Optakt: Real Madrid - Stuttgart, Champions League, 1. kamp

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 4 dage siden #157 af Madridista02

Siempre Madrid post=178239 skrev: ​Jeg kan næsten ikke være i tanken om, at det skulle være forkert at sparke på mål.

En rigtig fuldblodsangriber tror på sig selv og han er naturligvis fuldt bevidst om, at målmanden er på vej tilbage i målet og dermed ikke er placeret ordentligt. Det er ikke første gang, at Endrick hamrer en bold i nettet fra distancen og det bliver heller ikke sidste.

Og så bliver mine øjne blodskudte over at høre "hvad nu hvis Stuttgart havde opsnappet bolden og gået op og udlignet".........Jamen, I Guder..........hvad nu, hvis Endrick havde misset tværafleveringen og de havde udlignet...........eller tværafleveringen havde ligget perfekt til Mbappé, som havde brændt chancen, hvorefter Stuttgart havde udlignet...........eller........eller.....eller.....

Stor tak til Endrick for at kommet et mål tættere på de 15, som jeg har lovet på hans vegne og tak for, at du er en angriber, som stoler 100% på dine evner.

​Det er rigtig flot at han sparker i den situation, fordi det viser han har en rigtig angriber instinkt. Det er jeg enig med dig i, det rigtige i den situation var dog at løbe tættere på og så spille den videre. Nu gik den ind, og så skal han selvfølgelig have ros. Som 18årig og stole så meget på egne evner, det er ret imponerende og også umiddelbart et godt tegn, vil jeg mene.

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 dage siden #158 af 9eren

Lars1991 post=178220 skrev: ​Der er da ingen tvivl om at vi har fået en dårlig sæsonstart, inklusiv Vinicius, som jeg faktisk synes har været meget usynlig i flere af kampene. Hvilket er nyt, han plejer altid at være meget involveret i kampene, selv når det går skidt for ham. I dag synes jeg han ligner sig selv mere igen og lykkedes også med flere ting, han skaber flere chancer og har et skud på overliggeren. 

Men jeg synes godt nok der er en kortidshukommelse hos flere. Vinicius har jo været med til at carry os til sejre og pokaler i flere sæsoner nu, og så har han en håndfuld dårlige kampe, og så skal han sælges. Altså, må man lige ane til ro. Og det mener jeg egentlig også generelt om holdet. Selvfølgelig er det frustrerende at se på de her kampe vi har spillet indtil videre (også pga de høje forventninger med Mbappes ankomst), men vi skal også bygge noget nyt op uden Kroos, plus med Mbappe oppe foran samtidig med at skaderne hagler ind over holdet. Det ikke helt let. Og så det endnu mere frustrerende når man ser Barcelona cruise derud. Men tag en dyb indånding, sæsonen er kun lige begyndt. 

Og så har vi jo trods alt heller ikke tabt en kamp endnu. Vi er ubesejret i ligaen i over et år. Man må give holdet, at selv i de ringe perioder, så falder de aldrig sammen. 

Lars
synes du vi havde en god sæson start sidste år mod Union Berling og Getafe. Begge kampe blev afgjort på sidste chance. Men ellers, var der så gode momenter at vi alle sad og glædede os til sæsonen, eller var der de vanlige kommentarer på forummet om at sælge holdet, ikke have en god trup sammensætning, og Carlo skal fyres?

Barcelona blev også rost til skyerne i samme periode og de var åhh aå gode til det med talenterne. Kunne vi dog ikke bare gøre som dem etc

det handler om at peake på det rigtige tidspunkt og jeg håber da ikke Barcelona peaker hele sæsonen.

A por la 16
Tú mejor hinchada en las buenas y en las malas

Endrick/Mbappe Papaya rules pls

Ønskelisten plan A.
Castello Lukeba, Yarek Gasiorowski, Davies, Florian Wirtz, Frimpong og Nico Paz

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 4 dage siden #159 af Lars1991
​Jeg tror forskellen var at forventningerne sidste år var ret lave, da vi mistede Benzema uden nogen erstatning. I år er forventningerne høje pga Benzema erstatningen endelig er kommet og så endda en spiller som Mbappe. 

Men du har da ret i at det ikke er nu vi skal toppe og det skal nok blive bedre. Sidste sæson tweakede Ancelotti jo også lidt i tingene og så begyndte det at se bedre og mere solidt ud. Det var egentlig mange af de samme problemer vi har nu, nu hvor jeg tænker over det. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 4 dage siden #160 af Raul7-2880
Har snart 26 årige Mbappe allerede peaket? Han virker mindre eksplosiv og har svære ved at afdrible sin direkte modstander.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 4 dage siden #161 af Dragam

Raul7-2880 post=179079 skrev: Har snart 26 årige Mbappe allerede peaket? Han virker mindre eksplosiv og har svære ved at afdrible sin direkte modstander.

​Lige pt skåner han nok sig selv, grundet overbelastningsskade i baglåret. Men det er da bestemt muligt, at han allerede er begyndt at miste lidt acceleration.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum