
- 9eren
- Gæst
-
mener du at de skal træne Ajax trekanten lidt mere?NickyMad post=178134 skrev: Man kan helt sikkert rose Ancelotti for mange ting, men hvis man forventer der kommer noget fra ham så bliver man nok skuffet. 7 kampe eller 20, han satser nok på at spillerne lærer hinanden at kende og selv finder ud af det.
Og det var altså heller ikke sprudlende sidste sæson, om end bedre. Men fordi vi vandt, så bliver hukommelsen nulstillet, og nu lyder det som om vi var et underholdende hold sidste sæson med Kroos.
- 9eren
- Gæst
-
DC19
Mener du ikke vi har midlerne til at spille bedre, eller er vi så presset at det er acceptabelt?9eren post=178136 skrev:
mener du at de skal træne Ajax trekanten lidt mere?NickyMad post=178134 skrev: Man kan helt sikkert rose Ancelotti for mange ting, men hvis man forventer der kommer noget fra ham så bliver man nok skuffet. 7 kampe eller 20, han satser nok på at spillerne lærer hinanden at kende og selv finder ud af det.
Hans afslutninger efterlader mig virkelig med en ærgerlig fornemmelse, der er rigtig mange blokerede skud, og skud direkte på målmanden. Jeg håber det bliver bedre.Mas post=178141 skrev: som sagt - meget skulle gå godt før Kylian Mbappe scorede
DC19
-#7- post=178144 skrev:
Hans afslutninger efterlader mig virkelig med en ærgerlig fornemmelse, der er rigtig mange blokerede skud, og skud direkte på målmanden. Jeg håber det bliver bedre.Mas post=178141 skrev: som sagt - meget skulle gå godt før Kylian Mbappe scorede
Præcis - målet var dejligt uselvisk af Rodrygo, hvor mbappe nærmest ikke kunne misse... men 1 minut efter skyder han igen ligepå målmanden på en friløber.
Håber det handler om selvtillid, eller manglen på samme pt.